Flex cup 2012 Junioren D klasse log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha die blik met die MM
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Thnx job r . Waar heb je die vandaan?

Comment

• Wat een mooie foto's!
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Zijn van Tjalling Tal, tsjek ff op ze FB staat ergens in Mascha dur vriendenlijstje

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
            Wat een mooie foto's!
            Tis ook een mooi mannetje

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
              Tis ook een mooi mannetje
              Ja he....
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Goede progressie

Comment

• Respect wat je bereikt hebt Talal!

Ligt het aan de poses of zijn je buikspieren achter gebleven in de progressie?

Nu vlammen vriend!

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
                    Respect wat je bereikt hebt Talal!

Ligt het aan de poses of zijn je buikspieren achter gebleven in de progressie?

Nu vlammen vriend!
                    Kreeg ze op die foto's niet goed aangespannen. Ging allemaal zo snel, je kan meestal je poses niet eens volledig afmaken vandaar. Maar ze lopen niet achter ofso.

Comment

• Was ook geen commentaar maar vroeg het me gewoon af. Bij mij zijn mijn abs goed zichtbaar als ik op 11% zit en ben altijd benieuwd hoe het eruit ziet wanneer ik naar 6% zou cutten.

Zoals ik al zei, zeer goede prestatie!

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
                        Was ook geen commentaar maar vroeg het me gewoon af. Bij mij zijn mijn abs goed zichtbaar als ik op 11% zit en ben altijd benieuwd hoe het eruit ziet wanneer ik naar 6% zou cutten.

Zoals ik al zei, zeer goede prestatie!
                        Ik weet dat het geen commentaar was hoor . Agjaah vetpercentages zijn tegenwoordig zo vaag. Bij de een is 6% anders. Dus je kan denk gwn best met jezelf vergelijken.

Comment

• Ik dacht je bent vast blij met wat extra foto's :-P
                          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                            Precies je lichaam praat gewoon als het ware tegen je.

Moet ik trouwens om de dag circuittraining doen? of elke dag?
                            Herkenbaar. Ik probeer ook gewoon enkel schone, natuur producten te eten. Tijdje terug toen bier gedronken met wat junk als patat en frikadellen en me maag deed de volgende dag gewoon pijn. Leek wel alsof me lichaam helemaal van slag was na die avond.. Voor mij is dat ook een reden om junk zo veel mogelijk links te laten liggen, zeker als je zulke boodschappen krijgt van je lichaam.

Grappig om te zien dat meer mensen dat hebben .
                            "Straight outta gym"

Comment

• Respect man. ik Wil ook wel zulke vooruitgangen maken. hoop dat ik daar ook sta over twee jaar.

Comment

• Originally posted by stanneveldt View Post
                                Respect man. ik Wil ook wel zulke vooruitgangen maken. hoop dat ik daar ook sta over twee jaar.
                                Nou wat houd je tegen, gewoon doen Aan hopen heb je niks, er 100% voor gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X