Flex cup 2012 Junioren D klasse log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fietsen heeft toch goed geholpen op je benen jammer dat het de laatste weken tegen zat, maar goed poep gebeurt en je bent blijven knokken voor jouw moment.
    En nu gaan we er wat massa bij gooien dat je volgende keer boven de 80 kg komt
    Op de natuurlijke manier
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Dankjewel, ben ook gewoon tevreden. Zeker als je het vergelijkt met hoe ik op 1 januari stond.

Ja vandaag sla ik nog over met trainen. Morgen weer eventjes full body op techniek.

Comment

• En hoe was de taart???Ik ben gek op dat soort taart dus je snapt hoe erge pijn ik had die voor jou mee te geven he?

Comment

• Ja precies, eventjes 10 kilo naturel op plakken . Heb er zin in iig.

Ja die taart was heerlijk zeg phoeee, lekker gevuld hmmm!

Comment

• kerel je stond er super bij!!!!! petje af!!!!! nu weer lekker bouwen he... vandaag sla ik nog ff over... cheesecake roept me namelijk toe hahahahahahaha was leuk om je te zien tal! moeten maar is afsrpeken als je tenminste een keer wilt op de straatweg! Heb teveel beeldvorming gemaakt via internet.... alles wat chill leek viel bij mij zwaar tegen... alles wat ik dacht wat een lul bijv kwam bij mij juist positief over hahahahaha.... nee tal, ben niet verliefd op je
            “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

• Tal een lul?Dat is een hartstikke aardig, beleefd en bedreven joch, zit geen kwaad in, hij kan alleen slecht scooter rijden

Comment

• Ja kan mischien soms bot over komen ahah ofso? Ja joh straatweg kunnen we altijd een trainingkje doen .

Comment

• lekker gedaan tal, ben alleen wel benieuwd naar meer foto's!

jammer van de indeling weer, anyway je bent weer een ervaring rijker en hopelijk zien wij elkaar volgend jaar
                  SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Tal een lul?Dat is een hartstikke aardig, beleefd en bedreven joch, zit geen kwaad in, hij kan alleen slecht scooter rijden

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                      lekker gedaan tal, ben alleen wel benieuwd naar meer foto's!

jammer van de indeling weer, anyway je bent weer een ervaring rijker en hopelijk zien wij elkaar volgend jaar
                      Doe volgend jaar niet meer hoor . Als ik ooit een wedstijd weer doe, zal het de ybf zijn.

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                        Tal een lul?Dat is een hartstikke aardig, beleefd en bedreven joch, zit geen kwaad in, hij kan alleen slecht scooter rijden
                        uhhhmmm kwam nu over alsof ik tal een lul vond inderdaad eerst... .laaat ik zeggen het zat ertussen in
                        “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

• Originally posted by yvar View Post
                          alles wat ik dacht wat een lul bijv kwam bij mij juist positief over hahahahaha.... nee tal, ben niet verliefd op je
                          Van bijna alle mensen die ik hierin heb leren kennen, is Tal nu net degene die ongeveer het allerminst een "lul" kan worden genoemd . Tal is een stikgoeie gast en ik heb heel veel respect voor hem.
                          En nee, ik ben ook niet verliefd op hem.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                            Van bijna alle mensen die ik hierin heb leren kennen, is Tal nu net degene die ongeveer het allerminst een "lul" kan worden genoemd . Tal is een stikgoeie gast en ik heb heel veel respect voor hem.
                            En nee, ik ben ook niet verliefd op hem.
                            jammer

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                              jammer
                              Nou....diep in mijn hart.....maar ja, dat kan ik natuurlijk niet toegeven op het forum, je hebt hier zó een naam!
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                                Doe volgend jaar niet meer hoor . Als ik ooit een wedstijd weer doe, zal het de ybf zijn.
                                waarom doe je niet meer mee dan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X