Het regent hier pr's
Mcvk's (foto)logje, massa bouwen
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostHet regent hier pr's
Voel echter wel dat ik helemaal gesloopt ben kan het nauwelijks opbrengen om vanavond weer te gaan, maar we gaan gewoon door uiteraard. Volgende week een deload weekje inlassen en dan gaan we de cut in. Dan zal het voorlopig wel even over zijn met de PR's -_-
Overigens wel echt blij met de progressie die ik heb gemaakt. In 3 maanden 6 kilo erbij (ook een klein beetje vet) en op alle onderdelen flink in kracht omhoog gegaan. nou zal het een deel spiergeheugen zijn omdat ik al op 95 kilo heb gezeten, (nu 97) maar de laatste 4 maanden vorig jaar het hele trainen even heb laten verwaarlozen.'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
zoals ik vanmiddag al zei ik voelde me vandaag helemaal op. Volgens het schema had ik vanavond PR moeten pakken op deadlift, maar helaas ben ik niet boven mijn oude PR uit gekomen. Daarna ook last van allerlei pijntjes en krampjes dus uiteindelijk is het niet zo'n geweldige training geweest. Alles lekker wat rustiger gepakt en volgende week deload. Die PR op deadlift komt nog wel een keertje.
Deadlift
5x70
5x90
3x110
150 fail
1x140
3x110
Stiff-legged deadlift (kramp in onderrug dus lekker licht gepakt)
110 fail
10x70
10x70
10x70
Pull ups
8x
6x
6x
Chin ups
8x
5x
6x
Dumbell Rows
10x26 per kant
10x28 per kant
10x30 per kant
Hyperextensions BW + 10kg
10x
10x
10x
Face Pulls
10x40
10x45
10x50
Rope Hammer Curls
10x50
10x60
10x70'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Gisteren niet eens meer moeite gedaan om echt zwaar te gaan. Eigenlijk alles een beetje leeggetrokken. Nu een weekje op 50% draaien om mijn lichaam wat rust te geven en dan ga ik naar een nieuw UB/LB schema, deze zal ik nog posten. Ben nog een beetje aan het sleutelen
De 98 kilo is bereikt en nu wordt het toch echt tijd om de cut er in te gooien. Ik zit momenteel op een BF van tegen de 15% en dit moet in eerste instantie naar 12%. Zodra ik dit heb bereikt wil ik door middel van UD2 naar 9-10%.
Echter tot de 12% gaan we lekker op de ouderwetse manier te werk, dus calorietjes omlaag en strikt eten. Vanaf volgende week na de training een kwartiertje cardio. De cardio gaat daarbij langzaam opgebouwd worden zowel in intensiteit als duur. om de dag wissel ik ook tussen lage intensiteit en HIIT.
Voedingsschema heb ik bijgevoegd, hoor graag wat jullie er van vinden en of er zaken zijn die jullie zouden wijzigen.
Als supps verder:
- Whey Perfection
- Multivitamine (B&F)
- Dextrose Professional
- Dexaprine
- Omega 3 capsules 1000mg 2x
De Dexaprine heb ik van een maatje van me gekregen aangezien hij er niet tegen kon, ga dit dus eens even proberen kost me verder toch niks.
creatine heb ik nu de afgelopen 3 maanden gebruikt en stop ik voorlopig mee. Ik trek aardig wat vocht door creatine en wil er natuurlijk zo droog mogelijk bij staan.
Oja ter info ik at 4000kcal per dag, maar daar zat wel wat vet bij. Aankomen doe ik vanaf 3600kcal.
Foto's komen dit weekend van hoe ik er nu bij sta, kan ik mooi zien wat ik heb bereikt en straks een mooi vergelijk na me cut.
voedingsschema cut.xls'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
dankjewel!
Een uur geleden een halve dexaprine genomen, damn! Ik ben normaal heel wat koppen koffie gewend en pre-workouts zonder DMAA merk ik niks van. Maar dit spul geeft echt een enorme energie. Ben benieuwd wat een hele doet, maar voorlopig nog maar even bij een halve laten haha'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
-
Beetje laat met loggen, dus nog even een update. Ik ben deze week bezig met een deload weekje en het uitvinden van mijn nieuwe schema. Daarnaast begonnen met mijn cut en de eerste dagen moet ik zeggen dat ik alleen maar honger heb... Maar dat hoort erbij haha
Trainingen van maandag en dinsdag.
Ma
Barbell squat
8x40
8x55
8x70
8x70
8x70
Romanian Deadlift
8x70
8x70
8x70
Leg Press
12x120
12x120
12x120
Lying Leg Curls
12x45
12x45
12x45
Seated calf raise
12x50
12x50
12x50
Barbell ab rollout
15x
15x
15x
Di
Bench press
8x60
8x60
8x60
Chin-up
8xBW
8xBW
8xBW
Dumbell incline press
12x20x2
12x20x2
12x20x2
Dumbell Row
10x22x2
10x22x2
10x22x2
Rear Laterals Cable
12x5x2
12x5x2
12x5x2
Close grip bench press
12x45
12x45
12x45
Biceps hammer curls (hammer bar)
12x25
12x25
12x25'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Gisteren een Les Mills Grit training meegepakt. Aangezien ik toch aan het cutten ben en de instructeur vroeg of ik een keertje mee wilde doen.
Viel nog aardig tegen moet ik zeggen! Conditie is niet meer wat het geweest is hahaha. Bij Grit doe je veel compound oefeningen zoals squats, overhead presses, bent over rows en deadlifts en dit dan een half uur op extreem tempo. Eigenlijk dus een Hiit training met constant 40sec knallen en 10-20 seconden iets rustiger. En natuurlijk wil je niet onderdoen voor de rest dus begin je met veel te veel gewicht -_-
Helemaal gesloopt hierna en metabolisme voor me gevoel skyhigh. Daarna nog even de fitness ingeweest maar dit maar kort gedaan want voelde me echt op en zit nog in me deload week. Pas na de dextrose en whey voelde ik me weer mens
Daarna nog gedaan:
Squat
8x90
8x90
8x90
Romanian deadlift
8x90
8x90
8x90
toen was het klaar haha'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Laatste deload training gepakt gisteren en alvast lekker kunnen wennen aan mijn nieuwe schema. Nu is het tijd voor een paar goede dagen rust en dan ga ik volgende week weer knallen!
Gewicht is trouwens nu ik een week gestopt ben met creatine 94,8kg. Ben dus een goede 2 kilo kwijt inclusief een week cutten. Vanaf nu proberen 0,4-0,5 per week af te vallen. BF is ongeveer 14,5% en wil ergens tussen de 10-12 uitkomen. Om niet te veel spiermassa te verliezen denk ik naar 12% dan een tijdje knallen weer en daarna door naar 10%.
bench press
8x60
8x60
8x60
Pull ups BW
6x
6x
6x
Military press
12x40
12x40
12x40
Machine lateral rows
12x40
12x40
12x40
Barbell shrug
12x70
12x70
12x70
Close grip bench press
12x45
12x45
12x45
EZ-bar curls
12x30
12x30
12x30'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 uur geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment