Ik zal ook maar eens mijn logje aan maken
Ik volg momenteel candito's 6 week strength program.
PRs
Deadlift: 145 kg
Squat: 90 kg
Benchpress: 70 kg
Voeding: 5 maaltijden
maaltijd 1: Brinta (500 ml melk 150-200 gram brinta, ook genaamd cement).
maaltijd 2: Kipfilet met brood en groenten (kip is in olie gebakken ongeveer 250 gram).
maaltijd 3: avondeten (bepaal ik niet maar ik eet zo veel dat mijn maag ontploft).
maaltijd 4: kwark, fruit en een schepje whey (500 ml en veel fruit)
Maaltijd 5: proteïne shake (300 ml melk met 2 schepjes whey proteïne).
Momenteel blijf ik ongeveer op 82-83 kilo met 15% BF hangen dus ik zal wel op onderhoud eten. Dit vind ik prima. Ik wil voornamelijk sterker worden maar alle massa die erbij komt is mooi meegenomen.
Ik zit momenteel in de derde week van het programma en heb net de eerste dag gehad.
Squat:
6 x 77,5 kg
6 x 77,5 kg
6 x 77,5 kg
dit was easy
Deadlift:
6 x 127,5 kg
5 x 127,5 kg
Ik had wat grip problemen vandaar dat ik de laatste niet haalde de rest van mijn lichaam kon die laatste nog wel doen maar de grip begaf het. Ik ga hard werken om die grip beter te krijgen.
Verder vond ik het een prima training en morgen ga ik de upperbody training doen.
Btw als er spellingfouten zijn of dergelijken, ik had een veel uitgebreidere post maar die is helaas verloren gegaan dus heb ik het even snel terug getypt.
Ik volg momenteel candito's 6 week strength program.
PRs
Deadlift: 145 kg
Squat: 90 kg
Benchpress: 70 kg
Voeding: 5 maaltijden
maaltijd 1: Brinta (500 ml melk 150-200 gram brinta, ook genaamd cement).
maaltijd 2: Kipfilet met brood en groenten (kip is in olie gebakken ongeveer 250 gram).
maaltijd 3: avondeten (bepaal ik niet maar ik eet zo veel dat mijn maag ontploft).
maaltijd 4: kwark, fruit en een schepje whey (500 ml en veel fruit)
Maaltijd 5: proteïne shake (300 ml melk met 2 schepjes whey proteïne).
Momenteel blijf ik ongeveer op 82-83 kilo met 15% BF hangen dus ik zal wel op onderhoud eten. Dit vind ik prima. Ik wil voornamelijk sterker worden maar alle massa die erbij komt is mooi meegenomen.
Ik zit momenteel in de derde week van het programma en heb net de eerste dag gehad.
Squat:
6 x 77,5 kg
6 x 77,5 kg
6 x 77,5 kg
dit was easy
Deadlift:
6 x 127,5 kg
5 x 127,5 kg
Ik had wat grip problemen vandaar dat ik de laatste niet haalde de rest van mijn lichaam kon die laatste nog wel doen maar de grip begaf het. Ik ga hard werken om die grip beter te krijgen.
Verder vond ik het een prima training en morgen ga ik de upperbody training doen.
Btw als er spellingfouten zijn of dergelijken, ik had een veel uitgebreidere post maar die is helaas verloren gegaan dus heb ik het even snel terug getypt.
Comment