Originally posted by Robbie1970
View Post
Flex cup 2012 Junioren D klasse log
Collapse
X
-
"Straight outta gym"
-
Originally posted by Robbie1970 View PostHopen zie ik als afwachten gewoon er hard tegenaan gaan en je ziet na 6 maanden al of je de juiste vorderingen maakt
Gewoon een doel stellen en er vol voor gaan
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostNog een aantal foto's.
Die jongen naast me is uiteindelijk 5de geindigd. Boven gip en een heleboel anderen. En hij is ook 1e op Nk ybf. Stond er wel goed hard bij.
vindt je zeker niet de minste in deze line up!
die met die bril is zeker laatste geworden of niet?βIf you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.β
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostNog een aantal foto's.
Die jongen naast me is uiteindelijk 5de geindigd. Boven gip en een heleboel anderen. En hij is ook 1e op Nk ybf. Stond er wel goed hard bij."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
hij stond hard maar had weinig massa
de jongen die 7e was geindigd (met die aders over zijn buik vond ik er beter bij staan, kwa massa en scherpte, die was dan wel niet zo scherp maar wel redelijk massief en een stukje droger als ik. maar stond er echt van op te kijken dat hij 5e werd, en ik was niet de enige die raar op stond te kijken,.Last edited by gain is pain; 05-12-2012, 21:22.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
meen je dat nou??? wordt daar niet opgelet dan? vindt dat eigenlijk echt slordig.... beginners is voor beginners.... hopelijk is die er inderdaad trots op... sneuβFor me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.β
Comment
-
Originally posted by yvar View Postmeen je dat nou??? wordt daar niet opgelet dan? vindt dat eigenlijk echt slordig.... beginners is voor beginners.... hopelijk is die er inderdaad trots op... sneuBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Staat er erg netjes bij. Ben op een of ander manier toch inspired. Want ik was op mijn zondagavond toch erg benieuwt naar jullie resultaten. Voor mensen die ik irl niet ken, vond ik dit persoonlijk toch wel raar.
Erg knap gedaan en succes met je volgende doelen. Misschien tot over enkele jaren als ik ook dezelfde motivatie heb om mee een wedstrijd te doen."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostStaat er erg netjes bij. Ben op een of ander manier toch inspired. Want ik was op mijn zondagavond toch erg benieuwt naar jullie resultaten. Voor mensen die ik irl niet ken, vond ik dit persoonlijk toch wel raar.
Erg knap gedaan en succes met je volgende doelen. Misschien tot over enkele jaren als ik ook dezelfde motivatie heb om mee een wedstrijd te doen.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment