Originally posted by IJsBlok
View Post
Ijsblok: bigger, stronger, faster!
Collapse
X
-
Zozo zoveel reacties! erg leuk!
Originally posted by Hooligan View PostGood luck man ! Gaat wel weer goed komen
Maaruhh begin fototje maar ff dan ??
en dat van die drank en die woman leg je wel uit... nu de drugs nog :P
en foto zal ik binnenkort even schieten.
@ talal, ben stuk groter geweest dan dat toen ik echt de smaak te pakken had. ben nu ietsjes kleiner dan toen bij pfa.
maar komt wel weer goed.
Zo even de training neerzettenCalisthenics / Street workout
Comment
-
Deze ga ik ook eens volgen
Succes man, vroeger waren je krachtstats toch best hoog niet? Kan me vaag cijfers van + 200 DL herinneren!
Zal wel weer snel terugkomen als je weer de smaak te pakken krijgt!I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Originally posted by Toph View PostKoppelen? Vertel vertel.
mijn collega is altijd gek van supersets en ik zou met hem mee trainen dus ik had niks in te brengen we gingen benen doen.
Hier de training:
half uurtje naar de sportschool gefietst in een lekker tempo daarna nog 3 sets van 20 diep gesquat met eigen lichaam en ik was warm genoeg.
squat 60kg op diepte (steeds step met schijfje erop aantikken) 12 reps
superset met goblet lunges reverse 20kg 10rep per been (voor mensen die deze lunge niet kennen is een dumbell voor je borst vast houden en dan naar achter stappen
hier 3 sets mee gedaan en de benen stonden al lekker in brand.
leg curl liggend 2 sets gedaan met pin op 7 en 12 reps gepakt in superset met leg press 95kg 12 reps
na 2 sets liggend gedaan te hebben gingen we over naar de zittende variant ervan bij elke beweging even vasthouden beneden
dus seated leg curl 2 sets 50kg 12reps in superset met leg press 95kg 12reps
Hier strompelde ik al van machine naar machine tempo was heel hoog met max 30sec rust.
Als 3de gingen we een giant set doen met: leg extension waarvan de benen los zaten dus per been schijven op doen gevolgd door 20 walking lunges en daarna meteen lunges vanaf een verhoging naar beneden stappen (hier high speed reps maken) dus niet je been verplaatsen.
leg extension per been 40kg 12 reps 3sets
walking lunges BW+10kg 20reps 3 sets
stil staande lunges bw 15reps per been
hier na elke set liggend op de grond met het gevoel dat je conditioneel het niet red en dat je spieren niet meer willen, nadat mijn training maatje klaar was met leg extension meteen er achter aan gaan dus weer maar 30sec rest per gaint set.
Dan zijn we aangekomen bij de kuiten
seated calf raise in superset met staande calf raises enkelbenig eigen lichaam.
3 sets gedaan met 30kg 15 reps en daarna staande met 12 reps per been.
Misselijke gevoel ging hier gelukkig weg al was ik nog hevig aan het transpireren.
Als verrassing gingen we nog buik trainen waar ik totaal geen kracht meer voor had.
weer een giant set: leg raises gestrekt been 12 reps gevolgd door roll outs 12 reps en daarna nog omgekeerde crunches 10 reps.
Dit heb ik maar 2 sets gedaan want ik moest echt even gaan liggen, maat heeft nog 1 set gedaan respect voor hem!
monster training achter de rug maar voelde mij na 20min zonnebank+ appel(was in slaap gevallen) weer goed, douche gepakt +Shake en rustig naar huis gefietst en een stevige maaltijd op gegeten.
Dit was de eerste training in mijn log, op naar de volgende!Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by nbtp View PostDeze ga ik ook eens volgen
Succes man, vroeger waren je krachtstats toch best hoog niet? Kan me vaag cijfers van + 200 DL herinneren!
Zal wel weer snel terugkomen als je weer de smaak te pakken krijgt!
Zal veel filmpjes hier posten + foto's om mij zelf te motiveren en om te laten zien dat het mogelijk is voor zo'n ecto als ik.Calisthenics / Street workout
Comment
-
-
Originally posted by IJsBlok View PostZozo zoveel reacties! erg leuk!
pillen en alles wat je door je neus neemt nog nooit gedaan dus dat leek mij wel duidelijk hard drugs dus nooit gedaan.
en foto zal ik binnenkort even schieten.
@ talal, ben stuk groter geweest dan dat toen ik echt de smaak te pakken had. ben nu ietsjes kleiner dan toen bij pfa.
maar komt wel weer goed.
Zo even de training neerzetten
fototje moet er snel ff komen natuurlijk zodat iedereen je progressie kan zien!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment