Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Fossah View Post
    Waarom doen we ook niet zoiets als bodyfatmania ofzo? soort van vleeskeuring.. dat je gewoon iets kan winnen door daadwerkelijk vet te zijn... als soort van tegenhanger..
    Vet is geen vlees, dus dat zou het een vetkeuring moeten zijn 8-| .
    "Straight outta gym"

    Comment


    • hahaha, een Bodynet's Mr. Chubby contest. De winnaar wint 10kilo frietvet. Goed idee. Wie gaat er winnen?
      The Sky Ain't The Limit

      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

      Comment


      • Originally posted by Kevster View Post
        hahaha, een Bodynet's Mr. Chubby contest. De winnaar wint 10kilo frietvet. Goed idee. Wie gaat er winnen?
        Hoeveel weken voorbereiding?
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

        Comment


        • Hartje winter 2013-2014?
          The Sky Ain't The Limit

          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

          Comment


          • Sowieso winter.. anders is t in de zomer zo warm.

            Comment


            • Druk druk en nog eens druk. Naast mijn fulltime baan als beveiliger ben ik ook nog eens om en nabij de 30 uur bezig met mijn eigen bedrijfje in personal training. Het gaat allemaal echt als een trein. Ik had nooit durven dromen dat het zo snel zou gaan maar ik kom om in het werk. Ik ben nu al zo ver dat ik in theorie al bijna kan stoppen met mijn fulltime werk als beveiliger. Wel ben ik van plan om dat voorlopig nog even aan te houden ondanks dat ik het zo belachelijk druk heb maar het moet maar eventjes. Ik ga langzaam maar zeker steeds minder uurtjes werken tot ik wat stabielere inkomsten heb uit mijn personal training en dan stop ik pas. De plannen om in September HBO te gaan doen beginnen steeds instabieler te worden. Als mijn personal training zo goed blijft lopen (aldanniet nog beter) dan zou ik gek zijn om weer fulltime terug naar school te gaan voor een papiertje waar ik eigelijk niet eens zo veel aan heb. "Succes heb je meer aan dan aan een papiertje" zei mijn vader vorige week tegen me. En dat is toch wel blijven hangen. En hij heeft gewoon gelijk. Als ik weer terug naar school ga dan zal het financieel super zwaar worden en zou ik een keuze moeten maken tussen mijn werkzaamheden als trainer en school en er zal altijd eentje onder lijden.

              Verder gaat het met mij best goed. Alles loopt redelijk voorspoedig. Mijn schouder is bijna geheeld dus trainen kan weer een tandje hoger en voeding zit ook super tight. Ik ben iedere dag nog steeds netjes aan het bijhouden en het vet gaat er ook nog redelijk goed vanaf. De komende maand ga ik zowiezo nog keihard cutten. Ik denk dat ik nu op 7-8% sta maar ik wil er zowiezo nog flink wat vanaf hebben voor de zomer begint. Gewicht zit momenteel op 86kg en dat is dus redelijk stabiel. Wel is mijn werkelijkse agenda echt één grote teringzooi. Ik moet mijn trainingen echt passen en meten en heb veel te weinig slaap iedere nacht. Maar we gaan gewoon vrolijk door.

              Gister echt een super gezellige meet gehad met de vrienden van bodynet en daarna nog lekker gaan eten bij de wok. Niet heel crap gegeten overigens en gezellig gepraat met iedereen. Ook leuk om eens een beetje te zien wie er allemaal achter die nicknames zat.

              Volgende week naar de Nederlandse kampioenschappen bodybuilding om eens wat indrukken op te doen. Ik ben benieuwd.
              The Sky Ain't The Limit

              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

              Comment


              • Leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat, als je iets voor jezelf onderneemt heb je uiteindelijk ook weinig aan een papiertje lijkt me. Het is enkel leuk om te laten zien maar of je er iets aan hebt is een tweede. Je kan ook een tijdje personal trainer doen zodra je er stabiele uitkomsten uit haalt en dan alvast sparen voor de opleiding. Het is maar net wat je wil.

                Vind je nu toch aardig droog verbaasd me dat je het nog niet goed genoeg vind. Heb zelf ook last van slaapgebrek door constante dingen waardoor ik lange dagen heb. Uiteindelijk kom je er wel .

                Comment


                • Gaaf dat het zo goed gaat! Vindt het interessant om allemaal te lezen, ben zelf namelijk ook van plan om iets richting de personal trainer te beginnen met 1 a 2 jaar.
                  Ben benieuwd hoe droog je er straks bijstaat, vindt 7 a 8 % al weinig!

                  Succes!!
                  I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

                  Comment


                  • Originally posted by Kevster View Post
                    Druk druk en nog eens druk. Naast mijn fulltime baan als beveiliger ben ik ook nog eens om en nabij de 30 uur bezig met mijn eigen bedrijfje in personal training. Het gaat allemaal echt als een trein. Ik had nooit durven dromen dat het zo snel zou gaan maar ik kom om in het werk. Ik ben nu al zo ver dat ik in theorie al bijna kan stoppen met mijn fulltime werk als beveiliger. Wel ben ik van plan om dat voorlopig nog even aan te houden ondanks dat ik het zo belachelijk druk heb maar het moet maar eventjes. Ik ga langzaam maar zeker steeds minder uurtjes werken tot ik wat stabielere inkomsten heb uit mijn personal training en dan stop ik pas. De plannen om in September HBO te gaan doen beginnen steeds instabieler te worden. Als mijn personal training zo goed blijft lopen (aldanniet nog beter) dan zou ik gek zijn om weer fulltime terug naar school te gaan voor een papiertje waar ik eigelijk niet eens zo veel aan heb. "Succes heb je meer aan dan aan een papiertje" zei mijn vader vorige week tegen me. En dat is toch wel blijven hangen. En hij heeft gewoon gelijk. Als ik weer terug naar school ga dan zal het financieel super zwaar worden en zou ik een keuze moeten maken tussen mijn werkzaamheden als trainer en school en er zal altijd eentje onder lijden.
                    Er zijn alternatieven voor fulltime, als je een vriend van me was zou ik je een schop onder je kont geven. Wel fantastisch dat het je voor de wind gaat overigens maar ik zie persoonlijk het verband met een studie niet. Ik heb er 2 af, doe er ook niks mee (of iig niet direct). Ben toch heel erg blij dat ik het gedaan heb.

                    Zoek iets uit dat je leuk vindt, ik ga na de zomer zoals je mss kan herinneren ook mss weer een bachelor erbij doen, werk ook 40-60 uur per week. Het is ook een ding van accomplishment voor jezelf.

                    That being said, het is natuurlijk jouw pakkie an, ik ben er niet om je de les te lezen om om ff uit te leggen wat jij moet doen natuurlijk maar ik vind je redenatie wel krom persoonlijk. Ben bang dat je er spijt van krijgt.
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                    Comment


                    • Gozer, je gaat hard. Focking hell als je nu al op 7-8% staat dan zit je al redelijk snel in de 6%.

                      Wat betreft je personal trainer gebeuren vs. studie. Je moet doen wat goed voelt. Sommige dingen zijn niet rationeel te bedenken, maar moet je gewoon op gevoel beslissen.

                      Wat is je specifieke doel van het bijwonen van die wedstrijd Kev?
                      "Straight outta gym"

                      Comment


                      • Originally posted by pescatore View Post
                        Er zijn alternatieven voor fulltime, als je een vriend van me was zou ik je een schop onder je kont geven. Wel fantastisch dat het je voor de wind gaat overigens maar ik zie persoonlijk het verband met een studie niet. Ik heb er 2 af, doe er ook niks mee (of iig niet direct). Ben toch heel erg blij dat ik het gedaan heb.

                        Zoek iets uit dat je leuk vindt, ik ga na de zomer zoals je mss kan herinneren ook mss weer een bachelor erbij doen, werk ook 40-60 uur per week. Het is ook een ding van accomplishment voor jezelf.

                        That being said, het is natuurlijk jouw pakkie an, ik ben er niet om je de les te lezen om om ff uit te leggen wat jij moet doen natuurlijk maar ik vind je redenatie wel krom persoonlijk. Ben bang dat je er spijt van krijgt.
                        Ik vind het knap dat je een bachelor kunt doen terwijl je 40-60 uur werkt hoor. Ik werk nu ook ongeveer zoveel en heb niet eens meer vrije tijd nu, laat staan nog een fulltime studie er bij doen. Als ik de studie ga doen dan zit ik iedere dag een uur en 10 minuten in de trein heen en datzelfde nog eens terug. Mijn roosters zullen steeds veranderen waar door ik haast geen structuur kan toepassen met klanten e.d. dus dat is haast niet te doen. Ik snap niet echt wat je bedoeld. Ik druk dit liever door naar de next level waar ik makkelijk een volwaardig HBO salaris (of meer) kan verdienen dan dat ik nu, net nu het lekker gaat, alles op een laag pitje moet zetten met het risico dat ik de kansen die ik nu krijg nooit meer krijg. De motivatie om nu met de hbo te beginnen was dat volgend jaar het studiefinancieringsplan helemaal op de schop gaat waar door ik het financieel niet meer op kon brengen. Maar als ik dit dadelijk goed op de rails heb kan ik alsnog zo'n studie erbij gaan doen. Ik ga zowiezo nu eerst de NASM en de NSCA halen mocht ik er voren kiezen om niet in september te starten.

                        Originally posted by Waterpoloboy View Post
                        Gozer, je gaat hard. Focking hell als je nu al op 7-8% staat dan zit je al redelijk snel in de 6%.

                        Wat betreft je personal trainer gebeuren vs. studie. Je moet doen wat goed voelt. Sommige dingen zijn niet rationeel te bedenken, maar moet je gewoon op gevoel beslissen.

                        Wat is je specifieke doel van het bijwonen van die wedstrijd Kev?
                        Ja, ik wil shredded op tot op het bot. 8% is gay.

                        Ik denk vooral inspiratie opdoen en de ervaring opzichzelf. Lijkt me fascinerend om te zien.
                        The Sky Ain't The Limit

                        "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                        Comment


                        • Originally posted by Kevster View Post

                          Ja, ik wil shredded op tot op het bot. 8% is gay.

                          Ik denk vooral inspiratie opdoen en de ervaring opzichzelf. Lijkt me fascinerend om te zien.
                          Haha, haaaaaaaaa gayyyyyyyyyyyyy!

                          Okay, ja dat lijkt mij ook wel interessant. Waar is die wedstrijd en wanneer, heb je een link ofzo?
                          "Straight outta gym"

                          Comment


                          • Weinig info online, volgende week zon 28e in schiedam nk 2013

                            Comment


                            • Originally posted by Kevster View Post
                              Ik vind het knap dat je een bachelor kunt doen terwijl je 40-60 uur werkt hoor. Ik werk nu ook ongeveer zoveel en heb niet eens meer vrije tijd nu, laat staan nog een fulltime studie er bij doen.
                              Fulltime gaat m niet worden nee. Ga e-learning doen. Ik ben een luie hond van nature, maar als iemand me verteld wanneer ik bepaalde shit moet weten, dan zorg ik dat dat goed komt. Is voor de meeste mensen overigens geen effectieve techniek, but it always worked for me.
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                              Comment


                              • Originally posted by suusje86 View Post
                                Weinig info online, volgende week zon 28e in schiedam nk 2013
                                Thanks, misschien maar even kijken of ik naar zoiets ga. Gewoon om te kijken en misschien hier en daar wat ervaring op te doen.
                                "Straight outta gym"

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X