Vertel mij wat, vorige week refeed gehad op de pasar malam in Den Haag
Robin's log
Collapse
X
-
@ IM ja ik moet eigenlijk ook Rear laterals cable doen, was deze gister vergeten haha. Ik neem je tip mee en ga er een superset ingooien voor m'n side delts, even een goede oefening bijzoeken. Om eerlijk te zijn voorheen belachelijk weinig mijn schouders getraind. En inderdaad als ik bij mijn ouders kom zorgt ze vaak voor teveel lekkers lol.
@ GI ahhh lekker, wat heb je allemaal genomen? Krijg meteen zn om eten bij de toko te halen. Gelukkig staan er vandaag Asperges met een lekker stuk vlees op 't menu
Comment
-
@ IM sounds good, ik vind Soto echt super lekker haha
Net terug van een LB training, ging echt zwaar klote heb ook geen zin om 'm te loggen. Begon al bij de squats waar ik niet hoger kwam als 50kg en zeer onstabiel voelde. Toen gaan deadliften maar dit voelde opeens vet kut rechts in mn onderrug. Daar werd ik zo chagarijnig door dat de rest van de oefeningen ook niet echt lekker gingen. Toch de training afgemaakt en geprobeerd mezelf te pushen.
Hier nog een fototje van het avondeten. Dat was gelukkig wel geslaagd :P
Spitskool met een uitje en kip. Daaronder ligt nog wat rijst.
Comment
-
Thanks iedereen voor de berichtjes, doet me goed om te lezen dat iedereen wel is een kut training heeft. Vanmorgen weer benen getraind en ja hoor, Dinky Toy heeft gelijk SUPER training!
LB training 27-5-2014
Als warming up 5 minuutjes geroeid, halve minuut vol en dan minuutje rustig werkt prima
Horizontale leg press
Warming up
Werkset - 3x 80kg x 8
Deadlift
Warming up
Werkset - 3x 80kg x 7 (+5kg +1x)
Fuck, deze ging echt lekker! Kon me goed focussen om mn benen aan te spannen en had het gevoel dat ik nog wel kon verhogen! Bizar dat ik gister met 20kg minder een onwijs onstabiel rot gevoel had.
Dit is ook gelijk mijn PR voor deadlift, vergeleken met andere nog belachelijk laag maar kom al in de buurt van de 100 :P
Leg extention
Werkset - 3x 49kg x 10
Leg curl
Werkset - 2x 56kg x 10 - 1x 63kg 8x
Standing calf raises
Werkset - 3x 49kg x 10
Wat lichter gewicht gepakt maar lekker langzaam uitgevoerd, heb echt mini kuiten dus misschien wat meer oefeningen dr in gooien of zal dit geleidelijk meegroeien / rechttrekken?
Knee raises
Werkset - 3x 10
Zoals ik al zei ging deze training erg lekker! Niet het schema aangehouden gezien het enorm druk was. Het was ook enorm warm binnen dus mn hele shirt was kletsnat! Aankomende week tentamens dus zal wat discipline kosten om me aan de trainingen / goede voeding te houden.
Comment
-
LB Training 16-6-14
10 minuutjes op de crosstrainer als warming up
Horizontale leg press
2x 70kg 8x 1x 80kg 8x
Back squat
3x 60kg 6x
Blijf het een kut oefening vinden, merk dat mn onderrug te zwak is ofzo.. Moet ook maar is solide schoenen kopen want die hardloop schoenen werken niet mee.
Deadlift
40kg - 60kg 8x - 70kg 8x - 80kg 6x - 90kg 3x PR!
volgende keer misschien voor squats kijken hoeveel ik nou kan deadliften, ben benieuwd..
Leg press beneden 1 a 2 sec pauze
3x 70kg x 10
Leg curl
3x 63kg 10x
Standing calf raises
3x 53kg 12x
Plank hold
2x 30 sec 1x 1min en nog wat buik shizzle
Al met al een lekkere training liep wel kotsmisselijk de zaal uit na de plank holds haha, denk dat 1L water tijdens een benen training wat overdreven is :S.. Maar heb nog steeds een droge bek. Squats blijven kut, ga binnenkort met een maatje training die een hoop weet van techniek dus hoop dat hij kan kijken. Moet ook maar is gaan kijken voor nieuwe schoenen voor leg day zit alleen wat krap bij kas dus eerst maar een goedkope variant zoeken van die Adidas patta's
Morgen UB dag, hoop dat ik niet teveel last van mijn schouder krijg.. Heb sinds anderhalve week een irritant gevoel in mijn linker schouder en de binnenkant van mijn linker elleboog (of hoe je dat ook noemt) rare irritant "pijn".
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment