hej hallo mensen
ik zal eerst even wat over me zelf vertellen
ik ben 19 jaar
altijd al wat dikker geweest maar laatste paar jaar wat meer uit de kluiten gewassen
ik woog na de zomervakantie 133 kg (schoon aan de haak) en heb me toen eind september samen met een goede vriend aangemeld bij een sportschool ! ik vond het eigenlijk wel is tijd dat ik ging veranderen!
ik heb sinds dat ik begonnen ben het volgende schema
maandagavond 2 uur sportschool ( half uur cardio en de rest kracht)
dinsdagavond 2 uur voetbaltraining ( dit is keeperstraining dus veel cardio maar ook veel kracht)
woensdagavond 2 uur sportschool (half uur cardio en de rest weer kracht)
donderdag avond 2 uur voetbaltraining (voornamelijk conditie dus cardio)
Vrijdagoverdag 2 uur sportschool (half uur cardio en de rest kracht)
Zondag een voetbalwedstrijd
ik moet hierbij wel vertellen dat ik niet een dieet volg.. ik probeer gewoon een beetje op te letten door de week en in het weekend neem ik altijd wel wat extra.
Ik ga netjes elke zaterdagochtend thuis op de weegschaal en weeg op dit moment 123.1 KG.. Dit klinkt leuk maar de laatse 3 weken ben ik niets meer afgevallen...
hier baal ik dan ook egt van en mijn concrete vraag is vooral hoe kan ik weer afvallen en strakker worden. want ik kan merken dat mijn spieren egt groter en sterker worden.
is het verstandig om iets erbij te gaan gebruiken? Iets in de richting van stackers? of iets anders ?
Of dat iemand andere tips heeft voor mij?
ik hoor het nog wel!
Dankjewel
ik zal eerst even wat over me zelf vertellen
ik ben 19 jaar
altijd al wat dikker geweest maar laatste paar jaar wat meer uit de kluiten gewassen
ik woog na de zomervakantie 133 kg (schoon aan de haak) en heb me toen eind september samen met een goede vriend aangemeld bij een sportschool ! ik vond het eigenlijk wel is tijd dat ik ging veranderen!
ik heb sinds dat ik begonnen ben het volgende schema
maandagavond 2 uur sportschool ( half uur cardio en de rest kracht)
dinsdagavond 2 uur voetbaltraining ( dit is keeperstraining dus veel cardio maar ook veel kracht)
woensdagavond 2 uur sportschool (half uur cardio en de rest weer kracht)
donderdag avond 2 uur voetbaltraining (voornamelijk conditie dus cardio)
Vrijdagoverdag 2 uur sportschool (half uur cardio en de rest kracht)
Zondag een voetbalwedstrijd
ik moet hierbij wel vertellen dat ik niet een dieet volg.. ik probeer gewoon een beetje op te letten door de week en in het weekend neem ik altijd wel wat extra.
Ik ga netjes elke zaterdagochtend thuis op de weegschaal en weeg op dit moment 123.1 KG.. Dit klinkt leuk maar de laatse 3 weken ben ik niets meer afgevallen...
hier baal ik dan ook egt van en mijn concrete vraag is vooral hoe kan ik weer afvallen en strakker worden. want ik kan merken dat mijn spieren egt groter en sterker worden.
is het verstandig om iets erbij te gaan gebruiken? Iets in de richting van stackers? of iets anders ?
Of dat iemand andere tips heeft voor mij?
ik hoor het nog wel!
Dankjewel
Comment