Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Je moet doen waar je je het beste bij voelt, maar moesten er 2 Kevsters zijn, de ene met een rooster die vol staat van personal trainingen en daarnaast er nog eens zelf staat op de flex cup of de andere die dat papiertje heeft, zou ik mijn begeleiding volgen bij de 1ste
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

    Comment


    • Originally posted by pescatore View Post
      Fulltime gaat m niet worden nee. Ga e-learning doen. Ik ben een luie hond van nature, maar als iemand me verteld wanneer ik bepaalde shit moet weten, dan zorg ik dat dat goed komt. Is voor de meeste mensen overigens geen effectieve techniek, but it always worked for me.
      Ja ik kan eigelijk op alle manieren wel leren als ik iets wil. Het probleem is echter dat de opleiding die ik wilde gaan doen alleen in fulltime is en niet in deeltijd. Ben ook een beetje bang dat ik dadelijk op sommige gebieden de leraren aan het lesgeven ben ipv andersom.
      The Sky Ain't The Limit

      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

      Comment


      • Originally posted by Wasofski View Post
        Je moet doen waar je je het beste bij voelt, maar moesten er 2 Kevsters zijn, de ene met een rooster die vol staat van personal trainingen en daarnaast er nog eens zelf staat op de flex cup of de andere die dat papiertje heeft, zou ik mijn begeleiding volgen bij de 1ste
        haha thanks bro, zo dacht ik dus ook al.
        The Sky Ain't The Limit

        "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

        Comment


        • Gewoon je pt bedrijf uitbouwe maat, dat is je passie je leven.
          Als ik in je buurt woonde trainde ik voortaan bij jou.
          Ik ben geen headhunter ofzo maar passie en wilskracht herkent iedereen.

          Ik ga meteen een mail sturen naar endemol dat ze voortaan jou moeten inhuren voor biggest loser of hoe dat heet

          School is goed hoor maar wat je nu hebt moet niet uit je handen glippen omdat je fulltime school gaat doen.
          Doe het dan part time naast je werk.

          Comment


          • Originally posted by Kevster View Post
            Vandaag overigens 50kg gebenched voor 15x, ging prima. Alhoewel de schouder toch nog instabiel blijft voelen en het soms lijkt alsof die ieder moment kapot scheurt. Vreemde zaak.
            Same here brobeans. Voelt heel raar. Ik zag dat je ook alweer overhead presses doet? Hoe voelt dat? en dips? Ik bank nu ook weer licht en was van plan dit met een 5x5 langzaam op te bouwen

            Comment


            • Originally posted by quibus View Post
              Gewoon je pt bedrijf uitbouwe maat, dat is je passie je leven.
              Als ik in je buurt woonde trainde ik voortaan bij jou.
              Ik ben geen headhunter ofzo maar passie en wilskracht herkent iedereen.

              Ik ga meteen een mail sturen naar endemol dat ze voortaan jou moeten inhuren voor biggest loser of hoe dat heet

              School is goed hoor maar wat je nu hebt moet niet uit je handen glippen omdat je fulltime school gaat doen.
              Doe het dan part time naast je werk.
              Thanks gab voor de nice words. Ja dat zou echt fantastisch zijn. Ik heb nu ook wel klanten die fliiiiink overgewicht hebben maar zo'n excessen als op tv zou ik helemaal gaaf vinden. Vooral het emotionele aspect is leuk. Zulke mensen zitten mentaal zo diep in de ellende vaak dat uberhaubt de fles cola inruilen voor cola light al vergelijkbaar is met een 200kg squat mijlpaal.

              Originally posted by Jurvg View Post
              Same here brobeans. Voelt heel raar. Ik zag dat je ook alweer overhead presses doet? Hoe voelt dat? en dips? Ik bank nu ook weer licht en was van plan dit met een 5x5 langzaam op te bouwen
              Ja presses voelen goed. Het lijkt echt erop dat hoe meer schouderwerk ik doe hoe beter. Ik doe wel echt super strikte presses echt op techniek. En heel voorzichtig met heel veel opwermwerk. Dat gaat op zich wel goed. Ik slik ook glucosamine, ik weet niet of dat echt baadt, maar het lijkt nu wel beter te gaan. Ik blijf gewoon rustig opbouwen. Presses deed ik gister ook niet meer meer dan 30-40kg.
              The Sky Ain't The Limit

              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

              Comment


              • Originally posted by Kevster View Post
                Ja presses voelen goed. Het lijkt echt erop dat hoe meer schouderwerk ik doe hoe beter. Ik doe wel echt super strikte presses echt op techniek. En heel voorzichtig met heel veel opwermwerk. Dat gaat op zich wel goed. Ik slik ook glucosamine, ik weet niet of dat echt baadt, maar het lijkt nu wel beter te gaan. Ik blijf gewoon rustig opbouwen. Presses deed ik gister ook niet meer meer dan 30-40kg.
                Ik heb hetzelfde. Sinds ik mijn bovenlijf weer train voelt alles ineens een stuk beter. Slik ook sinds vrijdag glucosamine chondroitine tabletten, ben benieuwd of het werkt. Heb ineens weer spierpijn op plekken waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden

                Comment


                • Originally posted by Kevster View Post
                  Thanks gab voor de nice words. Ja dat zou echt fantastisch zijn. Ik heb nu ook wel klanten die fliiiiink overgewicht hebben maar zo'n excessen als op tv zou ik helemaal gaaf vinden. Vooral het emotionele aspect is leuk. Zulke mensen zitten mentaal zo diep in de ellende vaak dat uberhaubt de fles cola inruilen voor cola light al vergelijkbaar is met een 200kg squat mijlpaal.
                  Vind dat ook interessant. Wij (als in mensen die een natuurlijke motivatie en wilskracht hebben) kunnen ons dat lastig voorstellen denk ik. Dat "ja eet dan gewoon minder" vliegertje gaat gewoon niet op, die shit zit veel dieper.

                  Heb nu best veel mensen in mijn omgeving die advies willen maar het is maar een heel klein deel dat je op afstand kan helpen. "Hoe heb je dat gedaan, dan doe ik dat ook". Dat dag in dag uit, week na week, maand na maand, tegenvaller na tegenvaller ding is voor veel mensen lastig op te brengen, I guess. Daarnaast zijn veel (niet alle obv) obese mensen passief van nature in mijn ervaring.

                  Des te leiper is het wel als je er swung in krijgt. Ben zoals je ziet ook heel geïnteresseerd in dat deel van het fitness/eetgebeuren
                  Last edited by pescatore; 22-04-2013, 18:22.
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                  Comment


                  • Ja precies, ik ervaar dat steeds vaker. En dan is het echt mooi als je op gegeve moment je best moet doen zulke mensen letterlijk te remmen ipv te motiveren.
                    The Sky Ain't The Limit

                    "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                    Comment


                    • Mensen die echt obeses zijn hebben vaak emo troubles die leiden tot fout eetgedrag. Het is troost of juist straf. Als je dat soort mensen wilt helpen moet je veel dieper gaan dan een schemaatje opstellen, je moet echt het denkpatroon doorbreken en de eigenwaarde en wil om te leven terugbrengen. Als dat lukt moet je je als PT-er wel een aardige boost krijgen lijkt, je red mensen van een soort apssieve zelfmoord.

                      Comment


                      • Originally posted by emilio75 View Post
                        Mensen die echt obeses zijn hebben vaak emo troubles die leiden tot fout eetgedrag. Het is troost of juist straf. Als je dat soort mensen wilt helpen moet je veel dieper gaan dan een schemaatje opstellen, je moet echt het denkpatroon doorbreken en de eigenwaarde en wil om te leven terugbrengen. Als dat lukt moet je je als PT-er wel een aardige boost krijgen lijkt, je red mensen van een soort apssieve zelfmoord.
                        Dat soort lui hebben vaak meer aan een psycholoog dan een trainer in den beginne.

                        Kev, psychologie misschien iets voor je?
                        "Straight outta gym"

                        Comment


                        • Originally posted by Waterpoloboy View Post
                          Dat soort lui hebben vaak meer aan een psycholoog dan een trainer in den beginne.

                          Kev, psychologie misschien iets voor je?
                          Ik denk dat je daar als trainer heel veel invloed op hebt hoor als je het goed aanpakt. Ik denk dat je als PTér echt een mengelmoes bent van psycholoog, dieetist, fysiotherapeut, trainer en vriend. Vooral dat laatste is erg belangrijk voor het omlaag brengen van de muur van zo'n mensen. Jij bent echt de maat die ze nodig hebben. De schouder die hun ondersteund en de hand in de rug die hun pusht en eveneens de "vader/moeder" die hun op zijn tijd terecht wijst. Maar ook iemand op ten alle tijde op terug te vallen en die zijn best doet zulke mensen te begrijpen. "Niet zo zeiken en je aan je schema houden" gaat echt niet op. Vaak spelen psychologische redenen en medische beperkingen ook een grote rol.
                          The Sky Ain't The Limit

                          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                          Comment


                          • Originally posted by Kevster View Post
                            Ik denk dat je daar als trainer heel veel invloed op hebt hoor als je het goed aanpakt. Ik denk dat je als PTér echt een mengelmoes bent van psycholoog, dieetist, fysiotherapeut, trainer en vriend. Vooral dat laatste is erg belangrijk voor het omlaag brengen van de muur van zo'n mensen. Jij bent echt de maat die ze nodig hebben. De schouder die hun ondersteund en de hand in de rug die hun pusht en eveneens de "vader/moeder" die hun op zijn tijd terecht wijst. Maar ook iemand op ten alle tijde op terug te vallen en die zijn best doet zulke mensen te begrijpen. "Niet zo zeiken en je aan je schema houden" gaat echt niet op. Vaak spelen psychologische redenen en medische beperkingen ook een grote rol.
                            Zeer zeker, het is ook maar grappend bedoeld dat je psychologie zou moeten studeren, maar een mengelmoes van al die vakken dien je te beheersen als personal trainer. Tenminste dat zou mijn visie zijn als ik zoiets zou doen, gelukkig deel ik die visie met jou wat dat betreft..

                            Dat is ook waarom je er ver mee zult gaan komen, kast.
                            "Straight outta gym"

                            Comment


                            • Ik krijg op mijn werk ook veel te maken met eetproblematiek (verslavingszorg) en het is echt apart om te zien wat voor associaties sommige mensen hebben gelegd vroeger.
                              'Half men, half animal, all dead!'

                              Comment


                              • Lijkt me ook mooi werk. Vast wel herkenbaar voor een hoop mensen maar als ik een enorme dikkerd zie langshobbelen/joggen wil ik er vaak in mijn hoofd op afstappen om te helpen, maar goed doe je uiteindelijk niet. Ook beetje raar op straat, "ik zie dat je dik en aan t joggen bent, need help?"
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X