Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Was er maar iets zoals plaatselijk vet verbranden
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

    Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

    Comment


    • Ik ken de uitdruking vetpans (is dat dialect, not sure?), spekbuik en caloriëntank maar nog nooit van een vetrug gehoord . Ook nog niet van je rug inhouden op het zwembad
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

      Comment


      • "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

        Comment


        • Je staat er al vrij droog bij, ik was even bang dat die 15% klopte. Begon erg aan mijn eigen metingen te twijfelen omdat jij wel wat droger staat dan ik. Tot hoe ver ga je eigenlijk?
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

          Comment


          • Originally posted by Nocerino View Post
            Aha. De Wet van Kontridder dus.

            Staat gelijk aan:

            Insane bodybuiling / fitness 2 year body transformation - YouTube

            [Hier tekst invoeren]
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

            Comment


            • Originally posted by Guusd View Post
              Je staat er al vrij droog bij, ik was even bang dat die 15% klopte. Begon erg aan mijn eigen metingen te twijfelen omdat jij wel wat droger staat dan ik. Tot hoe ver ga je eigenlijk?
              Deze zomer zo shredded mogelijk. Na/tijdens de zomer nog flink werken aan massa bouwen en in december natuurlijk richting de 5% te komen.
              The Sky Ain't The Limit

              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

              Comment


              • Ziet er goed uit Kev! Hoe gaat het met je schouder?
                Lid van de 200 club

                Comment


                • Ziet er goed uit zeg !
                  17 Jaar 190CM 76KG

                  Comment


                  • Originally posted by joachimrens View Post
                    Ziet er goed uit Kev! Hoe gaat het met je schouder?
                    Thanks! Ja het gaat al ietsje beter. Ik heb komende donderdag een afspraak gemaakt bij de fysio om toch maar eens er naar te laten kijken door iemand die er wat meer verstand van heeft. Volgens mij is het wel al langzaam aan de betere hand. Maar ik kan zijn advies wel gebruiken om te voorkomen dat het niet nu weer erger wordt omdat ik te fanatiek begin weer.
                    The Sky Ain't The Limit

                    "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                    Comment


                    • Originally posted by Kevster View Post
                      Jep, duidelijk 15%.

                      fapfap

                      Comment


                      • Originally posted by Kevster View Post
                        Ik hoef geen grote pijl boven mijn hoofd dat ik personal trainer ben want ik wil in alle rust met mijn klanten kunnen trainen zonder dat de halve sportschool loopt te kijken of vragen komt stellen. Ben geen kermis attractie, ik ben er voor die betreffende klant. Als ze iets willen dan weten ze me toch wel te vinden.
                        Misschien geen grote pijl, maar wel een spotlight in je gezicht.....

                        Originally posted by Kevster View Post

                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

                        Comment


                        • ziet er goed uit Kev.
                          Mijn ervaring met een oncognito trainer is dat er toch nog regelmatig iemand aan zijn jasje trekt als hij met mij aan het trainen is....die persoon krijgt dan een antwoord van gemiddeld 2 seconden en dan is hij weer bij mij. Ik vind dat helemaal niet erg. Je ziet zo vaak mensen dingen heel erg verkeerd doen in de gym, dan heb ik liever dat ze het vragen aan iemand waarvan ze zien dat die er verstand van heeft.
                          Hij moet natuurlijk niet te lang/vaak bij mij weg lopen
                          ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

                          Comment


                          • Originally posted by Dinky Toy View Post
                            ziet er goed uit Kev.
                            Mijn ervaring met een oncognito trainer is dat er toch nog regelmatig iemand aan zijn jasje trekt als hij met mij aan het trainen is....die persoon krijgt dan een antwoord van gemiddeld 2 seconden en dan is hij weer bij mij. Ik vind dat helemaal niet erg. Je ziet zo vaak mensen dingen heel erg verkeerd doen in de gym, dan heb ik liever dat ze het vragen aan iemand waarvan ze zien dat die er verstand van heeft.
                            Hij moet natuurlijk niet te lang/vaak bij mij weg lopen
                            Haha ja precies zo doe ik het ook. Er komen zo vaak mensen naar me toe als ik met klanten aan het trainen ben en dan komen ze me een hand geven enzo. Opzich probeer ik dat een beetje te mijden want ik ben normaal echt een sociale machine en kan het echt niet maken om tijdens een training van een klant gezellig te gaan staan buurten. Ik zeg dan ook altijd "hey ik kom dalijk effe kletsen, ik ben even aan het trainen met mijn klant." en dan is het ook wel duidelijk meestal.
                            The Sky Ain't The Limit

                            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                            Comment


                            • Succes met klagen...eh...shredden!

                              Met mijn ruim 22% VP klinkt 15% overigens heeeerlijk...
                              Life doesn't get any easier...you just get stronger

                              Comment


                              • Vanmiddag ga ik een bezoekje brengen aan de fysiotherapeut. Alleen één van ons will be left standing.
                                The Sky Ain't The Limit

                                "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X