110% motivation log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thanks mannen,

Ik zal binnenkort eens wat trainings filmpjes maken ,dat maakt het missschien ook wel leuk.

die pull up is wel een terugkomend iets.
    Die kun je niet echt uitleggen,want het gaater meer om wanneer je wat en hoe aanspant
    De TUT die je het meest op welk deel van je rug probeerd te houden en de negatieve focus.
    Minimale verschillen in positie betekenen al een erg groot verschil.
    Last edited by Mvos; 05-06-2013, 06:55.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      Thanks mannen,

Ik zal binnenkort eens wat trainings filmpjes maken ,dat maakt het missschien ook wel leuk.

die pull up is wel een terugkomend iets.
      Die kun je niet echt uitleggen,want het gaater meer om wanneer je wat en hoe aanspant
      De TUT die je het meest op welk deel van je rug probeerd te houden en de negatieve focus.
      Minimale verschillen in positie betekenen al een erg groot verschil.
      Voer je de negatieve fase dan altijd langzaam uit en dan bedoel ik niet met alleen de pull up, om de focus zo hoog mogelijk te houden?
      installing muscles....please wait

Comment

• uhm,dat is een goede

Je hebt natuurlijk verschillende soorten "langzaam" ,maar mijn negatieve fases (sterkste gedeelte vd rep. inzet van veel spiervezels nodig) is altijd wel langzaam.

Bij sommige oefeningen waarbij de focus op het negatieve deel ligt ligt de tijd tussen bv 5 sec en failure.
        Aangezien ik binnen een oefening altijd wel verschillen in mijn sets heb zitten komt het op 1 of andere manier altijd wel naar voren. (doe haast nooit 10/12 straight sets)

Comment

uhm,dat is een goede

Je hebt natuurlijk verschillende soorten "langzaam" ,maar mijn negatieve fases (sterkste gedeelte vd rep. inzet van veel spiervezels nodig) is altijd wel langzaam.

Bij sommige oefeningen waarbij de focus op het negatieve deel ligt ligt de tijd tussen bv 5 sec en failure.
          Aangezien ik binnen een oefening altijd wel verschillen in mijn sets heb zitten komt het op 1 of andere manier altijd wel naar voren. (doe haast nooit 10/12 straight sets)
          Dat is nog eens interessant. Train momenteel ook met hele langzame negatieve fases en dan ook nog fullstop op het einde. Zeer hevige spierpijn is het gevolg. Alleen ik doe dan elke set wel hetzelfde.

Merk je tot dat lijdt tot beter resultaat als je elke set aanpast. Pas je die dan aan in tijd van uitvoering of werk je meer met verschil in reps? Wat een vragen weer maar vind het interessant hoe je traint op gevoel en je niet focust op het aantal reps.
          installing muscles....please wait

Comment

• ik merk voor mezelf dat het op deze manier mij resultaat geeft,maar misschien dat het andere ook wel resultaat geeft,maar op dit moment werkt dit het beste.

Het kan ook zijn naarmate je techniek verbeterd je dus wat meer recht toe recht aan kan gaan doen om resultaat te behalen.

Mijn armen bv vind ik het moeilijkste om goed te laten reageren,ongeacht of ik nu wel of niet spierpijn/pomp ect heb,want dat zegt niks over spiergroei.

Mijn reden om veel andere manieren toe te passen is dat ik zeker wil zijn dat ik zowel de snelle als de langzame vezels goed aanpak en vanuit iedere hoek er bloed in komt. (met nadruk op de hoogste vezels)
            Als ik dat met straight sets doen met minder focus op het negatieve deel merk ik daar veel minder van dan dat ik het nu op deze manier doe.

Hierbij is de volgorde van oefeningen ook erg belangrijk ,want op die manier kun je een spier binnen een groep met bv 2 oefening na elkaar aanspreken,maar op 2 totaal verschillende manier.
            bv maximale overload en of 2 volle focus op negatief en knijpen.
            Last edited by Mvos; 05-06-2013, 10:30.

Comment

• Hey homie, net borst triceps getraind met al die foefjes van jou, nu heb ik overal spierpijn, dus lekker twee dagen rust

Comment

• Vanmorgen triceps en biceps gedaan.

Training ging weer lekker en was snel klaar.
                Bijna geen pause tussendoor om de hartslag wat hoger te houden.

close grip bench press
                3 sets - 8/10 reps
                laatste set was een drop set - triceps vol

rope push downs
                3 sets - 10/15 reps
                laatste set was een drop set

seated 2 arm db extension
                3 sets 6/8 reps

dips
                2 sets tot failure

incline db curls
                3 sets 10/12 reps

cross body hammer curls
                3 sets 6/8 reps - 2 sec squeeze

high pully curls
                2 sets 15/20 reps

machine preacher curls
                1 sets - 5 reps per arm ,todat de 5 niet meer gehaald werden.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                  Hey homie, net borst triceps getraind met al die foefjes van jou, nu heb ik overal spierpijn, dus lekker twee dagen rust
                  haha,hoe ishet met de rug?

foefjes is een groot woord,maar kleine veranderingen/volgorde ect kan een erg groot verschil betekenen en vooral de reden waarom je dat in die volgorde/ rep range / snelheid doet.

Deze maand gaan we nog een keer!

Comment

• Ja gaat alweer beter, maar me lats jongen dingen lijken wel halve meloenen
                    ik zal even checken of ik naar jou kan komen eerdaags.

Comment

• Vis maaltijd 4 van vandaag

Zo suf zit ik er nu ook bij,maar jammer genoeg nog niet zo groot

Comment

Vis maaltijd 4 van vandaag

Zo suf zit ik er nu ook bij,maar jammer genoeg nog niet zo groot
                        Komt goed, reusje!
                        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Is al weer goed gekomen!

Morgen weer carbs,..whoot

Comment

• ik eet ook alleen maar vis
                            komt mijn strot uit :S
                            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Dacht dat jij vorige week alles gegeten had wat vast en los zat?
                              Dan moet je nu niet zeuren,..haha

Maar inderdaad na een tijdje kun je het zelfs met kruiden niet meer oplossen.

Comment

• i know that feel bro, heb 6 weken op pangafilet geleefd, als ik die rommel nu nog een keer moet eten....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X