Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gaat wel weer de goede kant op. Lijkt erop alsof ik langzaam weer begin te groeien. Heb zelfs nieuwe striae ontdekt, al ben ik daar wel wat minder blij mee. Of het is oude striae die weer terug open gaat/naar de voorgrond treedt? Iemand die daar wat over weet?
Ik zit ook aardig onder en af en toe lijkt een oude straie zich te verlengen idd, het fijne weet ik er ook niet van maar zie het meer als battle scars:P. ik smeer als ik eraan denk bio-oil dit helpt wel aardig.
mama crème(zwitsal) halen en goed insmeren/masseren kan striaee mogelijk wat tegen gaan. Er zijn ook duurdere smeerseltjes, die het wellicht tegen zouden gaan.
Verder is er niks tegen te doen als je harder groeit dan je huid(onderhuidse bindweefsel) kan bijhouden.
Ik heb wel een striae creme, maar dat is meer om het te bestrijden wanneer je het al hebt. (Daarmee gaat het overigens niet weg, maar wordt het gewoon wit) Mooiste zou zijn als je inderdaad iets hebt om het tegen te gaan. Zal wel is kijken naar iets van mama creme, zwitsal/babycreme. In die richting in elk geval:P
Op trainingsdagen zit ik op 4000 kcal, op niet- trainingsdagen op 3000.
Op 2 overige dagen zit op zo'n 2500 kcal. Dat betekent gemiddeld zo'n 3000-3500 kcal per week. Iets boven onderhoud en voldoende om te herstellen en groeien op dit moment.
Avondeten is samen met mijn ouders. Het voorbeeld van de varkensvlees met aardappelen is een indicatie om aan te duiden hoeveel calorieën er dan in gaan. Uitgaande van een 'standaard' avondeten maaltijd zal dat zo'n 500-600 calorieën zijn.
Feedback van mezelf zal zijn iets lager in de carbs en iets hoger in de vetten, zeker op de niet- trainingsdagen.
Pfffff, wat een kut training zeg. Benen stond op het menu.
Voelde me niet bepaald fit vandaag. Slecht geslapen, veel te laat uit me bed. Koppijn, misselijk, totaal geen energie en kracht.
Toch maar gaan trainen, want de show must go on.
Je hebt wel is van die trainingen dat je moet kotsen, of zelfs in je broek schijt. (althans ik dan:P) Vandaag had ik het beide.
Nou ik heb het geweten. Ben blij dat het voorbij is.
BB Squat
10x100 Hier moest ik al kotsen.
Toch doorgegaan: 10x90, 9x90 En hier scheet ik in me broek.
Toch maar weer doorgaan: 8x90, 10x80
BB Deadlift
4x130
Hierna kapte ik er mee, was het beu. Wilde eerst stoppen, had geen zin meer in heel de training. Toch nog bij gedraaid. Dan maar kuiten.
BB Standing Calve Raise
4x8x130, 10x120
Mezelf herpakt. Alle moed verzamelen en nog ff doorbijten:
DB Walking Lunges
16x27 (8 stappen per been)
24x22, 20x22, 16x22
En toen had ik het wel gehad:P
Niet echt een bepaald fatsoenlijke training, maar heb in elk geval wel door gezet. Ach ja hoort er ook bij. Kan niet altijd geweldig gaan.
Ik ga trouwens de deadlift er voorlopig uit halen bij de beentraining. Vroeger ging dat best, maar nu werkt het gewoon niet. Ik kan niet eens fatsoenlijk de schijven er op of er af halen na het squatten, laat staan voldoende doorbukken om te deadliften. Misschien is het de onwennigheid hoor ik weet het niet. Probeer het later nog wel weer eens. Maar nu gaat ie voorlopig gewoon bij rug.
Jezus wat heb ik me lopen ergeren tijdens deze training. Allemaal heel leuk hoor een homegym, maar vandaag stoorde ik me er enorm aan. En dan doel ik op de hoeveelheid ruimte die beschikbaar is. Alles past precies, en normaal maak ik daar grapjes over, maar vandaag kon ik er niet bepaald om lachen.
Was 2 uur met de training bezig en dat terwijl ik maar 45 sec, 1 min. max rust heb tussen m'n sets door, puur omdat ik zo gigantisch liep te kloten met bankje verstellen, vangers instellen en dat soort onzin.
Ik heb zeg maar in het midden m'n powerrack staan en als ik een staande oefening wil doen, moet het bankje er uit. Doe ik een liggende oefening of zittend moet het bankje weer terug. Dus ja, als je dat 5x per training moet doen gaat dat irriteren.
Afijn,
Borst/Schouders/Triceps
DB Incline Bench Press
6x32 (volgens mij heb ik hier thuis meer moeite mee omdat de stang een stuk uitsteekt)
12x27, 5x27, (die 12 kostte veel kracht) 15x22, 8x22
DB Incl. Flyes
12x17, 11x17, 9x17
Parallel Bar Dips
11xbw + 20
5xbw + 20 (zelfde verhaal als bij het DB pressen)
8?xbw + 10 weet niet meer hoeveel
Seated Shoulder Press
Deze ging echt ruk. Voelde ook heel onwennig, doe hem nooit zo. Had ook het idee dat ik er niet echt bepaald goed voor zat, en kon voor mijn gevoel niet echt kracht zetten. Volgende keer gewoon weer staand.
8x50, 10x45, 10x40 zoiets
DB Front Raise
12x12 te makkelijk 12x17, 10x17, 10x17
DB Seated Side Raise
12x12, 11x12, 10x12
Probleem met deze oefening is dat ik hem graag net iets zwaarder zou willen doen. Met 15 kg ofzo. Punt is dat ik alleen 12 en 17 heb, maar dat verschil is toch net weer te groot:P
BB Skullcrusher
5x35, 5x30, 10x25, 6?x25
Was niks.
DB One Arm Tricep Extension
6x9, 12x7, 10x7
Hopelijk gaat het morgen beter. Rug staat op het menu, dus ik heb wel m'n verwachtingen. We gaan hoe dan ook knallen!
Dat dan weer wel inderdaad. En dat heb ik ook wel in me achterhoofd:P
Alleen niet prettig als je gewoon van het ene naar het andere wil, ongestoord je ding doen. Maja, je kan niet alles hebben. Gelukkig valt het over het algemeen wel mee verder. Morgen rug en dat is een stuk minder gekloot.
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment