Mooie progressie al! En laat je niet gek maken door het gewicht op de barbell, van singles word je niet groot
Dedication is everyting
Collapse
X
-
Top weekend gehad, Zaterdag avond wint men favoriete club en staan ze zo op een mooie 3e plaats in de 1e klasse in Belgie, en gistern nog ff gegokt op het voetbal met 2.5€ raar maar waar kwamen al m'n voorspellingen uit en won ik een mooi bedrag van 2200€.
Maandag 25/08/2014 LB
Deadlift:
5* 38kg
5* 58kg
5* 78kg
5* 98kg
5* 108kg
5* 118kg
Top volgende week verhogen
Leg Press:
10* 270kg
10* 300kg
10* 320kg
Raar maar waar ging dit eigenlijk heel gemakkelijk
Leg Curl:
10* 36kg
10* 41kg
10* 45kg
Calves lage Rep:
8* 113kg
8* 120kg
Calves Hoge Rep:
18* 59kg
15* 66kg
Leg raises;
20*
20*
20*
Plank holds:
3* MAX
Comment
-
-
OK, nu een grote maand niet meer getraind door ontzettende pijn in de knieën (amper kunnen opstaan uit bed, moeilijk kunnen wandelen enz....) woensdag had ik er echt genoeg van en ben dus naar de dokter geweest. conclusie hoogstwaarschijnlijk artrose (GVD ben amper 28 jaar) heb nu pijnstillers gekregen en volgende week ff naar het ziekenhuis voor een scan van m'n knieën. nu door een maand niet te trainen en redelijk wat ongezond te eten ben ik natuurlijk vervet zeg maar. maandag wil ik terug beginnen met trainen maar dat zal dus zonder beentrainingen zijn de komende tijd. zal wel zien hoe of wat ik zal doen al is advies altijd welkom !!
Comment
-
Pffff, das slecht nieuws.
Eerst de scan maar even afwachten en hopen op een klein 'wonder'.
Helaas is artrose niet te genezen, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Toch zou ik een goede sportfysio opzoeken als het definitief artrose blijkt te zijn, die kan dan evt oefeningen meegeven zodat je gewrichten soepel blijven en omliggende spieren sterker worden.
Misschien een ander schema volgen nu je (ub/)lb niet meer kan volgen?
Sterkte man.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Klote nieuws man, misschien dat glucosamine wat helpt om de gewichten wat soepeler te houden? sterkte ermee iigDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Dat is zeker kut nieuws!! Hopen dat het toch wat anders is....
Ik ken het, ben net 26 en vorig jaar te horen gekregen dat ik artrose heb in me heupen..... baalde ook heel erg. Gelukkig dagelijks nog geen last... alleen soms last na zaalvoetbal. Na mijn been training gelukkig niet... en is juist ook belangrijk om spieren rondom sterk te houden!I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday
Comment
-
als ik van de dokter groen licht krijg om toch benen te trainen (al zal het wel heel licht zijn) zal dit m'n schema worden voor de komende tijd.
Maandag: Rug, Biceps
Dinsdag: Borst, Schouders, triceps
Woensdag: zwemmen ??
Donderdag: Hamstrings, kuiten, buik ||| quadriceps, kuiten, buik: om de week wisselen tussen de 2
Vrijdag: upper body
Zaterdag: Rust
Zondag: zwemmen ???
Comment
-
Dinsdag 07/10/2014: Borst, Schouders en Triceps
Bench press: 3x 6/8
8x 58kg
8x 63kg
6x 68kg
Incline press (plate loaded): 4x 8/12
12x 20kg
12x 30kg
12x 40kg
8x 45kg
Dumbbell Flys: 4x 12/15
15x 8kg
15x 9kg
12x 10kg
12x 12kg
Dumbell Shoulder press: 3x 6/8
8x 16kg
8x 18kg
6x 20kg
Close grip bench press: 3x 6/8
8x 38kg
8x 43kg
6x 48kg
Side raises: 2x 8/12
12x 9kg
8x 10kg
Triceps machine pushdown: 2x 8/12
12x 45kg
10x 54kg
-----------------
Gewicht:
06/10: 91.5kg
07/10: 90.9kg
-----------------
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment