hallo BN!
Ik lees al enige tijd met veel plezier mee en leer een hoop van andermans logjes.
Hoewel ik niet vaak post lijkt het me toch leuk ook een poging te doen een log bij te houden.
tevens is het een leuke manier om trainingen bij te houden en wat feedback te ontvangen!
Ik weeg 92 kg 12-14 % schat ik.
taille 90 cm
185 cm lang
ik doe verder serieus aan teamsport wat veel tijd vergt, hierdoor train ik vaak maar twee keer per week fullbody.
als ik wat extra tijd komt daar een extra dagje FB bij.
Momenteel kom ik uit een soort van cut, 96 kg naar 92 kg.
Ik hou dit nog paar weekjes vol tot eind januari, om in februari langzaam over te gaan naar een bulk.
In maart is ons seizoen af en kan ik volop bulken.
Vorige week voor het eerst UD 2 gedaan en dat beviel goed!
deze week ook nog en daarna is het even aanzien ivm de kerstdagen! ik zal eerdaags een foto laten maken.
Ik lees al enige tijd met veel plezier mee en leer een hoop van andermans logjes.
Hoewel ik niet vaak post lijkt het me toch leuk ook een poging te doen een log bij te houden.
tevens is het een leuke manier om trainingen bij te houden en wat feedback te ontvangen!
Ik weeg 92 kg 12-14 % schat ik.
taille 90 cm
185 cm lang
ik doe verder serieus aan teamsport wat veel tijd vergt, hierdoor train ik vaak maar twee keer per week fullbody.
als ik wat extra tijd komt daar een extra dagje FB bij.
Momenteel kom ik uit een soort van cut, 96 kg naar 92 kg.
Ik hou dit nog paar weekjes vol tot eind januari, om in februari langzaam over te gaan naar een bulk.
In maart is ons seizoen af en kan ik volop bulken.
Vorige week voor het eerst UD 2 gedaan en dat beviel goed!
deze week ook nog en daarna is het even aanzien ivm de kerstdagen! ik zal eerdaags een foto laten maken.
Comment