Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nou meeste schermen hun pjenor af met een zwart balkje, maar photobucket gaf een spookjes sticker. En leek me gwn zo chill om hem niet vol in beeld te hebben voor mijn trouwe volgers
Okee rete veel spierpijn in me glutes/hams en ook wel in me quads, vandaag gesloopt, enorm veel getilt ook, dus dat heb lekker mee geholpen. Want vanochtend had ik nog geen spierpijn maar dit was wel de dooddoener haha.
Ik ga heel gemeen zijn. Alweer opnieuw beginnen? Hoeveel schema's heb je nu al uitgewerkt eigenlijk?
Desondanks weer veel succes man
Dit is echt precies hetzelfde wat er door mij heen ging na tijdens het lezen van de eerste 2 zinnen.
Herstel komt ook van training, je moet het wel in beweging houden en belasten maar niet te zwaar. Train er dus om heen, dat deed ik ook met m'n ac gewricht en bench nu weer zo zwaar als ik hendelen kan... Moraal van het verhaal.. verman jezelf een beetje en blijf consistent man
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Herstel komt ook van training, je moet het wel in beweging houden en belasten maar niet te zwaar. Train er dus om heen, dat deed ik ook met m'n ac gewricht en bench nu weer zo zwaar als ik hendelen kan... Moraal van het verhaal.. verman jezelf een beetje en blijf consistent man
Ja je moet vooral lekker door pressen want elk hersteltraject voor elke blessure is hetzelfde vooral in kogelgewrichten.
Jezus dex verman jezelf is man pffft sukkel!1
Sorry maar dit is een beetje een dom advies imo Wessle
Oke dat is een gegeven..en daar stond ik niet bij stil. Het is meer dat ik onze dex eens een trap onder z'n reet wou geven met z'n start stop fases.Maar inderdaad niet elke blessure heeft hetzelfde herstelproces..
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Oke dat is een gegeven..en daar stond ik niet bij stil. Het is meer dat ik onze dex eens een trap onder z'n reet wou geven met z'n start stop fases.Maar inderdaad niet elke blessure heeft hetzelfde herstelproces..
met 1 schop ben je er niet
kom op dex, beter ga je nu wat presteren, anders wordt het een forcyfuck voor dexie op de meet
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment