Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    daarnaast is denk ik voor jou flexcup een goeie keuze, jij weet jezelf wel hard en knetter droog te zetten.

    zoals in mijn catagorie de jongen uiterst links in de achtergrond van de line up 5e werd en ik (blauw slip achtergrond 8ste werd gezet) bewijst wel dat er meer punten uit gaat naar hardheid dan voor grootte. kijk naar het verschil in lijnen op de benen en de kuiten, en naar het totale plaatje. het is en blijft een jury sport.

    hij had zich immers wel ingesmeerd met wat olie wat ik niet deed, dus ook een tip voor jou

    Junioren - IMG 8617 - Body-Xtreme Bodybuilding


    voor de klasses check mijn vorige post.
    Last edited by gain is pain; 28-02-2013, 17:40.
    Make it happen, shock everyone!

    Comment


    • #62
      Originally posted by gain is pain View Post
      Jezus. Word de klasse bepaald aan de hand van je gewicht ofwat? Of is er per gewicht ook nog eens verschillende klasses?

      Als ik dat zo zie dan kan ik beter aan de D klasse mee doen dan de C, want daar heb ik nog lang niet genoeg massa voor volgens mij.
      The Sky Ain't The Limit

      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

      Comment


      • #63
        Imposante benen heb je ouwe. Ziet vet uit op dat lange frame.
        The Sky Ain't The Limit

        "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

        Comment


        • #64
          Originally posted by kojak View Post
          Ik volg je esé. jwz.
          Thanks brah. *box*
          The Sky Ain't The Limit

          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

          Comment


          • #65
            Originally posted by Kevster View Post
            Jezus. Word de klasse bepaald aan de hand van je gewicht ofwat? Of is er per gewicht ook nog eens verschillende klasses?

            Als ik dat zo zie dan kan ik beter aan de D klasse mee doen dan de C, want daar heb ik nog lang niet genoeg massa voor volgens mij.

            gewicht + klasse

            dus weeg je bijvoorbeeld 82kg dan kom je zoiezo in de 80+ klasse van de D of anders de 90- klasse van de C
            Make it happen, shock everyone!

            Comment


            • #66
              Originally posted by gain is pain View Post
              gewicht + klasse

              dus weeg je bijvoorbeeld 82kg dan kom je zoiezo in de 80+ klasse van de D of anders de 90- klasse van de C
              Ik snap em niet. Heb je gewoon een 80-, 80+, 90- en 90+ groep van A, B, C en D? Heb je ergens een overichtje toevallig van de klasses?
              The Sky Ain't The Limit

              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

              Comment


              • #67
                D: master-juniors-mannen onder 80 - mannen boven 80
                Dames: bodybuilding - bikini - body fitness

                C: masters - junioren - classic - min 70 - min 80 - min 90 - plus 90
                Make it happen, shock everyone!

                Comment


                • #68
                  Ah, duidelijk.

                  En mag je zelf bepalen waar je komt of wordt je gewoon ergens neer geflikkerd?
                  The Sky Ain't The Limit

                  "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                  Comment


                  • #69
                    Mirin dat fysique! (no homo) Ga je aestheticization volgen!
                    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

                    Comment


                    • #70
                      bij de junioren maakte het niet uit waar je je inschreef, bij de junioren was 't een vleeskeuring. d of C en 1 iemand bepaalt hoe en waar.

                      volgens mij bij de heren als je je inschrijft voor de C kun je niet meer terug naar de D, je wordt wel gewogen de ochtend om te kijken in welke catagorie je moet geplaatst worden in de C.

                      alleen volgens mij als je te goed bent voor de D wordt je automatisch gezet naar de C. (pin me daar niet op vast)
                      Make it happen, shock everyone!

                      Comment


                      • #71
                        Leuk man! Weer een wedstrijd BB-er erbij op het forum! Je stats komen aardig overeen met de mijne, wel grappig, dacht dat je langer was.
                        Gaat em dit jaar door drukte niet worden voor mij om veel massa te pakken, maar ga je volgen, dan kan ik leren van jouw geklooi!

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Max Gainz View Post
                          Mirin dat fysique! (no homo) Ga je aestheticization volgen!
                          Thanks kerel!

                          Originally posted by gain is pain View Post
                          bij de junioren maakte het niet uit waar je je inschreef, bij de junioren was 't een vleeskeuring. d of C en 1 iemand bepaalt hoe en waar.

                          volgens mij bij de heren als je je inschrijft voor de C kun je niet meer terug naar de D, je wordt wel gewogen de ochtend om te kijken in welke catagorie je moet geplaatst worden in de C.

                          alleen volgens mij als je te goed bent voor de D wordt je automatisch gezet naar de C. (pin me daar niet op vast)
                          Dan is het misschien toch nog wel verstandiger om me in te schrijven bij de D, aangezien ik denk ik geen junior meer kan draaien? Heb gelukkig nog tijd zat om er over na te denken.

                          Originally posted by emilio75 View Post
                          Leuk man! Weer een wedstrijd BB-er erbij op het forum! Je stats komen aardig overeen met de mijne, wel grappig, dacht dat je langer was.
                          Gaat em dit jaar door drukte niet worden voor mij om veel massa te pakken, maar ga je volgen, dan kan ik leren van jouw geklooi!
                          Hahaha, modelleren. Leren van de fouten van diegene die je vooraf gingen.
                          The Sky Ain't The Limit

                          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                          Comment


                          • #73
                            Goed dat je er weer bovenop bent gekomen kev, wenst je veel succes met de marathon, flexcup, en je doel om diëtist te worden. Ik hou je in de gaten.
                            keep the focus going!

                            Comment


                            • #74
                              Succes kerel, ik volg

                              Comment


                              • #75
                                Nope geen junior, dat is tot 23 jaar. Denk dat je moet gokken op de 80+ als ik jou was en dan gewoon hard werken aan je conditionering en mischien even ''proef'' droog worden, zoveel tijd heb je wel. Als je meer massa gaat aan zetten dan dit dan zou je eventueel 90 klasse kunnen doen, maar dat is echt heavy shit.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X