Gilian in progress log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vandaag was het rustdag. Maar, ik kon het niet laten om toch een uurtje te gaan zwemmen. Wat cardio kan immers nooit kwaad tijdens het bulken. wat me opvalt is dat ik ontzettend buiten adem geraak wanneer ik zwem.... ik ben meteen volledig opgebrand. dit heb ik niet wanneer ik bijvoorbeeld fiets of loop dus aan mijn basisconditie ligt het niet. Zou het iets met gewicht te maken kunnen hebben?

Comment

training vrijdag:

concentration curls 4x10x12
      db curls 4x12x14
      seated ez bar curl 12x35kg 10x37.5kg 8x40kg 6x42.5kg
      skullcrusher 4x15x30 (volgende week trek ik mijn gewicht omhoog en reps naar omlaag)
      tricep pushdown 3x21x35
      tricep pushdown 12x55kg 10x60kg 8x65kg 6x70kg

sinds ik mijn triceps en biceps samen train groeien mijn armen als kolen en gaat mij kracht er enorm op vooruit! dit heb ik gisteren mogen ondervinden in een partijtje armdrukken tegen een vriend van mij die me tot over 2 maand altijd afmaakte zonder veel moeite te doen, nu loopt et iets anders. (beeldmateriaal volgt)

Comment

Succes en ik volg!

Comment

Originally posted by time4change View Post
          Succes met je log!
          Bedankt voor de support!

Comment

Huppa vandaag eindelijk weer benen trainen na een veel te lange knieblessure (problemen met de patellapees)

Zoals altijd zullen men benen weer een slappe hap zijn xS maar ben blij dat ik er vandaag toch weer aan kan beginnen, het begon tijd te worden. Ik heb me hoe dan ook voorgenomen niet te diep te gaan de eerste training en het wat kalmpjes aan te doen. straks post ik de results van men training en het armworstel filmpje.

Comment

https://www.facebook.com/photo.php?v...eo_wall_create

ik ben in het rood

Comment

zoals gezegd vandaag benen (afzien)

squat 12x60 12x60 10x80 10x80
                single incl leg press 4x8x40
                leg extensions 4x10x60
                single leg curls 4x8x30
                calf extensions 4x15x40

ik ben nog redelijk tevreden na 3 weken zonder benen getraind te hebben

Comment

Gisteren wat rug getraind veel reps met een relatief laag gewicht. kwestie van mijn ub wat rust te gunnen. vandaag een dagje rust en morgen weer knallen op de borstoefeningen!

Comment

gemengde gevoelens vandaag. Ik heb al enkele dagen enorm last van mijn pezen zowel aan men linker schouder als aan de aanhechting van mijn linker bovenarm en onderarm. preventief nam ik dus al een dafalgan forte voor de training. Ik was vastbesloten om mijn gewicht te verhogen op de bench omdat dat al 2 weken gepland was. So be it!

bench press 4x8x80 PR
                    peck deck 8x80 8x80 12x65 12x65

door de last aan men pezen was ik verplicht om het gewicht te verlagen. echt jammer want ik voelde me sterk vandaag.

Omdat ik zoveel last had heb ik vervolgens nog 2 oefeningen gedaan zonder teveel intensiteit laat staan veel gewicht

cable crossover 15x18 15x23 12x27 12x27
                    chest press 12x40 10x45 8x50 6x57.5 (zeer traag uitgevoerd. 1 rep duurde ongeveer 4 sec. om het toch nog iets van moeite te doen koste)

buikspier oefeningen

Enorm tevreden met men resultaat op de bench maar toch jammer dat ik heel men schema heb moeten in de war gooien. ik hoop dat er rap verbetering in komt want het is echt wel balen.

Comment

Het is al weer even geleden dat ik nog ge-update heb dus bij deze....
                      Vrijdag was het nog eens de beurt aan men schouders.

pompen met voeten op bal 4xfailure
                      front db raises 4x8x12
                      lateral db raises 2x8x12 / 2x10x10
                      standing barbell shoulder press 4xfailure (afwisselend om de rep voor en achter hoofd)
                      reverse fly's (op schuine bench) 4x12x8

Comment

Na een weekendje rust wou ik terug naar de oude gewoonte en die zegt maandag borstdag. Dus besloot ik des ondanks ik donderdag pas deze spiergroep trainde toch borst te trainen.

even opwarmen: 20 herhalingen met enkel de bar op den bench, en we konden van start gaan.

bench press 4x8x80 (wel lastiger als donderdag)
                        incline bench 4x8x60 (bij de 2de set 7 herhalingen gedaan) ---> deze blijft duidelijk mijn zwakke broertje.
                        peck deck 3x8x80 1x12x65
                        cable crossover 4x12x20 (zeer traag uitgevoerd)

de buikspieren wat onder handen genomen erna met wat planks en crunches en het zat er weer op voor die dag.

Vanavond train ik benen!

Comment

update van dinsdag:

squat 12x60 12x60 10x80 10x80
                          single incl leg press 4x12x40
                          single leg curls 4x10x40
                          leg extensions 4x10x60
                          calf extensions 4x15x40

Comment

schouders donderdag

pompen met voeten op bal 4xfailure
                            shoulder press 4x12x(30,35,40,45)
                            front db raises 4x8x12

combinatie oefening 4x8x7
                            seated behind the neck press 12x20 12x25 12x30 12x40

Comment

Vrijdag heb ik rug getraind, en ik kreeg een enorm mooi compliment van iemand in de fitness die zei dat mijn rug mooi breed uitloopt. Normaal zou ik zoiets meteen weglachen wanneer een doorsnee persoon zoiets zegt maar als iemand dat 2x zo breed staat als mezelf en al ettelijke jaren traint je zoiets zegt is gelijk je dag goed.

dan nu de training:

bent over row 4x12x60
                              behind neck lat pulldown 2x8x73 2x12x59 (mijn schouders konden het zwaardere gewicht niet meer trekken)
                              db row 4x8x34
                              seated low row 12x68 10x73 8x77 6x82

Ik heb besloten om vanaf volgende week weer te gaan deadliften, het lijkt me dat al mijn kwaaltjes wat zijn verdwenen (dat hoop ik althans).

Vanaf morgen probeer ik eveneens mijn benchpress de komende weken wat omhoog te krijgen. Dit ga ik proberen door ipv 4x8 de 5x5 formule te gaan hanteren.

Comment

Net even de tijd genomen om enkel foto's te nemen. Ze zijn allemaal koud genomen en dat is er aan te zien
                                Telkens wanneer ik foto's van mezelf neem krijg ik een slag in mij gezicht. Er valt altijd zoveel op aan te merken. Vooral al dat vet stoort me zo hard!!

Momenteel 94kg @ 16%

foto.JPGfoto (2).JPGfoto (3).JPGfoto (4).JPGfoto (5).JPG

Enkel de laatste foto vind ik redelijk.
                                Graag had ik eens wat commentaar gehad van jullie en dan vooral wat betreft verhoudingen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X