Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by xBrian View Post
    Goed dat je er weer bovenop bent gekomen kev, wenst je veel succes met de marathon, flexcup, en je doel om diëtist te worden. Ik hou je in de gaten.
    Thanks kerel.

    Originally posted by Wakke View Post
    Succes kerel, ik volg
    Mooi!

    Originally posted by talalelh15 View Post
    Nope geen junior, dat is tot 23 jaar. Denk dat je moet gokken op de 80+ als ik jou was en dan gewoon hard werken aan je conditionering en mischien even ''proef'' droog worden, zoveel tijd heb je wel. Als je meer massa gaat aan zetten dan dit dan zou je eventueel 90 klasse kunnen doen, maar dat is echt heavy shit.
    Conditionering zal niet zo'n probleem zijn. Ik heb al vaker op 7% gestaan. Dus 5% moet ook wel lukken denk ik zo. Heb zoveel ervaring met cutten en het is het mooiste wat er is dus ben er best goed in.

    80+ D klasse is voor mij op ongeveer 90kg waarschijnlijk een beetje uit verhouding denk je niet? Of zijn die gasten allemaal rond dat gewicht?
    The Sky Ain't The Limit

    "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

    Comment


    • #77
      Kun je eens wat meer vertellen over jou manier van cutten? hoe pak jij dat aan? wel/geen cardio? en verschillende manieren die je geprobeerd hebt en wat het resultaat was?
      BP: 6x80
      SQ: 6x135

      Comment


      • #78
        Trending topic dit

        Comment


        • #79
          Originally posted by Pimmez View Post
          Kun je eens wat meer vertellen over jou manier van cutten? hoe pak jij dat aan? wel/geen cardio? en verschillende manieren die je geprobeerd hebt en wat het resultaat was?
          Om van 20 naar 15 te gaan lukt me met gewoon clean eten en lekker trainen eigenlijk al best goed. Van 15 naar 10 is het meestal iets van carbcyclen, wat inhoud hoge carbdagen (boven behoefte) alterneren met lowcarbdagen (ver beneden onderhoud) wat gemiddeld over de week voor een flink tekort zorgt. Meestal doe ik dit als ik te weinig tijd heb voor iets als UD2. Maar UD2 blijft mijn ultieme favoriet. UD2 is gewoon een cyclisch ketogeen dieet (SKD) in cyclussen van 7 dagen. Ik heb hier wel mijn eigen draain aan gegeven inmiddels en heb hem echt geoptimaliseerd voor wat voor mij het beste werkt. Dit doe ik als echt 7 dagen strikt kan eten. Maar heb ook wel vaker gekke buien en dan jas er ik ven 10 dagen Rapid Fatloss door heen. En dat is gewoon echt barre shit, op 1200kcal zonder carbs, en dat kost je ook zeker massa. Ik heb gelukkig niet zo snel last van massaverlies en kan redelijk veel hebben. Ik moet zeggen dat ik eigelijk alles al heb geprobeerd. Fullblown keto voor weken op rij, intermittent fasting, eat/stop/eat, rapid fatloss, ultimate diet, zelfs gewoon hersenloos amper wat eten. Ik denk toch dat keto en ultimate diet superieur zijn boven alles. Ja en cardio kan altijd. Ik heb het niet nodig om super ripped te worden omdat ik redelijk wat spiermassa heb en dus een redelijk hoge behoefte maar voor mensen die niks bij te zetten hebben en die niet veel kunnen cutten op calorieën zou ik wel echt wat cardio doen. Zeker als vrouw zijnde zou ik het altijd aanraden wanneer je onder de 20% komt. Als man zijnde onder de 10% kan het ook wel hulpvol zijn maar daar boven is het meestal niet nodig, mits je geen wijvenlichaam hebt wat 1500kcal verbrand.
          The Sky Ain't The Limit

          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

          Comment


          • #80
            Originally posted by Kevster View Post
            Om van 20 naar 15 te gaan lukt me met gewoon clean eten en lekker trainen eigenlijk al best goed. Van 15 naar 10 is het meestal iets van carbcyclen, wat inhoud hoge carbdagen (boven behoefte) alterneren met lowcarbdagen (ver beneden onderhoud) wat gemiddeld over de week voor een flink tekort zorgt. Meestal doe ik dit als ik te weinig tijd heb voor iets als UD2. Maar UD2 blijft mijn ultieme favoriet. UD2 is gewoon een cyclisch ketogeen dieet (SKD) in cyclussen van 7 dagen. Ik heb hier wel mijn eigen draain aan gegeven inmiddels en heb hem echt geoptimaliseerd voor wat voor mij het beste werkt. Dit doe ik als echt 7 dagen strikt kan eten. Maar heb ook wel vaker gekke buien en dan jas er ik ven 10 dagen Rapid Fatloss door heen. En dat is gewoon echt barre shit, op 1200kcal zonder carbs, en dat kost je ook zeker massa. Ik heb gelukkig niet zo snel last van massaverlies en kan redelijk veel hebben. Ik moet zeggen dat ik eigelijk alles al heb geprobeerd. Fullblown keto voor weken op rij, intermittent fasting, eat/stop/eat, rapid fatloss, ultimate diet, zelfs gewoon hersenloos amper wat eten. Ik denk toch dat keto en ultimate diet superieur zijn boven alles. Ja en cardio kan altijd. Ik heb het niet nodig om super ripped te worden omdat ik redelijk wat spiermassa heb en dus een redelijk hoge behoefte maar voor mensen die niks bij te zetten hebben en die niet veel kunnen cutten op calorieën zou ik wel echt wat cardio doen. Zeker als vrouw zijnde zou ik het altijd aanraden wanneer je onder de 20% komt. Als man zijnde onder de 10% kan het ook wel hulpvol zijn maar daar boven is het meestal niet nodig, mits je geen wijvenlichaam hebt wat 1500kcal verbrand.
            Tnx voor je uitgebreide reply. Overweeg zelf ook carbcycle, moet nog even zien hoe ik de caloriën verdeel.
            Succes met je doelen, maar dat gaat vast goed komen!
            BP: 6x80
            SQ: 6x135

            Comment


            • #81
              Originally posted by Pimmez View Post
              Tnx voor je uitgebreide reply. Overweeg zelf ook carbcycle, moet nog even zien hoe ik de caloriën verdeel.
              Succes met je doelen, maar dat gaat vast goed komen!
              Graag gedaan.

              Thanks, en jij ook veel succe!
              The Sky Ain't The Limit

              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

              Comment


              • #82
                Als je shredded bent maak filmpjes voor de lulz.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

                Comment


                • #83
                  Originally posted by Nocerino View Post
                  Als je shredded bent maak filmpjes voor de lulz.
                  Zowiezo, Ik ben zowiezo druk aan het oefenen op de zyzzdance voor maximale trollol op de zomerfestivals deze zomer in mijn

                  The Sky Ain't The Limit

                  "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                  Comment


                  • #84
                    Toch niet gestopt met liften zo te zien :P
                    & succes met de komende doelen bro, zal je volgen
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

                    Comment


                    • #85
                      hoe ziet jouw bulk eruit kev?
                      Make it happen, shock everyone!

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Wasofski View Post
                        Toch niet gestopt met liften zo te zien :P
                        & succes met de komende doelen bro, zal je volgen
                        Nevah! Ik heb me bewust het afgelopen jaar een beetje op de achtergrond gehouden en alleen maar gelogd in mijn undercoverlog in de modsectie omdat ik niet echt behoefte had te delen met de buitenwereld wat er allemaal gaande was.

                        Originally posted by gain is pain View Post
                        hoe ziet jouw bulk eruit kev?
                        Momenteel:




                        Overigens een heel erg clean schema met rijst, kip, brinta, whey, weightgainer, pangafilet, the usual, jwz.
                        Maar dit gaat na de Venloop opgevoerd worden. Mijn kcalbehoefte zit rond de 3250kcal.
                        The Sky Ain't The Limit

                        "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by Kevster View Post
                          Zowiezo, Ik ben zowiezo druk aan het oefenen op de zyzzdance voor maximale trollol op de zomerfestivals deze zomer in mijn

                          Brah, ik ben serieus ook aan het oefenen voor die maximale trol. Er was eerst één filmpje op youtube met zo'n jochie van 17 ofzo die alle dansjes bruut uitlegde enzo, maar die is verwijderd .

                          Overigens succes man. Ik bevind me op dit moment in dezelfde fase in mijn leven wat betreft het denken over wat ik doe met mijn leven en wat ik graag wil doen etc. Dus ik kan me heel goed vinden hierin.

                          Als ik jou was zou ik inderdaad na die venloop lekker boven onderhoud nassen, als je 't goed doet pak je alleen vvm en hoef je ook minder vet te verliezen in je prep. Je hebt ook al een bruut fysiek.

                          Overigens toffe log dit, nu al.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by Jurvg View Post
                            Brah, ik ben serieus ook aan het oefenen voor die maximale trol. Er was eerst één filmpje op youtube met zo'n jochie van 17 ofzo die alle dansjes bruut uitlegde enzo, maar die is verwijderd .

                            Overigens succes man. Ik bevind me op dit moment in dezelfde fase in mijn leven wat betreft het denken over wat ik doe met mijn leven en wat ik graag wil doen etc. Dus ik kan me heel goed vinden hierin.

                            Als ik jou was zou ik inderdaad na die venloop lekker boven onderhoud nassen, als je 't goed doet pak je alleen vvm en hoef je ook minder vet te verliezen in je prep. Je hebt ook al een bruut fysiek.

                            Overigens toffe log dit, nu al.
                            Dankje man. Ja kut he, ik kan ook niet heel veel fatsoenlijks vinden. Mocht je een beter filmpje vinden paas hem dan even door aub. Maximale trollzzz.

                            Nooit te laat om om te switchen! Gewoon doen wat je leuk vind. Het is jou leven, niet een leven wat iemand anders je oplegd toch? Je doet het allemaal zelf.

                            Ja ik ga zeker clean bikken en laat mijn vetpercentage zeker niet te hoog oplopen. Ik ben allergisch voor hoog vetpercentage. Zodra ik boven de 12% ofzo kom dan gaat mijn interne alarm af en hoor ik constant zyzz vanuit de hemel roepen dat ik geen sickcnt meer ben.
                            The Sky Ain't The Limit

                            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                            Comment


                            • #89
                              Hahaha het duurde niet lang voordat Zyzz het topic alweer heeft gekaapt.
                              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

                              Comment


                              • #90
                                Succes man, zeker goed fysiek heb je! ik ga je logje volgen!

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X