Originally posted by Naruto rulezz
View Post
Trainingslog: Keep on Growing with SMINDBO
Collapse
X
-
Originally posted by SMINDBO View PostThnx, zit eerlijk gezegd niet eens tegen m'n max aan, 8x36KG zit er op een goede dag ook wel in en side raises pak ik meestal iets zwaarder.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostMaak je daar dan kwaliteitsreps mee of gewoon normale reps? Erg zwaar gewicht namelijk
Comment
-
ARMPJES 15-1-16
5min Crosstrainer
Abs 3x35Reps Machine + 15KG
Abs 3x25Reps 25 KG
Dumbell Curls (soort warming up)
Veelx12KG
Barbell Curls
15x20KG
12x30KG
12x30KG
8x40KG
Cable Curls
12x30KG
10x35KG
6x40KG
8x30KG (geen rust)
Side Dumbell Curls
12x12KG
10x14KG
8x16KG
Triceps rope extensions (om ze alvast vol te krijgen, goed uitrekken aan einde)
20x20KG
20x20KG
20x20KG
Hammer Curls (lekkerrrrrr)
16x24KG (Dus 24KG dumbells, 8x per hand om en om)
16x24KG (Noob had 26KG dumbell)
10x28KG
16x16KG (geen rust)
CGBP
3x 12x50KG Pause Reps
Triceps Push Down Machine
12x80KG
10x90KG
10x90KG
One handed dumbbell behind the head extensions
3x 10x10KG
Altijd lekker om op vrijdag armen te doen. Toch einde van de week en vaak minder zin, die scheurende pomp maakt het helemaal goed . Ik ben tevreden.
Motivatie 4/5
Energie 4/5
Comment
-
-
Weet je; ik train niet alleen voor progressie.
Ik haal voldoening niet alleen uit hypertrofie, maar vooral uit een leuke training.
En dat is het belangrijkste.
Maar als ik 50 reps biceps curls achter elkaar doe, heb ik ook een pomp.
Maar dat is echt geen bevestiging dat ik goed bezig ben.
De pomp is zinloos, in principe.
Ik vind vooral dat je veel(te veel) oefeningen doet voor relatief kleine spiergroepen.
Maar als jij dat wel fijn/leuk/zinvol vindt, moet je dat uiteraard zo blijven doen.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Ik merk (voor mijn doen als vrouw en net beginnend) ook enigszins spierontwikkeling terwijl ik echt niet elke training ergens pomp ervaar. Gelukkig ook maar, want ik vind het verschrikkelijk voelen en het kan bij mij een training of oefening behoorlijk in de weg zitten. Is het dan echt zo dat pomp een dergelijk significant verschil maakt voor een anabool effect? Zo niet, dan vind ik het gewoon k*Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by rain View PostWeet je; ik train niet alleen voor progressie.
Ik haal voldoening niet alleen uit hypertrofie, maar vooral uit een leuke training.
En dat is het belangrijkste.
Maar als ik 50 reps biceps curls achter elkaar doe, heb ik ook een pomp.
Maar dat is echt geen bevestiging dat ik goed bezig ben.
De pomp is zinloos, in principe.
Ik vind vooral dat je veel(te veel) oefeningen doet voor relatief kleine spiergroepen.
Maar als jij dat wel fijn/leuk/zinvol vindt, moet je dat uiteraard zo blijven doen.
@TaraSmit
In mijn 'begin' jaren was dat brandend en trekkend gevoel ook niet altijd fijn. Het veranderd over tijd. Misschien omdat ik dat pomp achtig gevoel een tijdje heb gemist in mijn vorige trainingscycle, zorgt het nu voor voldoening/motivatie en een happy mind. Want daar draait het voor mij uiteindelijk allemaal om, plezier halen uit trainingen + resultaat.
Comment
-
Afgelopen weken veel ingelezen in alternatieve trainingsschema's die (mede op jullie advies) gericht zijn op het trainen van spiergroepen 2x per week. Deze week is de derde week dat ik train volgens onderstaand schema:
MA: Borst/Rug Abs
BP
inchline DB Press
Pull Overs + Flies <SS>
Pull Ups
Machine Rows (Small of wide grip) + T-Bar Rows (Tegenovergestelde grip van eerdere oefening) <SS>
DI: Shoulders + Arms + ABS
Clean Presses
DB Shoulder Press
Front Raises + Upright Rows <SS>
BB Curls
Inchline DB Curls + Concentrated curls <SS>
CGBP
Skull Crushers + One armed extensions <SS>
Reverse Curls
WO: Legs + Calves + ABS
Squats
Leg Press
Lunches (wat een oefening, harde verzuring)
Abductor + broertje <SS>
Lg extensions + Leg Curls <SS>
Calf Raises
DO: CHEST / BACK
VRIJ: Shoulders + ARMS
ZO: Legs
Tweede ronde vervang ik een aantal oefeningen zoals Clean Presses voor Arnold Presses en front raises voor side raises.
Aangezien ik recent een nieuwe baan heb is mijn vrije tijd iets meer ingeperkt. Trainingen duren 45min tot 75min. Afhankelijk van werkdag, motivatie en drukte in de gym. Iedere gymdag doe ik 1 AB oefening 5x25. Focus ligt vooral op kortere rustpauzes ipv hogere gewichten.
Aangezien ik 6x per week niet altijd ga halen, prefereer ik om woensdag te skippen. Hier ga ik natuurlijk niet van uit.
Het is nog even een balans vinden in de juiste hoeveelheid en portie maaltijden aangezien ik niet om de 2.5uur iets kan pakken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment