Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by pescatore View Post
    Je hoeft niet de totale afstand te trainen hè. Gaat je erg meevallen. Zelfs de marathon was redelijk te doen in 16 weken, dan train je ook maar tot zo'n 30 km. Marathonschema beginner - Runner's World niet teveel kilometers maken in de aanloop is wel belangrijk...
    Tering. Als ik dat schema ga trainen dan kunnen ze me na de eerste week al van top tot teen in het gips hijsen. Ik wil hem gewoon een keer gelopen hebben. Ik weet altijd van mezelf als ik ooit al eens eerder iets behaald heb dat het dan 10x zo makkelijk is qua mindset.

    Originally posted by joachimrens View Post
    Het viel gelukkig nog mee maar heb een maand geen presses gedaan, ben nu weer bijna op de gewichten waar ik eerst mee trainde. Conditietraining voor roeien kon ook niet omdat het terugbrengen van de armen ook pijnlijk was, gelukkig doe je bij boordroeien weinig met de binnenarm dus bootroeien kon dan weer wel.
    Oke, dat is goed om te horen. Hoorde al om me heen dat mensen een half jaar eruit lagen door hun schouder. Want dan kan ik mee doen aan de junioren -60 op de flexcup ben ik bang.
    The Sky Ain't The Limit

    "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

    Comment


    • Mooi verhaal, serieus wauw. In principe zou dit een hollywood film kunnen zijn haha no joke, wel in inspiratie dit!
      Die foto's lijken ontzettend erg, echt enorm erg op de gym waar ik train. Kom je toevallig uit Roermond?

      Comment


      • Originally posted by Fearion View Post
        Mooi verhaal, serieus wauw. In principe zou dit een hollywood film kunnen zijn haha no joke, wel in inspiratie dit!
        Die foto's lijken ontzettend erg, echt enorm erg op de gym waar ik train. Kom je toevallig uit Roermond?
        Thanks. Ja klopt. Dit is inderdaad in Roermond. Voormalig Fit-All-Day, nu My Basic Club.
        The Sky Ain't The Limit

        "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

        Comment


        • Juist! Nou nou, wat een toeval haha.

          Comment


          • Originally posted by Fearion View Post
            Juist! Nou nou, wat een toeval haha.
            Mss moet je eens met Kevster gaan praten voor dem aesthetics

            @Kevster, valt reuze mee. Je zit nu zelf wss al op het punt dat lopen geen kwestie van zuurstof meer is maar meer je benen trainen zodat ze je verder kunnen brengen. Dat is iig mijn ervaring met lange afstanden, op een gegeven moment gaat het licht in de beentjes gewoon uit. Nog een tip, ik heb zelf rond het 18km punt dat ik slapjes word, mijn oude loopmaatje waar ik dat schema mee gedaan heb voor de Marrakech marathon die had dit rond 12-13km. Een gel-etje kan echt wonderen doen dan.
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

            Comment


            • Originally posted by Fearion View Post
              Juist! Nou nou, wat een toeval haha.
              Ja dat is wel heel toevallig. Kom niet vaak mensen uit de buurt tegen hier op het forum. Sport je daar al lang?

              Originally posted by pescatore View Post
              Mss moet je eens met Kevster gaan praten voor dem aesthetics

              @Kevster, valt reuze mee. Je zit nu zelf wss al op het punt dat lopen geen kwestie van zuurstof meer is maar meer je benen trainen zodat ze je verder kunnen brengen. Dat is iig mijn ervaring met lange afstanden, op een gegeven moment gaat het licht in de beentjes gewoon uit. Nog een tip, ik heb zelf rond het 18km punt dat ik slapjes word, mijn oude loopmaatje waar ik dat schema mee gedaan heb voor de Marrakech marathon die had dit rond 12-13km. Een gel-etje kan echt wonderen doen dan.
              Ja precies hoe je het zegt. Zuurstof is eigelijk nooit een probleem geweest. Mijn benen geven gewoon de geest. Op het laatst voelen ze echt als 2 bungelende zakjes met botten aan mijn lijf. Wat is gel-etje? Ik vermoed dat ik inderdaad echt carbs kom aant tanken halverwege.
              The Sky Ain't The Limit

              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

              Comment


              • Aangemeld bij FAD? Zo'n anderhalf jaar nu, serieus trainen echter zo'n 2 maandjes.
                Ik ben er dan ook meestal op de non-peak times rond 5uur, heel irritant als het bomvol is en je voor elke oefening 5 minuten moet wachten voordat je kunt beginnen, achja!

                Comment


                • Ik als Sjeng heb eigenlijk zin om wat grappen over dat belachelijke Ruurmunj taaltje te maken

                  Energy Gels reviews - Nutrition - RUNNERSworld

                  Zoiets. Krijg je in iedere running-shizzle-winkel. Maar het moment is voor iedereen anders. Wel doen voor de man met de hamer komt obviously
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                  Comment


                  • Originally posted by pescatore View Post
                    Ik als Sjeng heb eigenlijk zin om wat grappen over dat belachelijke Ruurmunj taaltje te maken
                    Ga je gang! Zolang je maar niet zyzz beledigt mag je alles zeggen.

                    Comment


                    • Haha, nee dat taaltje van jullie dan.

                      Hey das wel beren handig. Thanks voor de tip. Ik heb laatst een keer 10km compleet carbdepleted gerend. Dat was echt top. Totaal geen man met de hamer en bruut veel energie omdat je de switch van carbs naar FA niet hoeft te maken. Was wel heel typisch. Ey maar krijg je geen last van die gels? Ik moet echt zorgen dat ik minstens een uur van voren niets anders meer gegeten of gedronken heb anders krijg ik de hele weg ruzie met wat in mijn maag zit.
                      The Sky Ain't The Limit

                      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                      Comment


                      • gebruik ze zelf altijd op de fiets, veel energie weinig volle pens.

                        Ik ben vandaag met ud2 begonnen trouwens, net 1 heel ei met 4 eiwitten op jummie
                        zal maar eens weer wat in me eigen log posten ;0

                        Comment


                        • Originally posted by quibus View Post
                          gebruik ze zelf altijd op de fiets, veel energie weinig volle pens.

                          Ik ben vandaag met ud2 begonnen trouwens, net 1 heel ei met 4 eiwitten op jummie
                          zal maar eens weer wat in me eigen log posten ;0
                          Ja pik, hou een log bij! Heel veel succes met alles, vooral met je eerste depletiontraining.
                          The Sky Ain't The Limit

                          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                          Comment


                          • Originally posted by Kevster View Post
                            Haha, nee dat taaltje van jullie dan.

                            Hey das wel beren handig. Thanks voor de tip. Ik heb laatst een keer 10km compleet carbdepleted gerend. Dat was echt top. Totaal geen man met de hamer en bruut veel energie omdat je de switch van carbs naar FA niet hoeft te maken. Was wel heel typisch. Ey maar krijg je geen last van die gels? Ik moet echt zorgen dat ik minstens een uur van voren niets anders meer gegeten of gedronken heb anders krijg ik de hele weg ruzie met wat in mijn maag zit.
                            Dat is een beetje het idee van gels
                            Originally posted by quibus View Post
                            gebruik ze zelf altijd op de fiets, veel energie weinig volle pens.

                            Ik ben vandaag met ud2 begonnen trouwens, net 1 heel ei met 4 eiwitten op jummie
                            zal maar eens weer wat in me eigen log posten ;0
                            Ga ook maar eens UD2.0 bekijken en proberen eens een schema op te stellen voor wanneer het nodig is. Iedereen is er zo enthousiast over. Moet natuurlijk ook weten what the fuss is all about
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                            Comment


                            • Originally posted by Kevster View Post
                              Haha, nee dat taaltje van jullie dan.

                              Hey das wel beren handig. Thanks voor de tip. Ik heb laatst een keer 10km compleet carbdepleted gerend. Dat was echt top. Totaal geen man met de hamer en bruut veel energie omdat je de switch van carbs naar FA niet hoeft te maken. Was wel heel typisch. Ey maar krijg je geen last van die gels? Ik moet echt zorgen dat ik minstens een uur van voren niets anders meer gegeten of gedronken heb anders krijg ik de hele weg ruzie met wat in mijn maag zit.
                              Yoo Kev, als ik hier ff op mag in haken. Volgens mij is het zo. Bij langere afstanden (hard)lopen langer dan 400m ofzo gaat je lichaam al een mix van glucose en vet verbranding gebruiken. Je lichaam gaat steeds maar FFA als brandstof gebruiken naarmate je je glucose voorraden aan het uitputten bent. Op den duur raken je glycogeen voorraden leeg en begint je glucose spiegel in je bloedbaan nog verder te dalen.

                              Je vetcellen hebben glucose nodig om hun vet verbranding op gang te kunnen houden. Glucose wordt namelijk omgezet in stof die benodigd is voor de oxidatie van vetzuren. Ik dacht eerst ook altijd dat de man met de hamer het switchen van glucose naar vetverbranding is, maar dat is dus niet zo volgens mij. De man met de hamer is dus het tekort aan glucose an sich, waardoor de vet verbranding minder optimaal gaat verlopen en dat ervaar je als fuckin' kut, omdat je verbrandingsmotor slecht gaat lopen.

                              Het is je dus aan te raden om tijdens het hardlopen zelf een drank te nuttigen met kleine hoeveelheden trage koolhydraten die zorgen voor het relatief "hoog" houden van je glucose spiegel, waardoor je vet verbranding optimaal kan blijven verlopen. Je vetcellen trekken namelijk die glucose uit de bloedbaan. Echter moet je er dan wel voor zorgen dat je geen snelle carbs drinkt, aangezien je bloedsuiker dan gaat pieken -> insuline afgifte -> glucose wordt je lichaamscellen ingeduwd -> weg glucose.

                              Je wilt dus een stabiele bloedsuiker waarde hanteren om optimaal gebruik te kunnen maken van je vetten in je lichaam, zodat je naar de man met de hamer een dikke middelvinger kan opsteken.

                              Hopelijk heb je er wat aan, gap.

                              Reacties zijn meer dan welkom uiteraard. Ook ik heb niet alles altijd bij het rechte eind, maar dit is hoe het mij uitgelegd is.

                              P.S. Kev, dafuq heb je gedaan met je UD2 unleash the beast gebeuren, nu vallen wij niet meer op als shredded sick kunts, omdat er nog meer van die leipo's als ripped debielen staan te dansen..
                              "Straight outta gym"

                              Comment


                              • Voor zover ik weet heeft het te maken met insuline aanmaak. Je wilt deze laag houden door kh aan te leveren die je lichaam heel makkelijk op kan nemen. Meeste gels zijn op maltodextrine-basis. Daarnaast levert het de mineralen die je verbruikt en nodig hebt.
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X