Kevster's Aestheticization

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kan echt niet meer wachten hoor.. super strict gedaan al een eeuwigheid.. al lik ik 1 x aan alles van de lijst.. moet gewoon. we zijn al weken aan het discussiëren over wat er als eerste in gaat.. de pizza en de friet madsauce zijn favoriet.
    het hele festival kan me gestolen worden (lieg ik) geef 5 aug!

    verder dan het bed waren we zoiezo al niet van plan te komen..

    Comment


    • Ik ga zowiezo voor het kotsen. Eerder mag ik niet naar bed.

      20.000kcal is de nullijn, al moet er vloeibaar frituurvet in. Maar goed dat we de burgerking en de kentucky om de hoek hebben!
      The Sky Ain't The Limit

      "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

      Comment


      • Originally posted by Kevster View Post
        Ik ga zowiezo voor het kotsen. Eerder mag ik niet naar bed.

        20.000kcal is de nullijn, al moet er vloeibaar frituurvet in. Maar goed dat we de burgerking en de kentucky om de hoek hebben!
        Is niet zo lastig man, alleen ff een machette regelen. Heeft Tal naar ik begrijp nog wel liggen

        Epic Chicken Burger Combo - Epic Meal Time - YouTube
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

        Comment


        • fysiek ziet er goed uit. Ben benieuwd hoe je uiteindelijke fysiek eruit komt te zien.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

          Comment


          • Originally posted by dynobet View Post
            fysiek ziet er goed uit. Ben benieuwd hoe je uiteindelijke fysiek eruit komt te zien.
            Thanks buddy. Goed om te zien dat je weer back in de house bent.
            The Sky Ain't The Limit

            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

            Comment


            • kev lekker ding ben je, en dan ook nog eens de hele dag pastasaus van suus af mogen likken, of haal ik nu eea door de war, maar jullie gaan top, lekker man zo samen alles doen. keep it up en have fun 5 augustus en de dag erna

              Comment


              • ben echt benieuwd hoeveel je naar binnen kan werken
                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

                Comment


                • Erg netjes man!!!!!!!

                  Respect ook voor je doorzettingsvermogen.
                  Ben zelf nu een jaar bezig met cutten en de tweede keer dat ik UD 2.0 doe, maar merk nu wel dat ik op korte termijn een bulk periode moet inlassen, want anders gaat het moeilijk worden.
                  I'm in transformation mode!!!!

                  Comment


                  • Hej ik zie je fotos nou pas kevin.

                    maar godverdomme man, ziet er gruwelijk uit kerel, *buigt*. Nog een stuk groter EN droger dan op de meet volgens mij. Echt top kerel. Streef hahaha

                    Comment


                    • Originally posted by quibus View Post
                      kev lekker ding ben je, en dan ook nog eens de hele dag pastasaus van suus af mogen likken, of haal ik nu eea door de war, maar jullie gaan top, lekker man zo samen alles doen. keep it up en have fun 5 augustus en de dag erna
                      Wat een mannetje hè


                      Goed bezig Kev!
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                      Comment


                      • Thanks allemaal! Vandaag is de photoshoot en ik sta echt keiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hard. Sodiumload rocked srs. <3

                        Hoop spoedig wat gruwelijke foto's te posten.
                        The Sky Ain't The Limit

                        "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

                        Comment


                        • Originally posted by Kevster View Post
                          Thanks allemaal! Vandaag is de photoshoot en ik sta echt keiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hard. Sodiumload rocked srs. <3

                          Hoop spoedig wat gruwelijke foto's te posten.
                          Inderdaad, pics

                          Succes man
                          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

                          Comment


                          • Wreed, succes man!

                            Comment


                            • have fun!
                              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

                              Comment


                              • Vet man ben echt benieuwd YES HOMO!!!
                                Een dag niet getraind...

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X