110% motivation log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Net terug van een uur cardio / abs / kuiten.

Cardio ging erg lekker en het uur was zo voorbij.
    Daarna wat setjes voor abs gedaan en bij cable cruches schoot ineens de kramp erin en die bleef lang hangen,altijd fijn!

Daarna nog 10 sets voor kuiten (zittend en staand)

Nu een caseine shake erin en slapen maar.

Morgen voor 3 dagen naar Parijs en ik neem wel wat spullen mee om wat cardio te kunnen doen.
    Vrijdag weer trainen.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• "Only you can stop YOU from having a perfect body". Dat is de spirit, diehard.

Goed zo, reus. Goede reis,
      "die die grosse" dat is schijnbaar die fat die in het frans
      "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
        "Only you can stop YOU from having a perfect body". Dat is de spirit, diehard.

Goed zo, reus. Goede reis,
        "die die grosse" dat is schijnbaar die fat die in het frans
        Google is niet altijd je beste vriend

Meurs, grasse, meurs!!!
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Eikel die je er bent. Weet je hoe mooi het was geweest als Mvos daar dikke bullshit had lopen schreeuwen terwijl hij langs die stokbroodeters aan het sprinten is als een bezetene
          "Straight outta gym"

Comment

• Deze week dus 2 dagen in Parijs geweest en ook even goed rust genomen,dus ook geen cardio gedaan.
            Ik moet zeggen dat het me niet beviel en ik het idee had dat ik nu al 3 weken niks aan hat doen ben.
            Lichamelijk merk ik wel dat het even goed was,maar vrijdag was ik toch weer blij dat ik weer kon trainen.
            Eten was ok,met 's avonds 2x een hele kip uit de oven met asperges en wat aardappeltjes.
            Ontbijt mezelf volgeladen met eieren (gekookt,roer ei ect) en tussendoor opgevuld met shakes met havermout en cashew noten.
            Ook veel eaa gedronken om zeker te zijn van de juiste toevoer.

Maandag erg vroeg cardio gedaan en voor dat ik vertrok ook nog borst en schouders gedaan wat weer goed aanvoelde ik kon mijn hele schouders en borst niet meer bewegen

Gisteren rug gedaan en ik was me kapot aan het zweten en me kapot aan het ergeren aan de "jonge" generatie op de gym (slippers/redbull/tasje om/wat wat wat/thai boks bewegingen enz enz)
            Training zelf verliep prima met veel sets op BOR zowel onder als bovenhandse grip.
            Meadow en DB deadstop rows voelde goed evenals pulls downs en seated rows.
            Daarna 30 min cardio.

Vanmorgen en snelle arm training gedaan en 25 min cardio.
            1 arm preacher curls
            3 sets

2 arm incline DB curls
            3 sets

super set v bar hammer cable curls & db cross body curls - pomp werd nu pijnlijk
            2 sets waarbij de cable curls in een 21en stijl gedaan werden.

2 arm high pulley curls
            2 sets - rond de 20 reps

1 arm machine preacher curl
            2 sets - 20/25 reps

CGBP
            4 sets tot 110 kilo

rope push downs
            3 sets - 15 tot 25 reps (verschillende rep snelheden)

Lying DB skul crushers - hierbij moest het gewicht een stuk naar beneden ,omdat alles compleet vol zat
            3 sets tot failure

Morgen weer benen

Comment

• Welkom terug!
              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Hoe vind je het eigenlijk om vaak in andere gyms te moeten trainen? Is dat niet iedere keer wennen qua gewicht etc omdat ieder bankje/apparaat wel anders aan voelt? Lijkt me aan de andere kant ook wel leuk om af en toe ergens anders te trainen.

Bij mij in de sportschool lopen ook zo'n jongeren rond. Laatst was er zelfs eentje in normale kleren aan het trainen..
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                  Hoe vind je het eigenlijk om vaak in andere gyms te moeten trainen? Is dat niet iedere keer wennen qua gewicht etc omdat ieder bankje/apparaat wel anders aan voelt? Lijkt me aan de andere kant ook wel leuk om af en toe ergens anders te trainen.

Bij mij in de sportschool lopen ook zo'n jongeren rond. Laatst was er zelfs eentje in normale kleren aan het trainen..
                  Ik ben dan wel geen Maarten.. maar toch wou ik even reageren!

Als je op gevoel traint, maakt dat gewicht niet zoveel uit.. gewoon eerst even aanvoelen.. en anders maak je het jezelf gewoon zwaarder door bijvoorbeeld de negatieven langzamer uit te voeren of iets dergelijks.

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                    Hoe vind je het eigenlijk om vaak in andere gyms te moeten trainen? Is dat niet iedere keer wennen qua gewicht etc omdat ieder bankje/apparaat wel anders aan voelt? Lijkt me aan de andere kant ook wel leuk om af en toe ergens anders te trainen.

Ik heb er totaal geen moeite mee en vind het altijd super om ergens anders te trainen.
                    Het is wel 1 van de redenen dat ik geen vast schema heb of me druk maak om de gebruikte gewichten.
                    Ik zeg altijd dat je spieren niet weten hoeveel gewicht er op zit,maar alleen met welke intensiteit ze geprikkeld worden.
                    En zoals Jobr al aangeeft en je veel in mijn log kan lezen maak ik veel gebruik van verschillende technieken om mijn spieren te prikkelen.

Vandaag was"junk maaltijd" tijd en we waren bij vrienden die lekker zelfgemaakte burgers hadden!

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                      Ik heb er totaal geen moeite mee en vind het altijd super om ergens anders te trainen.
                      Het is wel 1 van de redenen dat ik geen vast schema heb of me druk maak om de gebruikte gewichten.
                      Ik zeg altijd dat je spieren niet weten hoeveel gewicht er op zit,maar alleen met welke intensiteit ze geprikkeld worden.
                      En zoals Jobr al aangeeft en je veel in mijn log kan lezen maak ik veel gebruik van verschillende technieken om mijn spieren te prikkelen.

Vandaag was"junk maaltijd" tijd en we waren bij vrienden die lekker zelfgemaakte burgers hadden!

NomNomNom en een leuk hondje

Comment

• Is dat junk?
                        Beetje brood en vlees.....neem je er wel ook wat melk bij?
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                          Is dat junk?
                          Beetje brood en vlees.....neem je er wel ook wat melk bij?
                          Er zit wel mayo op hoor Robbie
                          Melk? Nee dat gaat me veelste te ver.

Comment

• Zelfgemaakt hamburgers zijn focking nice, maak ze ook vaak zelf dan op zon waldkornbol, alleen neem dan yoganaise

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                              Er zit wel mayo op hoor Robbie
                              Melk? Nee dat gaat me veelste te ver.
                              Mayo hoort er toch zowiezo op?
                              Sinds ik melk maak ik de schijt van me leven, elke Rippetoe verantwoorde squat stromen me darmen leeg, en zo hoort het!
                              "You are what you eat..."
                              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Butt wink 4 life!

Waltkorn brood is lekker,maar niet hardcore junk genoeg.
                                Yoganaise is voor vrouwen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X