Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Goed te lezen dat je PT-bedrijf zo super gaat. Ik vind btw die woorden van je pa behoorlijk wijs en hij heeft groot groot groot groot gelijk. Als jij je atleten met zoveel passie begeleid zoals je zelf met je sport bezig bent, waar ik niet aan twijfel, gaat het zeker een succes worden. Volg je gevoel, dan ken je nooit fout zitten.

    Comment


    • Damn.. als ik me post zo lees, klinkt het gayyyyyyyyyyyyyyyy... dus nog ff een 'no homo' hier

      Comment


      • Het is zeker mooi werk maar je hebt veel geduld nodig en het is met name het mentale vlak waaraan je moet werken! Ik heb op het moment een groep kinderen met overgewicht, 10 t/m 14 jaar, die geef ik sport (2x per week) en die zitten in een heel traject met diëtistes psycholoog en kinderfysio. Het nadeel van zoiets is dat er (te) veel mensen mee bezig zijn. Een goeie PT die de groep(individu) alleen begeleid en alles alleen doet boekt naar mijn mening meer resultaat dan als je te veel deskundigen erop zet.
        Kev, begeleid je ook kinderen? En hoe pak je dit aan met ouders? ( vind dat zelf best lastig omdat het vaak niet aan het kind ligt maar met name aan de ouders/opvoeding).
        I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

        Comment


        • Originally posted by Waterpoloboy View Post
          Zeer zeker, het is ook maar grappend bedoeld dat je psychologie zou moeten studeren, maar een mengelmoes van al die vakken dien je te beheersen als personal trainer. Tenminste dat zou mijn visie zijn als ik zoiets zou doen, gelukkig deel ik die visie met jou wat dat betreft..

          Dat is ook waarom je er ver mee zult gaan komen, kast.
          Thanks gab.

          Originally posted by Milestone View Post
          Ik krijg op mijn werk ook veel te maken met eetproblematiek (verslavingszorg) en het is echt apart om te zien wat voor associaties sommige mensen hebben gelegd vroeger.
          Ja, ik heb in de korte tijd dat ik bezig ben al aardig wat rare hardnekkige gewoontes gezien bij sommige mensen. Maar je leert echt zoveel van zulke mensen wat je echt alleen maar weer meer gemak oplevert bij de mensen die daarna volgen.

          Originally posted by pescatore View Post
          Lijkt me ook mooi werk. Vast wel herkenbaar voor een hoop mensen maar als ik een enorme dikkerd zie langshobbelen/joggen wil ik er vaak in mijn hoofd op afstappen om te helpen, maar goed doe je uiteindelijk niet. Ook beetje raar op straat, "ik zie dat je dik en aan t joggen bent, need help?"
          Toch denk ik echt dat sommige mensen hier hulp aan zouden hebben. Bij veel mensen is de grootste drempel trots, trots die in de weg zit zodat mensen niet om hulp durven vragen zonder dat je hun een opstapje geeft. Iedereen heeft hulp nodig. Iedereen! Maar 99% is te trots om daar aan toe te geven of denkt dat ze zelf de wijsheid in pacht hebben.

          Originally posted by Fossah View Post
          Goed te lezen dat je PT-bedrijf zo super gaat. Ik vind btw die woorden van je pa behoorlijk wijs en hij heeft groot groot groot groot gelijk. Als jij je atleten met zoveel passie begeleid zoals je zelf met je sport bezig bent, waar ik niet aan twijfel, gaat het zeker een succes worden. Volg je gevoel, dan ken je nooit fout zitten.
          Originally posted by Fossah View Post
          Damn.. als ik me post zo lees, klinkt het gayyyyyyyyyyyyyyyy... dus nog ff een 'no homo' hier
          Nah man, niet gay. Thanks voor de kind words.

          Originally posted by leandero10 View Post
          Het is zeker mooi werk maar je hebt veel geduld nodig en het is met name het mentale vlak waaraan je moet werken! Ik heb op het moment een groep kinderen met overgewicht, 10 t/m 14 jaar, die geef ik sport (2x per week) en die zitten in een heel traject met diëtistes psycholoog en kinderfysio. Het nadeel van zoiets is dat er (te) veel mensen mee bezig zijn. Een goeie PT die de groep(individu) alleen begeleid en alles alleen doet boekt naar mijn mening meer resultaat dan als je te veel deskundigen erop zet.
          Kev, begeleid je ook kinderen? En hoe pak je dit aan met ouders? ( vind dat zelf best lastig omdat het vaak niet aan het kind ligt maar met name aan de ouders/opvoeding).
          Dat vind ik een mooi iets. Ik wil wel met kinderen gaan werken maar ik vind dat ik daar voor wat meer ervaring onder de riem moet hebben. Ik ben wel eens gevraagd om kinderen te begeleiden maar heb dat steeds afgewezen omdat ik denk dat ik daar nog niet competent genoeg voor ben. Ik ben echt wel 100% van mening dat het grootste gedeelte van kinderen begeleiden ligt bij het bewerken van de ouders. Kinderen zijn altijd protogé's van hun ouders, dus beter pak je het aan bij de bron. Kinderen moet je niet geforceerd laten sporten. Gewoon goed voer (geen frisdrank/snoep, niet te veel fastfood) geven, nintendo en gameboy achter slot en grendel, plastic kalasjnikov in de klauwen en het bos in met ze. Kinderen spelen te weinig en snoepen veel te veel. Zitten liever de hele dag mekaar verrot te meppen in mortal kombat op de spelcomputer.
          The Sky Ain't The Limit

          "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

          Comment


          • Goed om te horen dat alles je nu zo voor de wind gaat.

            Originally posted by Kevster View Post
            "Succes heb je meer aan dan aan een papiertje" zei mijn vader vorige week tegen me. En dat is toch wel blijven hangen. En hij heeft gewoon gelijk. Als ik weer terug naar school ga dan zal het financieel super zwaar worden en zou ik een keuze moeten maken tussen mijn werkzaamheden als trainer en school en er zal altijd eentje onder lijden.
            Hier zou ik toch een beetje voorzichtig mee zijn. Je hebt weliswaar nu succes, maar de vraag is hoelang dat zal blijven. En als dat succes wegvalt, wat blijft er dan nog over? Waar kan je dan nog op teren, waar kan je dan op terugvallen? Het lijkt me verstandig dat je, naast een analyse van de korte termijn, ook een analyse van de lange termijn maakt, hoe moeilijk dat ook is.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

            Comment


            • True. Zou niet een opleiding laten schieten alleen omdat het je nu geld kost. Anderzijds, als dit echt is waar je hart ligt, en die studie niet, dan snap ik je volledig dat je gewoon inzet op dit verhaal. Uiteindelijk blijven mensen aan het sporten, en is een goede begeleider vaak nodig.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

              sigpic

              "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

              Comment


              • Originally posted by niet_hier View Post
                Goed om te horen dat alles je nu zo voor de wind gaat.


                Hier zou ik toch een beetje voorzichtig mee zijn. Je hebt weliswaar nu succes, maar de vraag is hoelang dat zal blijven. En als dat succes wegvalt, wat blijft er dan nog over? Waar kan je dan nog op teren, waar kan je dan op terugvallen? Het lijkt me verstandig dat je, naast een analyse van de korte termijn, ook een analyse van de lange termijn maakt, hoe moeilijk dat ook is.
                Originally posted by GeneralIx View Post
                True. Zou niet een opleiding laten schieten alleen omdat het je nu geld kost. Anderzijds, als dit echt is waar je hart ligt, en die studie niet, dan snap ik je volledig dat je gewoon inzet op dit verhaal. Uiteindelijk blijven mensen aan het sporten, en is een goede begeleider vaak nodig.
                Nee jullie hebben ook gelijk. Het is ook niet zo zeer dat ik geen opleiding ga doen. Ik denk dat de keuze eerder voor en iets makkelijker in te passen opleiding zal volgen. Een deeltijd of avondopleiding HBO misschien. Ik ga zowiezo door met leren. Alleen is deze opleiding praktisch onmogelijk voor mij om in te passen in mijn huidige leven. Voorlopig wil ik de NASM en de NSCA-CPT gaan doen. En als ik ooit nog een bachelor binnen sleep ook nog wel de CSCS. Nu eerst lekker mijn bedrijfje blijven knallen en zorgen dat ik mijn baan in de beveiliging kan ditchen zodat ik wat meer tijd over heb dadelijk.

                Het shredden gaat gestaag. Een weekje op onderhoud heeft mijn kort gestagneerde progressie weer lekker teniet gedaan waardoor de vetjes weer lekker eraf smelten. Ik zie aders op mijn schouders langzaam verschijnen en op andere plekken waar ik ze eigenlijk nog nooit gezien heb. Ik denk dat ik nu bijna op het laagste vetpercentage zit dat ik ooit heb gehad. En de motivatie is nog erger nu als in het begin. Deze zomer wil ik mijn fysiek echt naar een niveau brengen waar ikzelf versteld van ga staan. Ik neem geen genoegen meer met "nice" en wil minimaal van iedereen een "wtf?!", en dan ben ik tevreden. Ik heb nu al 5 weken niet gezondigd, ik heb iedere dag tot op de gram mijn voeding op papier staan sinds. En alles gaat prima volgens plan. Dat ik in september niet ga studeren en dan mijn bedrijfje nu loopt als een tierelier staat me dus ook toe deze zomer flink te gaan feesten ipv thuis te blijven zitten en te sparen. Dus voorlopig heb ik voor bijna alle feesten kaartjes gekocht en ga ik lekker de beest uit hangen, zonder alcohol overigens.

                Zondag ben ik samen met Suus naar de nederlandse kampioenschappen geweest in Schiedam waar we ons echt de ogen uit hebben gekeken. Wat een inspiratie krijg je daar door. Hele indrukwekkende fysieken en heel erg gave vertoningen. Ik heb weer een nieuwe hobby erbij. Shows af gaan.
                The Sky Ain't The Limit

                "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                Comment


                • Gisteren trouwens wat isolatiewerk voor de obliques gedaan, kolere zeg. Ik kan alles nog, zolang het maar in het sagittale vlak is. Alles daar buiten is in mijn broek pissen hoor.
                  The Sky Ain't The Limit

                  "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                  Comment


                  • Dat dere serratus.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

                    Comment


                    • De meting van gisteren zei dat ik met de 4-punts op 8.5% sta en met de 7-punts op 6.5%. Vet is dus nog steeds gestaag aan het zakken. Een weekje 1000kcal boven behoefte eten heeft me echt goed gedaan. Soms is een pas achteruit 2 passen vooruit. Ik zal eens kijken of ik nog wat progressiefoto's kan maken deze week.

                      Schouder gaat top, ik kan mijn borst weer een beetje zwaar trainen gelukkig. Gisteren 8x100kg gebenched zonder pijn dus het begint langzaam weer wat stabieler te worden. Ik loop nu ook nog bij een nieuwe fysio die me alles los maakt en toeziet dat mijn herstel goed verloopt dus dat is wel prettig.

                      Volgende week zondag het eerste feestje van deze zomer: 7th Sunday. Volgende week draai ik een klassieke cyclus UD2 met een sodiumload zodat ik die dag een beetje toonbaar erop sta.
                      The Sky Ain't The Limit

                      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                      Comment


                      • Mirin vp
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                        Comment


                        • Wat is een "sodiumload"?
                          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

                          Comment


                          • Originally posted by Kevster View Post
                            De meting van gisteren zei dat ik met de 4-punts op 8.5% sta en met de 7-punts op 6.5%. Vet is dus nog steeds gestaag aan het zakken. Een weekje 1000kcal boven behoefte eten heeft me echt goed gedaan. Soms is een pas achteruit 2 passen vooruit. Ik zal eens kijken of ik nog wat progressiefoto's kan maken deze week.

                            Schouder gaat top, ik kan mijn borst weer een beetje zwaar trainen gelukkig. Gisteren 8x100kg gebenched zonder pijn dus het begint langzaam weer wat stabieler te worden. Ik loop nu ook nog bij een nieuwe fysio die me alles los maakt en toeziet dat mijn herstel goed verloopt dus dat is wel prettig.

                            Volgende week zondag het eerste feestje van deze zomer: 7th Sunday. Volgende week draai ik een klassieke cyclus UD2 met een sodiumload zodat ik die dag een beetje toonbaar erop sta.
                            Paar epic dance moves erbij en die player gaat dames scoren.

                            Goed om te lezen dat je schouder beter gaat pik. Gelukkig maar, dat soort onzin kan je niet gebruiken natuurlijk.. En je VP gaat lekker, toch een flink verschil met die 4 en 7 punts meting. Balen dat ze bij mij geen 7 punts doen. Lijkt me wel bruut. Zijn jouw benen dan veel droger dan je bovenlichaam dat je daar lager mee uitkomt of zie ik dat verkeerd?

                            Ik ben benieuwd naar je foto's, chef.

                            En ik ken het principe sodium load wel, maar hoe pak je dit precies aan. Zou je daar wat uitgebreider en gedetailleerder over kunnen zijn aub?
                            "Straight outta gym"

                            Comment


                            • Sodiumload is het op een natuurlijk manier manipuleren van je electrolytenbalans. Door je natrium voor een bepaalde tijd heel hoog te zetten gaat je lichaam het hormoon "aldosteron" verlagen. Aldosteron zorgt er normaal voor dat meer natrium gerecycled wordt in de nieren. Met lage aldosteron zal er dus meer zout geloost worden. Als de natrium hoog staat dan duurt het een dag of 3-4 tot dat aldosteron zich heeft aangepast aan de inname en zoekt je lichaam weer balans. Vandaar dat je ook maar een paar dagen bloated bent. Andersom werkt dat ook zo. Als je aldosteron laag is door je hoge inname en je reduceert natrium praktisch tot niks dan blijft je lichaam zout eruit gooien en trek je dus keihard omdat er praktisch geen extracellulair vocht vastgehouden word. Als je dat tegelijkertijd doet met een glycogeenreplenishment dan zuigen de spieren zich helemaal vol met water en ben je dus super vol en keihard. Al vaker gedaan voor feestjes. En na wat oefenen echt wel leuk toe te passen.
                              The Sky Ain't The Limit

                              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                              Comment


                              • Originally posted by Kevster View Post
                                Sodiumload is het op een natuurlijk manier manipuleren van je electrolytenbalans. Door je natrium voor een bepaalde tijd heel hoog te zetten gaat je lichaam het hormoon "aldosteron" verlagen. Aldosteron zorgt er normaal voor dat meer natrium gerecycled wordt in de nieren. Met lage aldosteron zal er dus meer zout geloost worden. Als de natrium hoog staat dan duurt het een dag of 3-4 tot dat aldosteron zich heeft aangepast aan de inname en zoekt je lichaam weer balans. Vandaar dat je ook maar een paar dagen bloated bent. Andersom werkt dat ook zo. Als je aldosteron laag is door je hoge inname en je reduceert natrium praktisch tot niks dan blijft je lichaam zout eruit gooien en trek je dus keihard omdat er praktisch geen extracellulair vocht vastgehouden word. Als je dat tegelijkertijd doet met een glycogeenreplenishment dan zuigen de spieren zich helemaal vol met water en ben je dus super vol en keihard. Al vaker gedaan voor feestjes. En na wat oefenen echt wel leuk toe te passen.
                                Baas, super duidelijke uitleg. Thanks. Hoeveel natrium of zout moet je dan naar binnen werken en hoeveel dagen van tevoren ongeveer?

                                Dus 3-4 dagen veel zout, paar dagen bloated. Dan past je lichaam die hormoonhuishouding wat betreft natrium resorptie aan. Dan ga je bijv. tijdens je carb-load ineens amper zout eten en de volgende ochtend sta je dan rete vol en hard je eigen fysiek in de spiegel te bewonderen? Dus na 4 dagen ineens dan geen zout meer en samenplannen met je carb-load?
                                "Straight outta gym"

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X