Flex cup 2012 Junioren D klasse log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Guusd View Post
    Hij kan er zelf ook niks aan doen. De indeling in de klassen heeft de wedstrijdcommissaris toch geregeld?
    Wedstrijdcommisaris ook niet, die krijgt die fysieken te zien(waarvan sommigen A-klasse waardig zijn) en deeld ze in, die kent geen eerdere resultaten, maar ook dat is niet eens zijn taak om dat uit te zoeken.
    Organisatie had beter zijn huiswerk moeten doen met de inschrijvingen.
    Atleet kan er idd zelf niks aan doen Guus, ik was daarmee te snel in het oordelen
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Kijk em gaan. Lekker bezig gab. Mooie hoge biceps heb je.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
        Kijk em gaan. Lekker bezig gab. Mooie hoge biceps heb je.
        Ja hij heb best flinke armen die kleine
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Dankje kev. Nu derest nog. Zwakke punten zijn wijdte rug, schouders en kuiten. Uiteraard derest moet ook groter.

Comment

• Wel lekker getrained vandaag, net een tikkeltje harder maar wel hoog in reps en op 50%.

Merk nu dat mijn volume beetje terugkomt en voelde me ook wat sterker vandaag, denk dat mijn herstel de goede richting op gaat. Eet nog niet op schema ofso maar vanaf zondag begint dat wel weer, alleen houd ik eet ik mee met het avondeten(is even niet anders). Vervolgens ben ik van het schema van wendler te pakken en op kracht te trainen. Maar volgende week eerst nog 1 weekje herstellen en wellicht 1 training een beetje toppen om te kijken waar me 1rm ligt op dit moment.

Comment

• Is jou gewicht ook al zo aan het stijgen???
              “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

• Hmm gaat je 1rm niet veel lager zijn dan wat je normaal kan door zo lang wedstrijdvoorbereiding? En dus niet echt een goed referentiepunt.

Persoonlijk ben ik ook niet zo'n fan van wendler om eerlijk te zijn, veel te weinig volume en lage frequentie
                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                  Hmm gaat je 1rm niet veel lager zijn dan wat je normaal kan door zo lang wedstrijdvoorbereiding? En dus niet echt een goed referentiepunt.

Persoonlijk ben ik ook niet zo'n fan van wendler om eerlijk te zijn, veel te weinig volume en lage frequentie
                  Ja dat denk ik wel triple, maar ben nu alweer langzaam aan het herstellen me kracht kom alweer beetje terug.

Oh welke raad jij mij aan dan? Of wat vind jij beter werken.

@yves ja man sckr:P. Woog nu na het trainen ineens 76 kg zal ook wel vocht zijn natuurlijk omdat mijn zoutinname best hoog ligt nu.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                    Ja dat denk ik wel triple, maar ben nu alweer langzaam aan het herstellen me kracht kom alweer beetje terug.

Oh welke raad jij mij aan dan? Of wat vind jij beter werken.

@yves ja man sckr:P. Woog nu na het trainen ineens 76 kg zal ook wel vocht zijn natuurlijk omdat mijn zoutinname best hoog ligt nu.

Jah.gaat fucking snel he? Mijn zoutinname valt nog.mee eigenlijk.. Maar was echt verbaasd
                    “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

• Haha, heb 3 dagen vrij gegeten morgen weer dieeten. Nou van die 6 pack is weinig meer van over, zit wel weer super vol tijdens een training, morgen weer op dieet.
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by yvar View Post
                        Jah.gaat fucking snel he? Mijn zoutinname valt nog.mee eigenlijk.. Maar was echt verbaasd
                        Ja indd, was ook verbaasd erover.

Originally posted by gain is pain View Post
                        Haha, heb 3 dagen vrij gegeten morgen weer dieeten. Nou van die 6 pack is weinig meer van over, zit wel weer super vol tijdens een training, morgen weer op dieet.
                        Ja ik ben alweer een beetje begonnen, alleen nog geen vast schema.

Comment

• Nog wat foto's gevonden door onze lieftallige patricia

Comment

• Kijk ook is op bodyandfashion.nl en dan naar forum... Staan er ook veel op alleen mijn klasse klopt natuurlijj weer iet hahan

Comment

• Ik vond UB/LB met je basisoefeningen op 5x5 of 5x3 wel goed voor massa ook, heb je wat meer volume. Vind gewoon dat je met wendler heel weinig echt werk verricht, 3 werksetjes, die dan nog opbouwend zijn ook. Lijkt mij dat je heel lang moet wachten op progressie. Terwijl met een UB/LB pak je nog behoorlijk wat volume én doe je je lifts 2xpw, kweek je door meer totaalreps en hogere frequentie wat meer routine in je lifts. Waardoor je ook technisch beter en efficienter wordt.
                              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                                Ik vond UB/LB met je basisoefeningen op 5x5 of 5x3 wel goed voor massa ook, heb je wat meer volume. Vind gewoon dat je met wendler heel weinig echt werk verricht, 3 werksetjes, die dan nog opbouwend zijn ook. Lijkt mij dat je heel lang moet wachten op progressie. Terwijl met een UB/LB pak je nog behoorlijk wat volume én doe je je lifts 2xpw, kweek je door meer totaalreps en hogere frequentie wat meer routine in je lifts. Waardoor je ook technisch beter en efficienter wordt.
                                Hmm zit wat in. Dus als het ware heb ik dan gewoon te weinig prikkel om kracht te bouwen. Rob had nog een 5 x 5 schema, dan ga ik die maar even vragen.

Wat zijn volgens jou de meest gemaakte fouten mbt tot krachtgains met het 5 x 5 schema? Dan hoef ik ze niet te maken :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X