Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by maar7en8 View Post
    nice, goed fysiek!
    ik volg.

    lijkt me moeilijk hardlopen en KT te combineren!
    heb zelf de halve marathon nog in 1 uur en 18 min gelopen 2 jaar terug (was een ecto van 56kg )
    nu zou ik dood neervallen na 10km

    succes!!
    Jezus christus. Dat is wel even een indrukwekkende tijd zeg. Ik mag blij zijn als ik hem onder de 2 uur uitloop, als ik hem uberhaubt al uitloop.

    Originally posted by GeneralIx View Post
    Succes dikzak!
    Thanks smalle tentharing!
    The Sky Ain't The Limit

    "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

    Comment


    • #47
      Mijn dag kan echt niet meer stuk hoor. Ik werd net gebeld door het hoofdkantoor van het beveiligingsbedrijf waar ik voor werk met de mededeling dat ik medewerker van het kwartaal ben geworden. Mijn bedrijf heeft welgeteld meer dan 300 medewerkers en ik was schijnbaar als beste uit de stemming gekomen. Maandag komen ze me een fantastisch grote taart brengen en me interviewen voor in ons bedrijfskrantje. Deze shit geloof je toch niet! Ik geloof het nog steeds niet. Kan ik de buren fijn blij maken met een taart. En misschien nog wat beveiligingscollega's strikken voor een plan-van-aanpak door wat sluikreclame in het interview.
      The Sky Ain't The Limit

      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

      Comment


      • #48
        Haha top man, alleen maar ruiken aan die taart eh
        Een dag niet getraind...

        Comment


        • #49
          Misschien kom ik wel die dag naar Venlo toe om mensen te supporten. Het is echt een hele mooie beleving. Toen ik mn warming up aan het doen was rende er steeds een groepje kenianen (volgensmij) in hippe nieuwe trainingspakken terwijl iedereen in korte mouwen rondliep. Waren top 10 klassementsrenners en was indrukwekkend om te zien. Die rennen hem namelijk rond 1u1minuut uit Ik heb nu 2x een halve marathon gerend. Eentje in 1u45 en die in venlo in 2u3. Er staat super veel publiek langs de route overal en de sfeer is echt top. Mn startnummer en medaille heb ik ingelijst aan de muur. Mooie herinnering
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

          Comment


          • #50
            Dem aesthetics Goed bezig man, sommige mensen hebben een beetje realiteit nodig om te komen waar ze willen zijn. Niks mis mee. Je bent nog jong zat en wat ervaringen rijker.

            Lekker he, fit zijn ipv cardio als alleen caloriën verbranden te zien. Ik kan er echt van genieten, lekker frisse neus halen.

            Succes met je doelen
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

            Comment


            • #51
              Originally posted by Kevster View Post
              Thanks pik! Ik weet het! Maar ben helemaal niet zo thuis in de competities dus weet ook niet zo goed wat te verwachten allemaal. Volgens mij is D klasse voor beginners? C klasse voor de wat gevorderde toch? Wat zou denk je verstandig zijn? Gewoon C wagen of braaf bij de D?

              Hahaha, thanks voor de support gab. Ik ga echt mijn best doen. Alle mongolen die toentertijd hier op het forum rondhingen motiveerde me ook niet echt iedere dag progressie bij te houden. Hoop dat het nu beter gaat! Ik ga in ieder geval mijn best doen.
              D gaan, in C zat hevig geschut waar mijn mond van open viel, daarnaast was er ook een atleet die in de C junioren stond die 1ste werd in zijn klasse en 1 week later bij een andere wedstrijd stond en werd ingedeeld in de B die hij overgens ook won en was dus uiteindelijk A atleet..

              verder ziet het er goed uit, quads wat meer focus misschien op legen.

              mischien eerst YBF pakken in oktober en daarna flexcup als je al ruim vantevoren klaar bent?

              daarnaast met of zonder gear?
              Last edited by gain is pain; 28-02-2013, 16:39.
              Make it happen, shock everyone!

              Comment


              • #52
                Indrukwekkend.

                Goede mentaliteit en duidelijk plan, kan er weinig mis gaan lijkt me.

                Succes! Ik volg je!
                Not with the lights on baby, i'm bulking.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Guusd View Post
                  Misschien kom ik wel die dag naar Venlo toe om mensen te supporten. Het is echt een hele mooie beleving. Toen ik mn warming up aan het doen was rende er steeds een groepje kenianen (volgensmij) in hippe nieuwe trainingspakken terwijl iedereen in korte mouwen rondliep. Waren top 10 klassementsrenners en was indrukwekkend om te zien. Die rennen hem namelijk rond 1u1minuut uit Ik heb nu 2x een halve marathon gerend. Eentje in 1u45 en die in venlo in 2u3. Er staat super veel publiek langs de route overal en de sfeer is echt top. Mn startnummer en medaille heb ik ingelijst aan de muur. Mooie herinnering
                  Jezus fuck. Dan ren je gewoon 21.5km per uur. Dat is toch pure waanzin, dat haal ik niet eens met de fiets. Dan een uur lang volhouden ook nog. Die gasten laten gewoon rookwolken achter. Dat is ook wel indrukwekkend hoor. En alle support is welkom! Ik denk dat ik dat wel kan gebruiken haha. Ben benieuwd, het wordt mijn eerste keer.




                  Originally posted by pescatore View Post
                  Dem aesthetics Goed bezig man, sommige mensen hebben een beetje realiteit nodig om te komen waar ze willen zijn. Niks mis mee. Je bent nog jong zat en wat ervaringen rijker.

                  Lekker he, fit zijn ipv cardio als alleen caloriën verbranden te zien. Ik kan er echt van genieten, lekker frisse neus halen.

                  Succes met je doelen
                  Thanks gast! Ja ik vind het heerlijk. Even lekker mijn hoofd leeg maken en genieten van de endorfinerush.
                  The Sky Ain't The Limit

                  "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by gain is pain View Post
                    D gaan, in C zat hevig geschut waar mijn mond van open viel, daarnaast was er ook een atleet die in de C junioren stond die 1ste werd in zijn klasse en 1 week later bij een andere wedstrijd stond en werd ingedeeld in de B die hij overgens ook won en was dus uiteindelijk A atleet..

                    verder ziet het er goed uit, quads wat meer focus misschien op legen.

                    mischien eerst YBF pakken in oktober en daarna flexcup als je al ruim vantevoren klaar bent?

                    daarnaast met of zonder gear?
                    Ik zal eens even kijken tegen die tijd wat mogelijk is. Ik heb een hoge lat nodig voor mezelf en hoef ook niet persé te winnen. Maar ik ga natuurlijk wel voor een gemiddele plaats ergens dus even kijken. Als ik zo terug kijk naar de D dan denk ik dat ik wel meer kan brengen dan dat (no offense overigens).

                    Welke klasse heb jij gedaan?

                    En thanks voor je feedback. Met of zonder kan ik nog niks over kwijt. Benen kunnen inderdaad nog wat meer sweep gebruiken. Maar die gaan zoals ik al zei, als ze niet zo overdreven veel meer gebruikt worden, wel en beetje uitdijen hopelijk.

                    Originally posted by Prime View Post
                    Indrukwekkend.

                    Goede mentaliteit en duidelijk plan, kan er weinig mis gaan lijkt me.

                    Succes! Ik volg je!
                    Thanks kerel!
                    The Sky Ain't The Limit

                    "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                    Comment


                    • #55
                      D junioren met 24 deelnemers :/, had het zelf niet verwacht, ik dacht zelf ook overgens C. maar wat daar op kwam dagen was van A t/m D bij de junioren. de heren gewichtsklasses zijn beter ingedeeld.

                      iig goodluck
                      Make it happen, shock everyone!

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Kevster View Post
                        Jezus fuck. Dan ren je gewoon 21.5km per uur. Dat is toch pure waanzin, dat haal ik niet eens met de fiets. Dan een uur lang volhouden ook nog. Die gasten laten gewoon rookwolken achter. Dat is ook wel indrukwekkend hoor. En alle support is welkom! Ik denk dat ik dat wel kan gebruiken haha. Ben benieuwd, het wordt mijn eerste keer.






                        Thanks gast! Ja ik vind het heerlijk. Even lekker mijn hoofd leeg maken en genieten van de endorfinerush.
                        Het zijn trouwens vaak allemaal marathonrenners en die lopen ongeveer een uur warm op dat tempo dus eigenlijk rennen ze op zo'n dag een hele marathon
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

                        Comment


                        • #57
                          Ik volg uiteraard, veel succes maat.

                          Comment


                          • #58
                            men up to 90kg: C klasse
                            Men upto 90kg - IMG 9855 - Body-Xtreme Bodybuilding


                            men above 80kg: D klasse.
                            Men more then 80kg - IMG 8971 - Body-Xtreme Bodybuilding
                            Make it happen, shock everyone!

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by gain is pain View Post
                              D junioren met 24 deelnemers :/, had het zelf niet verwacht, ik dacht zelf ook overgens C. maar wat daar op kwam dagen was van A t/m D bij de junioren. de heren gewichtsklasses zijn beter ingedeeld.

                              iig goodluck
                              Thanks bud. Ik kan je feedback goed gebruiken aangezien ik in jou voetsporen ga volgen dit jaar. Wat voor soort fysieken kan ik verwachten bij C en D op dat niveau?


                              Originally posted by Guusd View Post
                              Het zijn trouwens vaak allemaal marathonrenners en die lopen ongeveer een uur warm op dat tempo dus eigenlijk rennen ze op zo'n dag een hele marathon
                              Gek zijn ze. Dat is echt complete waanzin. Mij niet gezien haha, laat mij maar lekker hobbelen.

                              Originally posted by quibus View Post
                              Ik volg uiteraard, veel succes maat.
                              Thanks bro.
                              The Sky Ain't The Limit

                              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                              Comment


                              • #60
                                Ik volg je esé. jwz.
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

                                you know they can't handle us like debbies does dallas

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X