Flex cup 2012 Junioren D klasse log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Robbie1970 View Post
    Nou wat houd je tegen, gewoon doen Aan hopen heb je niks, er 100% voor gaan.
    Hopen mag wel lijkt mij, want af en toe weet je niet of je je doelen ook kan behalen op de termijn die je stelt. Ik ben dus ook altijd voorzichtig met bepaalde uitspraken over doelen qua gewicht, omdat ik niet weet of dat zich zo zal ontwikkelen, hoewel je er dan wel hard voor werkt!
    "Straight outta gym"

Comment

• Hopen zie ik als afwachten gewoon er hard tegenaan gaan en je ziet na 6 maanden al of je de juiste vorderingen maakt
      Gewoon een doel stellen en er vol voor gaan
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
        Hopen zie ik als afwachten gewoon er hard tegenaan gaan en je ziet na 6 maanden al of je de juiste vorderingen maakt
        Gewoon een doel stellen en er vol voor gaan
        Ja zal ik doen. Ik doen der alles aan dat het gaat lukken, alleen soms heb ik van die momenten dat ik er niet meer in geloof.

Comment

• Originally posted by stanneveldt View Post
          dat ik er niet meer in geloof.
          Mijn ma zou zeggen: geloven doe je maar in een kerk (moskee, watdanook), niet in een sportschool
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Nog een aantal foto's.

Die jongen naast me is uiteindelijk 5de geindigd. Boven gip en een heleboel anderen. En hij is ook 1e op Nk ybf. Stond er wel goed hard bij.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
              Nog een aantal foto's.

Die jongen naast me is uiteindelijk 5de geindigd. Boven gip en een heleboel anderen. En hij is ook 1e op Nk ybf. Stond er wel goed hard bij.
              mooie foto!
              vindt je zeker niet de minste in deze line up!
              die met die bril is zeker laatste geworden of niet?
              β€œIf you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• De line up was veel groter. Dit was slechts een deel. Er deden 24 atleten mee in de juniore. Na plaats 12 tellen ze niet meer. Dus ik heb plaats onbekend. En na 12 dus.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                  Nog een aantal foto's.

Ik hoop dat ie er blij mee is, winnen van echte beginners.....tsja :s

Comment

• hij stond hard maar had weinig massa
                    de jongen die 7e was geindigd (met die aders over zijn buik vond ik er beter bij staan, kwa massa en scherpte, die was dan wel niet zo scherp maar wel redelijk massief en een stukje droger als ik. maar stond er echt van op te kijken dat hij 5e werd, en ik was niet de enige die raar op stond te kijken,.
                    Last edited by gain is pain; 05-12-2012, 21:22.
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

• D klasse is voor 100% beginners, als later blijkt dat de winnaar al wedstrijden heeft gedaan/gewonnen moet je die zijn titel afnemen.
                      Is oneerlijk en is puur klasse verloedering ten top.

Comment

• meen je dat nou??? wordt daar niet opgelet dan? vindt dat eigenlijk echt slordig.... beginners is voor beginners.... hopelijk is die er inderdaad trots op... sneu
                        β€œFor me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

• Originally posted by yvar View Post
                          meen je dat nou??? wordt daar niet opgelet dan? vindt dat eigenlijk echt slordig.... beginners is voor beginners.... hopelijk is die er inderdaad trots op... sneu
                          Hij kan er zelf ook niks aan doen. De indeling in de klassen heeft de wedstrijdcommissaris toch geregeld?
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Staat er erg netjes bij. Ben op een of ander manier toch inspired. Want ik was op mijn zondagavond toch erg benieuwt naar jullie resultaten. Voor mensen die ik irl niet ken, vond ik dit persoonlijk toch wel raar.
                            Erg knap gedaan en succes met je volgende doelen. Misschien tot over enkele jaren als ik ook dezelfde motivatie heb om mee een wedstrijd te doen.
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                              Staat er erg netjes bij. Ben op een of ander manier toch inspired. Want ik was op mijn zondagavond toch erg benieuwt naar jullie resultaten. Voor mensen die ik irl niet ken, vond ik dit persoonlijk toch wel raar.
                              Erg knap gedaan en succes met je volgende doelen. Misschien tot over enkele jaren als ik ook dezelfde motivatie heb om mee een wedstrijd te doen.
                              Ik had precies hetzelfde. Ik lag bij mijn vriendin in bed op mn telefoon te kijken hoe jullie het hadden gedaan ipv dat ik met andere dingen bezig was. Misschien wil ik volgend jaar wel meedoen. Maar eerst meer massa pakken en dan zien we wel
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Goed eten. En goed trainen en dan gaat het hard hoor
                                β€œFor me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X