110% motivation log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mvos View Post
    Dacht dat jij vorige week alles gegeten had wat vast en los zat?
    Dan moet je nu niet zeuren,..haha

Maar inderdaad na een tijdje kun je het zelfs met kruiden niet meer oplossen.
    Ja dat was vorige week, nu niet meer haha.
    Ik gebruik Chili poeder van de AH erg lekker en zit niks in behalve Chili....
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Jep,die gebruik ik ook en veel knoflook poeder (trader joey's) en veel aziatische kruiden.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Eet je nou alleen maar vis btw? 0,0000 carbs?

Comment

• Vandaag 0,0 gram carbs.
          Morgen 300 gram carbs - benen dag
          Vrijdag 100 gram carbs - laatste training dag
          Zaterdag 0 gram- rust dag
          Zondag 50 gram - rust dag

Comment

Vandaag 0,0 gram carbs.
            Buffel.. respect!
            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Vandaag 0,0 gram carbs.
              Ik eet meestal rond de 30/40gram KH per dag
              neem bruine bonen van HAK zonder toegevoegde zout, smaakt echt nergens naar

Comment

• Havermout , zoete aardappels en brood.
                Ik kan niet constant zo laag zitten omdat ik geen "steuntje" heb

De carbs zijn altijd allemaal rond om mijn training ,behalve op een hoge dag.
                Dan zit ontbijt er ook nog bij.

Comment

• Jezus 0 carbs op een dag. Ik dacht dat ik het al zwaar had met 65 gram op low dagen..
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Valt wel mee hoor.
                    De gedachte dat ik morgen 300 gram naar binnen mag werken werkt motiverend genoeg.

Comment

ik merk voor mezelf dat het op deze manier mij resultaat geeft,maar misschien dat het andere ook wel resultaat geeft,maar op dit moment werkt dit het beste.

Het kan ook zijn naarmate je techniek verbeterd je dus wat meer recht toe recht aan kan gaan doen om resultaat te behalen.

Mijn armen bv vind ik het moeilijkste om goed te laten reageren,ongeacht of ik nu wel of niet spierpijn/pomp ect heb,want dat zegt niks over spiergroei.

Mijn reden om veel andere manieren toe te passen is dat ik zeker wil zijn dat ik zowel de snelle als de langzame vezels goed aanpak en vanuit iedere hoek er bloed in komt. (met nadruk op de hoogste vezels)
                      Als ik dat met straight sets doen met minder focus op het negatieve deel merk ik daar veel minder van dan dat ik het nu op deze manier doe.

Hierbij is de volgorde van oefeningen ook erg belangrijk ,want op die manier kun je een spier binnen een groep met bv 2 oefening na elkaar aanspreken,maar op 2 totaal verschillende manier.
                      bv maximale overload en of 2 volle focus op negatief en knijpen.
                      Hoe heb je deze technieken geleerd dan? Wat ik zelf namelijk merk in de sportschool is tot 70% maar wat aan het doen is en zich niet focust op de spier wat die is aan het trainen!
                      Heb in ieder geval zelf weer veel geleerd van jou log
                      installing muscles....please wait

Comment

• Ervaring,nadenken en dus niet domweg wat doen of kansloos info overnemen.

Voor mij is het belangrijkste dat je open blijft staan voor nieuwe technieken en manieren.
                        Nooit ,maar dan ook nooit zeggen dat je techniek perfect is (dus niet zoals zoveel 1/2 jaar liftende 60 kilo wegende types de hier soms ronddwalen),want dan ga je je niet meer ontwikkelen.

Trainen met mensen die groter/sterker enz enz zijn dan jezelf.

Comment

Vandaag 0,0 gram carbs.
                          Iemand is serieus aan het carbcyclen. Hoe lang ben je nu al bezig en wat is tot nu toe het resultaat?

Originally posted by Mvos View Post
                          Ervaring,nadenken en dus niet domweg wat doen of kansloos info overnemen.
                          Helemaal mee eens!

Nooit ,maar dan ook nooit zeggen dat je techniek perfect is (dus niet zoals zoveel 1/2 jaar liftende 60 kilo wegende types de hier soms ronddwalen),want dan ga je je niet meer ontwikkelen.
                          Sommigen zeggen het inderdaad letterlijk zo: "Mijn techniek is gewoon perfect."
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Ervaring,nadenken en dus niet domweg wat doen of kansloos info overnemen.

Voor mij is het belangrijkste dat je open blijft staan voor nieuwe technieken en manieren.

Trainen met mensen die groter/sterker enz enz zijn dan jezelf.
                            Techniek kan altijd beter Zijn toch ook heel veel verschillende manieren van technieken
                            Maar is dus niet zo tot je bepaalde boeken heb gelezen hoe je die oefening het beste kan doen( bijvoorbeeld bij pull up je schouders naar achter kantelen ed)

Comment

• Nee,want jouw bouw kan zo anders zijn dan de mijne dat je een andere hoek met bv je ellebogen moet houden om de juiste spier te voelen.
                              (Physio studie maakt het wel makkelijker )

Je kunt een benadering doen mbt het lezen van technieken/voorbeelden ,maar daarna moet je dus kunnen vertalen naar jouw lichaam.
                              Vooral het vertalen en niet als een mongool veel gewicht willen verplaatsen omdat dat stoer is,zie je bij heel veel mensen nog verkeerd gaan.

Bij veel mensen staat ego in de weg van progressie,maar dat is natuurlijk mijn mening.

Comment

Nee,want jouw bouw kan zo anders zijn dan de mijne dat je een andere hoek met bv je ellebogen moet houden om de juiste spier te voelen.
                                (Physio studie maakt het wel makkelijker )

Je kunt een benadering doen mbt het lezen van technieken/voorbeelden ,maar daarna moet je dus kunnen vertalen naar jouw lichaam.
                                Vooral het vertalen en niet als een mongool veel gewicht willen verplaatsen omdat dat stoer is,zie je bij heel veel mensen nog verkeerd gaan.

Bij veel mensen staat ego in de weg van progressie,maar dat is natuurlijk mijn mening.
                                Zit tussen ecto en meso in Progressie heb ik al genoeg geboekt( van 62 naar 86) maar wil me altijd kunnen verbeteren

Wat je nu zegt bijvoorbeeld met hoek van de ellebogen bijvoorbeeld dat wist ik niet
                                Ga het morgen meteen uitproberen! Hou ze nu namelijk altijd zo recht mogelijk.

Dank u voor commentaar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X