Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • succes man!!!!

    BTW.....je staat er goed op, op de foto!!!!
    I'm in transformation mode!!!!

    Comment


    • Thanks buddy. Was ook wel echt een gunstige foto met goed licht. Ik was ook al 5 dagen depleted op die foto. Alle vocht en glycogeen eruit dus zo plat als een zeen en gestreept als een motherfucker. Ik zit nu al 4 dagen op bijna 4000kcal dus scheur bijna uit mijn shirtje. Vanaf morgen weer laag.
      The Sky Ain't The Limit

      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

      Comment


      • Zo, weer een pagina of 15 bij gelezen. Erg goede log, ga ik zeker bijhouden! Leerzaam
        Train hard or go hormone

        Comment


        • Vandaag weer een dikke PR gezet op de benchpress, hier beneden het filmpje:

          22.5kg Bench Press PR - YouTube

          AUB niet zeiken over techniek want met zo'n zwaar gewicht is techniek natuurlijk niet te handhaven.
          The Sky Ain't The Limit

          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

          Comment


          • Originally posted by Kevster View Post
            Vandaag weer een dikke PR gezet op de benchpress, hier beneden het filmpje:

            22.5kg Bench Press PR - YouTube

            AUB niet zeiken over techniek want met zo'n zwaar gewicht is techniek natuurlijk niet te handhaven.
            Lekker hoor! Had mogelijk zelfs nog net iets meer in gezeten. Misschien volgende keer 0.50 kg erbij doen
            Ernstig noh!

            Comment


            • Originally posted by Kevster View Post
              Vandaag weer een dikke PR gezet op de benchpress, hier beneden het filmpje:

              AUB niet zeiken over techniek want met zo'n zwaar gewicht is techniek natuurlijk niet te handhaven.
              Zooooooo!!! Dat is bijna net zo indrukwekkend als dat filmpje van een niet nader te noemen persoon die de laatste tijd hier niet meer inlogd is geweest!
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

              Comment


              • Respect! Tijdens de meet voor de 25 gaan ?

                Comment


                • pff... respect man!
                  als je dit al zo vlot doet moet je 1RM minstens 25 kg zijn!
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

                  Comment


                  • Had meer dan 22,5 van je verwacht
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                    Comment


                    • Effe serieus. Ik heb gewoon echt spierpijn nu. Ik heb al 6 (?) weken niet meer fatsoenlijk borst/schouders getraind. Gisteren heb ik voorzichtig borst en schouders proberen te trainen met heel weinig gewicht op herhalingen. Het voelde heerlijk. Ik blijf dit voorlopig doen en ga voorzichtig verzwaren om zo alles aan te sterken. Schouder blessure is verschrikkelijk kut. Het schopt alles in de war bijna. Zodra de 150-160kg weer de lucht in gaan volgt daar ook wel een filmpje van. ;-)
                      The Sky Ain't The Limit

                      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                      Comment


                      • Originally posted by Kevster View Post
                        Vandaag weer een dikke PR gezet op de benchpress, hier beneden het filmpje:

                        22.5kg Bench Press PR - YouTube

                        AUB niet zeiken over techniek want met zo'n zwaar gewicht is techniek natuurlijk niet te handhaven.
                        Haha, eindboaz!
                        "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

                        Comment


                        • Originally posted by Kevster View Post
                          Effe serieus. Ik heb gewoon echt spierpijn nu. Ik heb al 6 (?) weken niet meer fatsoenlijk borst/schouders getraind. Gisteren heb ik voorzichtig borst en schouders proberen te trainen met heel weinig gewicht op herhalingen. Het voelde heerlijk. Ik blijf dit voorlopig doen en ga voorzichtig verzwaren om zo alles aan te sterken. Schouder blessure is verschrikkelijk kut. Het schopt alles in de war bijna. Zodra de 150-160kg weer de lucht in gaan volgt daar ook wel een filmpje van. ;-)
                          Forever mirin, ooit ga/zal ik ook 150-160kg bankdrukken

                          Mooi, man dat het beter gaat met je schouder, knap dat je die stang niet gelijk als een bezetene vol gaat gooien. Rustig opbouwen inderdaad.
                          "Straight outta gym"

                          Comment


                          • Originally posted by Waterpoloboy View Post
                            Forever mirin, ooit ga/zal ik ook 150-160kg bankdrukken

                            Mooi, man dat het beter gaat met je schouder, knap dat je die stang niet gelijk als een bezetene vol gaat gooien. Rustig opbouwen inderdaad.
                            Ja, makkelijker gezegd dan gedaan. Ik had een paar weken terug ook zo'n momentje dat ik dacht dat het over was. Iets te fanatiek weer aan de slag gegaan en meteen weer alles in de mix hangen. Nu dus kinder gewichtjes. Dus op de meeting, sla me aub met een barbell knock out voor ik mezelf weer uit ga sloven.
                            The Sky Ain't The Limit

                            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                            Comment


                            • Originally posted by Kevster View Post
                              Ja, makkelijker gezegd dan gedaan. Ik had een paar weken terug ook zo'n momentje dat ik dacht dat het over was. Iets te fanatiek weer aan de slag gegaan en meteen weer alles in de mix hangen. Nu dus kinder gewichtjes. Dus op de meeting, sla me aub met een barbell knock out voor ik mezelf weer uit ga sloven.
                              Zal erop letten :P
                              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

                              Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

                              Comment


                              • Originally posted by Kevster View Post
                                Ja, makkelijker gezegd dan gedaan. Ik had een paar weken terug ook zo'n momentje dat ik dacht dat het over was. Iets te fanatiek weer aan de slag gegaan en meteen weer alles in de mix hangen. Nu dus kinder gewichtjes. Dus op de meeting, sla me aub met een barbell knock out voor ik mezelf weer uit ga sloven.

                                hahahaha dat filmpje

                                ik zal er op letten, ik ken je langer dan vandaag

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X