Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tof kev, en nu bijhouden hier he! Ik volg!

    Btw gewoon c doen man, je bent buffer dan welke D atleet van vorig jaar dan ook(met alle respect naar hun)ik vind dat je daar niet tussen moet willen staan met jouw ervaring.
    In adaptation we trust

    Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

    Mijn trainingslog

    Comment


    • #17
      dope fotos man

      Comment


      • #18
        Ik verwacht jou zowiezo either in je cheerleaderpakje langs de zijlijn OF ook op die stage!


        * meet you backstage

        Comment


        • #19
          Sws Mirin goed bezig brah .

          Comment


          • #20
            lekker bezig kev

            Comment


            • #21
              Damn Kev, dat is een lichaam om u tegen te zeggen. (als jullie die uitdrukking gebruiken)
              lucky short-armed-spine-bending bastard

              ~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

              Comment


              • #22
                Originally posted by Faabjan View Post
                Een mooi stukje tekst Kevster! Een aantal herkenbare situaties en wat inspirerende dingen. Ik zal zeker je log volgen en ik wens je succes met al je gestelde doelen.
                Thanks!

                Originally posted by Iguana View Post
                Tof kev, en nu bijhouden hier he! Ik volg!

                Btw gewoon c doen man, je bent buffer dan welke D atleet van vorig jaar dan ook(met alle respect naar hun)ik vind dat je daar niet tussen moet willen staan met jouw ervaring.
                Thanks player. Maar die mannen hebben zowiezo toch veel meer ervaring? Sta ik daar helemaal groen tussen en word ik laatste. Hoe werkt dat eigelijk? Heb je dan per klasse ook een indeling van gewicht?

                Originally posted by RobinVM View Post
                dope fotos man
                Thanks.

                Originally posted by suusje86 View Post
                Ik verwacht jou zowiezo either in je cheerleaderpakje langs de zijlijn OF ook op die stage!


                * meet you backstage
                Meet & Greet, je weet.

                Originally posted by Tails View Post
                Sws Mirin goed bezig brah .
                Thanks dude!
                The Sky Ain't The Limit

                "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                Comment


                • #23
                  Lekker bezig man! Ik kan me herinneren dat ik eens vroeg waarom jij in godsnaam in de beveiliging zat, aangezien het duidelijk is dat jouw potentieel groter is dan dat. Absoluut niets mis mee om dat werk te doen, behalve als je veel meer in je mars hebt. Mooi om te zien wat hernieuwd perspectief met een mens kan doen! Ik ga je zeker volgen baas en ik ben jaloers op jouw fysiek
                  Train hard or go hormone

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Posseltje View Post
                    lekker bezig kev
                    Dankje pik!

                    Originally posted by axel1994 View Post
                    Damn Kev, dat is een lichaam om u tegen te zeggen. (als jullie die uitdrukking gebruiken)
                    Haha, je mag best jij zeggen. Maar thanks! Al denk ik er zelf echt niet zo over.
                    The Sky Ain't The Limit

                    "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by talalelh15 View Post
                      Bruut man, cool! Veel succes bij de flex cup op welke klasse mik je? Want de concurrentie daar is ongelofelijk,echt waar. Wat zijn je zwakke punten voor jou gevoel?
                      Ik denk persoonlijk dat mijn armen mijn zwakste punt zijn. En misschien mag mijn rug nog wat dikker. Maar mijn romp is in vergelijking met mijn armen veels te groot heb ik het gevoel. Mijn armen zijn maar 41 en heb een hele lage bicepsinsertie waardoor ik totaal geen piek heb. Mijn buikspieren ben ik ook wel blij om, die zijn vrij symetrisch.
                      The Sky Ain't The Limit

                      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                      Comment


                      • #26
                        Zie fb berichtje xx(no homo)
                        In adaptation we trust

                        Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

                        Mijn trainingslog

                        Comment


                        • #27
                          Mooi om te zien dat er nog meer uitdagingen bestaan voor een BB'er dan alleen ijzer tillen.
                          Succes met het lopen en je voorbereidingen FLEX.

                          ps. Nijmegen leuke stad, mooie vrouwen ook
                          Purist
                          Verzuren zonder kuren
                          ...ilse weet alles...

                          Comment


                          • #28
                            Succes met je doelen.

                            Al een bruut fysiek zeg al zeg ik het zelf. Wel grappig om te zien dat je even lang bent als ik. Dan kan ik mezelf een beetje voorstellen hoe ik er straks ongeveer uit zou zien met dat gewicht en bf% . Blijf je UB/LB volgen?

                            Ik volg je.
                            "Straight outta gym"

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Iguana View Post
                              Zie fb berichtje xx(no homo)
                              hahaha, oke, ik ben overtuigd.


                              Originally posted by R2D2 View Post
                              Mooi om te zien dat er nog meer uitdagingen bestaan voor een BB'er dan alleen ijzer tillen.
                              Succes met het lopen en je voorbereidingen FLEX.

                              ps. Nijmegen leuke stad, mooie vrouwen ook
                              Thanks! En.... i know...
                              The Sky Ain't The Limit

                              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                              Comment


                              • #30
                                Haha, hebben we dezelfde bouw? Ik weet het nog niet. Ik wil me nu nog niet te zeer er mee bezig houden. Ik heb momenteel last van een lichte tendinitis in mijn supraspinatus aan de linker arm en het knakt van alle kanten dus vermoed ook nog een beetje bursitis. Zit nu aan de diclofenac dus ga de komende weken een beetje deloaden richting de Venloop (halve marathon) en daarna ga ik volle bak beginnen met trainen en hopelijk ben ik dan herstelt. Beter een beetje kalm houden nu dus. Vermoedelijk gaat het wel iets worden van UB/LB of push/pull. Zoveel mogelijk compound. Met een max dag rond de 5 reps en één semi dag van rond de 15 reps. Beide afgewisseld. Zoiets had ik in gedachte. En vreet word 4k per dag, ultra clean. Geen junkdagen niks. Tot de flexcup monnik.
                                The Sky Ain't The Limit

                                "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X