Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kev, je bent geniaal. Ik krijg hier spontaan de rambam, want ik lach me helemaal de apelazerus met je tekst.
    Last edited by Iron Mind; 11-04-2013, 19:02.
    "Straight outta gym"

    Comment


    • Hahahaha lig hier echt dubbel
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

      Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

      Comment


      • hahah.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

        Comment


        • lool dat plaatje erbij ook ahaha.

          Comment


          • Genius!
            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

            Comment


            • He he he he. Lekkere vent ben je kev.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

              sigpic

              "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

              Comment


              • Originally posted by Kevster View Post
                Nee, daar baal ik nog het ergste van. Ik krijg mijn linker arm niet om de barbell. Daar heb ik me de laatste keer ook echt mee bezeerd. Voelt echt zwaar geforceerd. Ik kan wel squatten met wijde greep, dus daardoor heb ik geen spanning op mijn rug/core en sta ik onder de barbel als een fido dido. Ik red me momenteel met lunges, romanians en legpresses.
                Hier nog een schouderpatient.
                Ben ook maar gestopt met pogingen tot squatten, durfde het sowieso niet aan om met meer dan een goede 100 kg in m'n nek te gaan staan als ik niet zeker ben van m'n grip/postionering van de stang. Die zere schouder leidt echt behoorlijk af. Daarbij werd ik ook nogal vreemd aangekeken als ik een keer of 3-4 onder de stang ging staan, met moeite m'n arm naar achteren bracht om vervolgens vloekend weer onder de stang vandaan te stappen. Schijnen mensen geen standaard ritueel te vinden....

                Moet zeggen dat eens een tijdje een alternatieve benentraining ook wel leuk is, even zonder squat bevalt eigenlijk best prima.

                Comment


                • Originally posted by emilio75 View Post
                  Hier nog een schouderpatient.
                  Ben ook maar gestopt met pogingen tot squatten, durfde het sowieso niet aan om met meer dan een goede 100 kg in m'n nek te gaan staan als ik niet zeker ben van m'n grip/postionering van de stang. Die zere schouder leidt echt behoorlijk af. Daarbij werd ik ook nogal vreemd aangekeken als ik een keer of 3-4 onder de stang ging staan, met moeite m'n arm naar achteren bracht om vervolgens vloekend weer onder de stang vandaan te stappen. Schijnen mensen geen standaard ritueel te vinden....

                  Moet zeggen dat eens een tijdje een alternatieve benentraining ook wel leuk is, even zonder squat bevalt eigenlijk best prima.
                  Last edited by Kevster; 12-04-2013, 05:40.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

                  Comment


                  • Mod edit pls.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

                    Comment


                    • "topvetjes" Weer een nieuw woord geleerd. Geweldig verhaal.
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

                      Comment




                      • Die mensen zijn gruwelijk irritant ja
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

                        Comment


                        • Hahaha, een prachtig verhaal Kev.

                          Comment


                          • Ja wat een dom mens. "Goed voor het huidje" zegt ze. Haar gezicht leek wel plastic ofzo.


                            Vandaag weer lekker bunkeren. Heb zo naar deze dag uitgekeken. Ik heb de hele week zwaar weinig gegeten en was zo knorrig als de pest. Vanmorgen heb ik er effe een lekkere stevige fullbody workout uit gegooid en ben ik met mijn pak boterhammen en weightgainer naar een klant gegaan voor een workshop en het maken van een plan-van-aanpak. Kwam goed uit, kon ik haar meteen laten zien wat glycogeenreplenishen was.

                            Echt bizar hoe koolhydraten je humeur weer goed maken. Ik gaap me al de hele dag kapot en merk dat mijn bloedsuiker alle kanten op vliegt. Het resultaat mag er volgens mij wel wezen, als ik zo in de spiegel kijk zie ik hier en daar alweer een adertje de kop op steken op mijn buik. Nog een paar weekjes en dan ben ik klaar voor het festivalseizoen en ga ik weer lekker verder met stevig door eten. Vanochtend tijdens de training ook weer pijn vrij 40kg gebankdrukt, dus er zit schot in zo lijkt het. Ik kan niet wachten tot de meting van morgen. En ben benieuwd of er al meetbaar resultaat is en of ik onder de 10% zit. *Tromroffel*
                            The Sky Ain't The Limit

                            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                            Comment


                            • Spannend. Ben benieuwd ouwe.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                              sigpic

                              "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                              Comment


                              • Oke, dat viel mee.

                                De 4-puntsmeting zei 9.5%, de 7-punter zei 7%. I think the truth lies somewhere in the middle. We gaan gewoon vrolijk door. Ik wil deze zomer minimaal 6-7% hebben op de 4-punter. En op de flexcup dan ga ik echt voor het laagst haalbare. 3-4% anyone?

                                The Sky Ain't The Limit

                                "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X