Valt reuze mee haha, ik waardeer je reacties trouwens hoor! De training duurde kort omdat je normaal veel rust (candito geeft aan 6 minuten) hebt tussen die sets maar ik had dat niet nodig.
Ruud zijn logje
Collapse
X
-
gisteren vergeten te loggen dus doe ik dat nu.
Bench press
3 x 52,5kg
3 x 52,5kg
3 x 57,5kg
easy
Chin ups
6 x bw +12kg
6 x bw +12kg
6 x bw +12kg
3 x 6 gehaald! Maar het was wel een gevecht om leven en dood om die laatste rep eruit te krijgen.
Dips
5 x bw +12kg
5 x bw +12kg
4 of 5 keer bw +12kg
goede verbetering!
T-bar row
8 x 85kg
8 x 85kg
6 x 85 kg
ging prima!
hammer curl
6 x 18kg + 2 x 12kg
8 x 12kg
8 x 12kg
Bodyweight tricep extension
3 x 8 keer
Goede training!deadlift 155 kg, bench 70 kg, squat 92,5 kg
Comment
-
Vandaag lowerbody training gehad.
Squat
3 x 82,5 kg
2 x 87,5 kg
easy. die 87,5 kg ging makkelijker dan de 82,5 kg
Deadlift:
3 x 132,5 kg
2 x 137,5 kg
deadlifts waren vandaag ontzettend zwaar geen idee waar dit aan lag. Had niet zo veel last van mijn grip dit keer.
Daarna nog om mijn grip te verbeteren
140 kg en dan vasthouden tot het uit mijn handen valt. Dit 5 keerdeadlift 155 kg, bench 70 kg, squat 92,5 kg
Comment
-
Ja klopt, maar ik wil graag mijn grip goed krijgen. Ook heb ik geen straps meer maar, ik zal eens mixed grip of hook grip gaan gebruiken. Misschien dat dat helpt anders gaan we toch over op straps.deadlift 155 kg, bench 70 kg, squat 92,5 kg
Comment
-
Gisteren upperbody training gehad
Bench press
3 x 57,5 kg
4 x 57,5 kg
2 x 62,5 kg
easy
Chin ups
6 x bw + 12 kg
6 x bw + 12 kg
5 x bw + 12 kg
ging prima.
Dips:
5 x bw + 12 kg
5 x bw + 12 kg
4 x bw + 12 kg
ging ook goed.
T-bar row
8 x 85 kg
8 x 85 kg
8 x 85 kg
volgende keer weer 5 kilo zwaarder.
Hammer curl
8 x 18 kg
8 x 12 kg
8 x 12 kg
bw tricep extension
3 x 8 keerdeadlift 155 kg, bench 70 kg, squat 92,5 kg
Comment
-
Vandaag de projected max squat dag gehad.
4 x 85 kg
easy, de squat gaat bij mij snel vooruit misschien dat ik een 1 PR ga proberen om het wat zwaarder te maken.
Deadlifts:
4 x 97,5 kg
4 x 102,5 kg
4 x 105 kg
laatste set had 2 reps moeten zijn maargoed dit was echt heel licht. Heb goed gebruikt gemaakt van de setjes om mixed grip even te gebruiken/oefenen.
bench press is overmorgen aan de beurt.deadlift 155 kg, bench 70 kg, squat 92,5 kg
Comment
-
Ik zie dat ik de bench press projected max dag ben vergeten. Ik zal deze training alsnog loggen.
Bench press
4 x 62,5
Ik merkte dat ik tijdens de training me niet lekker voelde toch heb ik nog een 70 kg PR gehaald. Ben toen gaan proberen om nog de 75 te halen omdat de 70 omhoog vloog alsof het niets was. Maar dit lukte helaas niet.
Mijn kracht was die dag echt ver te zoeken en ik was erg futloos. Heb toch nog dips en chin ups gedaan.
Chin ups
10 x bw
10 x bw
10 x bw
Dips
10 x bw
9 x bw
9 x bw
Heb de oefeningen wat lichter gedaan met wat meer herhalingen.
Na deze oefeningen was ik helemaal op en heb ik er maar voor gekozen om rustig in bed te gaan liggen.
Deadlift projected max dag:
Het plan was om 1 tot 4 herhalingen te doen op 142,5 kg. Dit was echter zo makkelijk dat ik ervoor gekozen heb om gewoon voor een echt PR te gaan.
Warm up voor de deadlift:
10 x 80 kg
8 x 100 kg
5 x 120 kg
3 x 130 kg
toen begon het echte werk.
4 x 142,5 kg
dit was easy
1 x 150 kg PR ging prima
1 x 155 kg PR zwaar
waarschijnlijk kon ik de 160 nog wel pakken maar ik vond het mooi geweest. Nu lekker uitrustendeadlift 155 kg, bench 70 kg, squat 92,5 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment