Ijsblok: bigger, stronger, faster!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mss ook eens trug overschakelen naar 5x per week dan. maar als ik 5x in de week wil gaan zal dit van maandag tot vrijdag zijn. want in het weekend kan ik niet naar de gym. dit is ms tog wel overkill dan?

Comment

• Originally posted by BigMike View Post
      mss ook eens trug overschakelen naar 5x per week dan. maar als ik 5x in de week wil gaan zal dit van maandag tot vrijdag zijn. want in het weekend kan ik niet naar de gym. dit is ms tog wel overkill dan?
      Ik denk niet dat het verstandig is om het op die manier te doen. Er is een reden waarom er een rustdag in het schema zit na de eerste 2 dagen.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
        Hadden wij het er niet over gehad in 2011 via PM of zo? Toen zei je nog dat je het ooit nog eens wilde proberen, dacht ik.
        Dat zou best eens kunnen ja ahha. Vandaag de borst en armentraining, lekker! :P

Comment

• week 1 is voorbij hier nog de laatste 2 trainingen

day 5 lower body hypertrophy day
          sets reps set 1 set 2 set 3 set 4 set 5 set 6
          squat 6 (70%) 3 3x50kg 3x60kg 3x70kg 3x70kg 3x70kg 3x70kg
          front squat 3 8 a 12 10x50kg 8x50kg 10x50kg
          leg press 45 2 12 a 15 15x140kg 15x170kg
          romanian deadlift 3 8 a 12 12x50kg 12x50kg 12x50kg
          lying leg curl 2 12 a 15 15x35kg 15x35kg
          seated leg curl 2 15 a 20 16x35kg 15x35kg
          calf raise 4 10 a 15 4x15xfull stack
          seated calf raise 3 15 a 20 20x25kg 20x25kg 20x25kg
          day 6 chest and arms hypertrophy day
          sets reps set 1 set 2 set 3 set 4 set 5 set 6
          db press 6 (70%) 3 3x30kg 3x32kg 3x34kg 3x36kg 3x38kg 3x40kg
          incline db press 3 8 a 12 12x22kg 12x22kg 12x22kg
          bench press 3 12 a 15 20x40kg 20x50kg
          incline cable fly 2 15 a 20 20x20kg 20x25kg
          preacher curls 3 8 a 12 12x30kg 9x40kg 9x40kg
          db concentration curl 2 12 a 15 15x9kg 12x9kg
          spider curls lying bench 2 15 a 20 20x5kg 20x5kg
          seated tricep extension 3 8 a 12 12x8kg 12x8kg 12x8kg
          rope pussdown 2 12 a 15 done
          dips 2 15 a 20 -
          benen training was erg zwaar en mijn onderrug moest even weer wennen aan het squaten, daardoor was mijn onderrug al helemaal leeg voordat ik aan deadliften begon.
          Gevolg dat ik amper gewicht omhoog kreeg dus rustig uitgevoerd.

borst/armen training had de voorste kop van schouders het moeilijk mee omdat ik dag ervoor weer gebokst had. Ik ga weer meer boksen en ga het ook als warming up doen voor elke training even 15min op de boks zak meppen of sparren.

Dag ub/lb moet ik deze week omdraaien aangezien ik gisteren borst gedaan heb ipv zaterdag, dit kon even niet anders.
          Calisthenics / Street workout

Comment

• VOlgens mij moet je bij 70% 1 gewicht aanhouden, namelijk wat jij op je power dag gedaan hebt he :P. Het progamma is zoiezo wennen, het lijkt overbelastend maar je lichaam went snel zegt layne norton ook. Dus ff doorbikelene komende 4 weken.

Comment

• Interressant schema ben benieuwd naar de resultaten!
              Ernstig noh!

Comment

• Tja is lastig om op 70% te gaan zitten, dacht er ook al aan na de training maar wist niet zeker of het wel moest.

Comment

• Hoezo lastig dan? Omdat je het gevoel hebt dat je niks doet? agjaah is puur gewoon voor explosie.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                    Hoezo lastig dan? Omdat je het gevoel hebt dat je niks doet? agjaah is puur gewoon voor explosie.
                    Ja voor je gevoel leg je dan die stang veel te vroeg weer terug, ik wil pijn lijden!

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
                      Ja voor je gevoel leg je dan die stang veel te vroeg weer terug, ik wil pijn lijden!
                      Dat komt heus wel, alles op zijn tijd. Als je continu op je grens zit dan gaat het ook ten koste van je progressie.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

• Nou ijsblok heeft lekker getraind haha.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                          Nou ijsblok heeft lekker getraind haha.
                          Nou, hij geeft al een paar dagen geen teken van leven!
                          - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                            Nou, hij geeft al een paar dagen geen teken van leven!
                            Hij is meteen gaan slapen hoorde ik net ahha. Zal binnekort wel ff loggen denk.

Comment

• IJsblok is nog luier met loggen als ik!
                              Train hard or go hormone

Comment

• Goedendag jongens en enkele dames,

Hier even een update omdat ik al een tijdje niks meer heb laten horen en erg weinig hier ben geweest.
                                Privé even wat druk gehad, met alleen maar leuke dingen. Ga hier verder niet op in (online) een aantal weten het wel.
                                Deze week niet veel getraind omdat ik het gewoon te druk had.

Vanaf maandag volg ik gewoon weer het schema wat ik zou moeten doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X