Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gaat goed
    On a long road to insanity.

    SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

    Comment


    • Ja ben ik ook achter voeding echt alles is.. ook al trap je 3 gram aas in je donder,als je voeding niet klopt mis je zoveel groei en vet verbranding... Maarja ik ben een slappe zak en hou van lekker eten, respect hoor om zo erbij te staan... Maar goed zelf ben ik al erg blij hoe ik er nu bij sta, hopelijk nog een paar % eraf werken!

      Feit is als je samen erin zit dan trek je elkaar erdoor heen, iedereen om mij heen is juist tegen overgestelde dus maakt het ook stuk moeilijker! Ben wel benieuwd naar suus, zal er ook stuk beter bij staan nu!
      Een dag niet getraind...

      Comment


      • De Tering Kev.. dit is echt van uitzonderlijke klasse. Een droomfysiek.

        Comment


        • Originally posted by Kevster View Post
          Thanks allemaal. Jazeker, er gaat geen dag voorbij dat mijn voeding niet strak volgens regime is. Ik ben al bijna een half jaar van iedere dag afzonderlijk mijn voeding bij aan het houden. Exact tot op de laatste calorie en mg natrium uit gecalculeerd. Hier en daar wil er nog wel eens iets gezondigd worden in de vorm van kwalitatief mindere voeding maar dan wordt dit altijd kwantitatief tussen de macro's ingebouwd zodat het qua macro's nog precies hetzelfde is als de bedoeling zou zijn. Maar er gaat nog geen rijstkorrel in voordat deze op de weegschaal heeft gelegen.

          Ik ben nu al 5 weken UD2 aan het volgen samen met Suus en we gaan echt als een speer. We motiveren elkaar echt super goed en houden elkaar echt scherp. Dit is volgens mij nu de 100ste cyclus die ik draai dus mijn UD2 is nowadays echt op maximaal rendement. We zouden er 7 draaien maar door tijdsgebrek en een geplande fotoshoot volgende week vrijdag hebben we ietsjes moeten sleutelen. We hebben besloten een 11 daagse cyclus te gaan draaien. 6 en een halve lowcarb, 2 carbload, 2 maintenance ipv 2x een 7-daagse cyclus.

          Maar voeding is de sleutel, daar ben ik inmiddels wel achter. En als je precies monitort wat je doet, kun je sturen en je lichaam echt leren kennen. Ik ben mijn eigen proefpersoon dus probeer alles op mezelf uit. Ik werk stapels boeken naar binnen en als iets nieuws leer of lees dan moet ik dat natuurlijk effe uitproberen. En zo leer en weet je steeds meer en kun je je lijf precies maken als je zelf wil.
          pff... ziet er goed uit man
          staat er al een wedstrijd op het programma of geen interesse in?

          ik wil ook meer boeken gaan lezen over training en voeding.
          welke raad jij aan?
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

          Comment


          • Originally posted by Kevster View Post
            Ik werk stapels boeken naar binnen
            Zolang het maar binnen je macro's past.
            Zonder geintjes, je bent er goed en gedisciplineerd bezig.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

            Comment


            • Originally posted by frankey View Post
              Ja ben ik ook achter voeding echt alles is.. ook al trap je 3 gram aas in je donder,als je voeding niet klopt mis je zoveel groei en vet verbranding... Maarja ik ben een slappe zak en hou van lekker eten, respect hoor om zo erbij te staan... Maar goed zelf ben ik al erg blij hoe ik er nu bij sta, hopelijk nog een paar % eraf werken!

              Feit is als je samen erin zit dan trek je elkaar erdoor heen, iedereen om mij heen is juist tegen overgestelde dus maakt het ook stuk moeilijker! Ben wel benieuwd naar suus, zal er ook stuk beter bij staan nu!
              Thanks kerel, maar lekker eten doe ik ook. Het geeft mij veel meer voldoening om lekker gedisciplineerd bezig te zijn dan toe te geven aan de valse impulsen die mijn lijf me geeft. Verder eet ik echt heerlijk. Ik denk dat menig geen die normaal eet lang niet zo geniet van zijn eten als ik. En ik heb Suus, die ultra creatief is dus samen bouwen we alles tussen die macro's. We hebben voor dat we aan de 7 weken UD2 begonnen een hele gourmet-avond gehouden en werkelijk alles ingebouwd en ons compleet misselijk gegeten. En uiteindelijk is het het allemaal waard. Het enige wat je nodig hebt is genoeg wilskracht. Lukt het je niet? Dan wil je simpelweg niet graag genoeg.

              Originally posted by maar7en8 View Post
              pff... ziet er goed uit man
              staat er al een wedstrijd op het programma of geen interesse in?

              ik wil ook meer boeken gaan lezen over training en voeding.
              welke raad jij aan?
              Vooralsnog steeds nog steeds de flex op de planning. Als ik dit niveau kan blijven vast houden dan ga ik denk ik wel een gokje wagen op de -80 C. Gewoon voor de ervaring hoor. Ik hoef niet persé te winnen. Maar even kijken hoe het gaat. Aangezien zo streng diëten, trainen, een ultiem druk sociaal leven en nog eens 50-80u per week werken je niet in de koude klering gaat zitten. Ik begin langzaam overtraint te raken en krijg overal blessures en pijntjes dus merk wel echt dat ik toe ben aan vakantie. Er gaat nu nog een cyclus volgen die bijna 2 weken duurt, dan hebben we de photoshoot, dan hebben we dagen Solar festival wat dus echt de grande finale qua fysiek moet worden en dan beginnen mijn 3 weken welverdiende vakantie. De maandag na solar, 5 augustus hebben bekroond als Bingedag 2013, waar suus en ik een record gaan zetten qua eten. We gaan proberen zoveel mogelijk kankerzooi te eten waar we ons de afgelopen maanden bewust van hebben ontzien en we zijn al weken bezig met de lijst te vullen van wat er die dag allemaal aan gaat geloven. We gaan ook alles wegen en bijhouden om uiteindelijk een duidelijk idee te hebben van wat we allemaal gegeten hebben. Hier alvast een voorproefje:



              Ohja, Franse frietjes met madsauce is ontbijt overigens.
              The Sky Ain't The Limit

              "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

              Comment


              • Ik kan wel een Domino's Pizza Fungi voor je maken met 6x champignonen en double kaas als jullie willen . Kan ik als de beste, en dan schep ik niet op. Heb er te lang gewerkt als je het mij vraagt. Wentelteefjes.. damn daar heb ik zin in.

                Heel net resultaat kerel, "klein beetje" motivatie voor mij voor volgend jaar =). Ziet er allemaal heel symmetrisch uit. Ben benieuwd hoe het er over een paar weken uitziet.

                Comment


                • Whaha dat wordt kotsen en pijn in je buik... na 2 weken strak op mijn voeding at ik ook iets vet's had meteen last ervan!

                  Tja wil het graag, maar lekker eten ook... Wat ik al zei ben een slappe zak hahah!
                  Een dag niet getraind...

                  Comment


                  • tumblr_lwwahkSqDl1r1vzzeo1_400.jpg

                    Last edited by suusje86; 22-07-2013, 20:06.

                    Comment


                    • Haha dacht ik ook na mijn wedstrijd, 2 muffins, 2 donuts, halve pot pindakaad en half litertje monster en ik kon niet meer...
                      Make it happen, shock everyone!

                      Comment


                      • Knappe vent plus dame die dat eten per persoon weg kan werken . Of gaan jullie maar overal iets van eten en niet per verpakking werken .
                        "Straight outta gym"

                        Comment


                        • Originally posted by Kevster View Post
                          De maandag na solar, 5 augustus hebben bekroond als Bingedag 2013, waar suus en ik een record gaan zetten qua eten. We gaan proberen zoveel mogelijk kankerzooi te eten waar we ons de afgelopen maanden bewust van hebben ontzien en we zijn al weken bezig met de lijst te vullen van wat er die dag allemaal aan gaat geloven. We gaan ook alles wegen en bijhouden om uiteindelijk een duidelijk idee te hebben van wat we allemaal gegeten hebben.

                          Ohja, Franse frietjes met madsauce is ontbijt overigens.
                          He he he ... leuk en aardig, die bingedag. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar uit ervaring weet ik dat je het na 2 junksessies al hebt gezien.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

                          Comment


                          • Originally posted by inferno_0666 View Post
                            He he he ... leuk en aardig, die bingedag. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar uit ervaring weet ik dat je het na 2 junksessies al hebt gezien.
                            Haha, plus als ik naga hoe mijn lichaam de volgende dag over de jank is na 1 junkmaaltijd 's avonds. Laat staan hoe Kev en Suus zich gaan voelen na een bingedag, haha. Ziek, zwak en bloated op de bed de hele dag ?

                            Wel chill dat je vrouwelijk schoon hebt Kev dat je zo ondersteunt in je manier van leven. Plus helemaal chill dat ze er zelf ook aan meedoet. Zijn jullie al getrouwd ?
                            Last edited by Iron Mind; 23-07-2013, 08:50.
                            "Straight outta gym"

                            Comment


                            • Originally posted by Iron Mind View Post
                              Haha, plus als ik naga hoe mijn lichaam de volgende dag over de jank is na 1 junkmaaltijd 's avonds. Laat staan hoe Kev en Suus zich gaan voelen na een bingedag, haha. Ziek, zwak en bloated op het bed de hele dag ?

                              Wel chill dat je vrouwelijk schoon hebt Kev dat je zo ondersteunt in je manier van leven. Plus helemaal chill dat ze er zelf ook aan meedoet. Zijn jullie al getrouwd ?
                              Wat een afgang. Op de bed. Moet toch maar eens terug naar die inburgeringscursus
                              "Straight outta gym"

                              Comment


                              • Originally posted by Iron Mind View Post
                                Haha, plus als ik naga hoe mijn lichaam de volgende dag over de jank is na 1 junkmaaltijd 's avonds. Laat staan hoe Kev en Suus zich gaan voelen na een bingedag, haha. Ziek, zwak en bloated op de bed de hele dag ?

                                Wel chill dat je vrouwelijk schoon hebt Kev dat je zo ondersteunt in je manier van leven. Plus helemaal chill dat ze er zelf ook aan meedoet. Zijn jullie al getrouwd ?
                                Precies. Als je normaliter schoon eet dan ben je meestal snel verzadigd na een beetje junk. Net zoals je sneller aangeschoten bent als je nauwelijks drinkt. Het is wel grappig om al die junk op te sommen maar het gaat meer om de fantasie.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X