Afvallen en tips?voedingsuplementen en meer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen en tips?voedingsuplementen en meer?

hej hallo mensen

ik zal eerst even wat over me zelf vertellen

ik ben 19 jaar
    altijd al wat dikker geweest maar laatste paar jaar wat meer uit de kluiten gewassen

ik woog na de zomervakantie 133 kg (schoon aan de haak) en heb me toen eind september samen met een goede vriend aangemeld bij een sportschool ! ik vond het eigenlijk wel is tijd dat ik ging veranderen!

ik heb sinds dat ik begonnen ben het volgende schema
    maandagavond 2 uur sportschool ( half uur cardio en de rest kracht)

dinsdagavond 2 uur voetbaltraining ( dit is keeperstraining dus veel cardio maar ook veel kracht)

woensdagavond 2 uur sportschool (half uur cardio en de rest weer kracht)

donderdag avond 2 uur voetbaltraining (voornamelijk conditie dus cardio)

Vrijdagoverdag 2 uur sportschool (half uur cardio en de rest kracht)

Zondag een voetbalwedstrijd

ik moet hierbij wel vertellen dat ik niet een dieet volg.. ik probeer gewoon een beetje op te letten door de week en in het weekend neem ik altijd wel wat extra.

Ik ga netjes elke zaterdagochtend thuis op de weegschaal en weeg op dit moment 123.1 KG.. Dit klinkt leuk maar de laatse 3 weken ben ik niets meer afgevallen...

hier baal ik dan ook egt van en mijn concrete vraag is vooral hoe kan ik weer afvallen en strakker worden. want ik kan merken dat mijn spieren egt groter en sterker worden.

is het verstandig om iets erbij te gaan gebruiken? Iets in de richting van stackers? of iets anders ?

Of dat iemand andere tips heeft voor mij?

ik hoor het nog wel!
    Dankjewel
    Trainen voor die spiertieten

Ja ik heb een tip, ga op dieet!

Je lichaam heeft zich inmiddels weer aangepast aan je toename van lichaamsbeweging, maar als je gewoon door gaat met eten zoals je dat gewend was gebeurd er verder weinig positiefs met je gewicht!

Voor adviezen over dieetschema's en afvallen kun je in de desbetreffende sectie van dit forum gaan snuffelen.

Om even wat recht te zetten: ik vind het geweldig goed van je dat je de beslissing hebt genomen om jezelf te veranderen! Chapeaux!
    Nu je dieet nog op orde en je zult sneller afvallen dan je je kunt voorstellen!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Dieet idd gaan volgen dat is de sleutel.

Eventueel cardio verhogen.
      Who's the Chef

Comment

Gewoon gaan cutten kerel. Kh omlaag, eiwitten omhoog. Ga 200-500 kcal onder je behoefte zitten en verder gewoon flink blijven trainen zoals je nu doet.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hej jah bedankt voor jullie reactie !

maar dus alleen opletten met tussendoortjes is niet voldoende? en wat voor dieet kan ik dan het beste volgen ?

GReetzz

Comment

Nee helaas niet, je zult toch echt op alles moeten gaan letten. Kijk eens in de sectie voeding voor een voedingsschema, bereken je kcal behoefte en trek er 200-500kcal van af, en pas de hoeveelheden op het voedingsschema aan aan je behoefte.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

update

update

deze week 1.4 kg afgevallen zonder wat te gebruiken zonder dieet en alleen met sport !! totaaal nu 10 kg in 4 maandjes...

Greetzz

Comment

keep it up

Comment

Gaat lekker. en respect voor de inspanning. maar wil je nog faster? let dan echt op de maaltijden genoeg eiwitten binnenkrijgen en beetje op de vetten letten etc

keep up the good work iig

Comment

Als je zwaar bent zul je in het begin altijd snel en veel afvallen zonder al te veel extra inspanning. Je gaat sporten, let beetje op eten en klaar. Maar hoe dichter je bij je streefgewicht komt hoe meer je moet gaan doen om vet te verliezen. En dan komt het er op aan om toch een aangepast eetschema te gaan hanteren. Maar goed zie je dan wel. Voorlopig is er vooruitgang en dat is genoeg. Maar die vooruitgang kon wel meer zijn

2 uur sporten per keer lijkt me ook veel. 45-60mins krachttraining is de max. Daarna kun je de rest van de tijd aan cardio inspanning besteden. Dus op de dagen dat je naar de sportschool gaat kun je in 90mins klaar zijn.

Qua supplementen zou ik nog niks gaan gebruiken. Je verliest van nature voorlopig nog genoeg. En daarna is er nog ruimte zat voor vooruitgang als je een eetschema aan laat meten. En daarna pas kijken naar supplementen. Hou het dan simpel zoals Omega3, whey, BCAA's en misschien wat Creatine. BCAA's en Creatine minimaliseerd spierverlies wat optreed bij onder onderhoud eten en cutten.

Wat je wel eventueel zou kunnen doen is voor het sporten een kop zwarte koffie drinken en gedurende de dag 3-4 kopjes groene thee. Verhoogd ook de verbranding.

Maar je bent lekker bezig zo. Zelf heb ik ook al 13-15kg verloren in 3 maanden tijd. Van 108kg naar 94-95kg

Lees ook wat op t-nation.com
                    TESTOSTERONE NATION - How To Stimulate Maximal Fat Loss
                    TESTOSTERONE NATION - Fish Oil and Fat Loss

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Qua supplementen zou ik nog niks gaan gebruiken. Je verliest van nature voorlopig nog genoeg. En daarna is er nog ruimte zat voor vooruitgang als je een eetschema aan laat meten. En daarna pas kijken naar supplementen. Hou het dan simpel zoals Omega3, whey, BCAA's en misschien wat Creatine. BCAA's en Creatine minimaliseerd spierverlies wat optreed bij onder onderhoud eten en cutten.
                      Ben het over het algemeen wel eens met je post, maar dat creatine spiermassa beschermt tijdens de cut is geheel nieuw voor me. Creatine is volgens mij echt alleen een energiebron voor korte intensieve anaërobe activiteiten, niet voor spierbehoud.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Ben het over het algemeen wel eens met je post, maar dat creatine spiermassa beschermt tijdens de cut is geheel nieuw voor me. Creatine is volgens mij echt alleen een energiebron voor korte intensieve anaërobe activiteiten, niet voor spierbehoud.

Er zijn studies (bij ouderen) die erop wijzen dat creatine spierafbraak tegen gaat. Stond volgens mij in een editie van muscle & fitness van vorig jaar. Helemaal zeker weten doe ik dit overigens niet. Maar ik herinnerde me het artikel naar aanleiding van deze topic.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Er zijn studies (bij ouderen) die erop wijzen dat creatine spierafbraak tegen gaat. Stond volgens mij in een editie van muscle & fitness van vorig jaar. Helemaal zeker weten doe ik dit overigens niet. Maar ik herinnerde me het artikel naar aanleiding van deze topic.
                          Ik dacht eerlijk gezegd dat creatine alleen maar hielp als je al droog was ! dus voor meer spieropbouw! dus bij mijn weten zou ik als ik creatine zou gebruiken alleen maar dikker worden ! ! ?of word het dan toch alleen maar spieren??

ik ben gister in Amsterdam geweest ! behoorlijke reis vanaf enschede maargoed ! twas gezellig ! kben bij een zaak geweest en daar hebben ze me Stacker 2 met ephedra verkocht ! wil nu dit is proberen bij de fitness !

greetzz

Comment

Oei..Ephedra. Link goedje als je net als jij een leek bent. Pas goed op dat je er niet teveel van inneemt want je kunt er hartkloppingen van krijgen!

Wat betreft creatine...dat is bedoeld om je meer energie te geven voor explosieve krachttoename, toename in spiermassa en toename in uithoudingsvermogen. Het helpt je harder te trainen en bespoedigd je herstel. Dik of droog maakt niet uit. Bij droge mensen valt het allemaal natuurlijk veel beter op. Jouw spieren zitten onder je vetlaag en daarom zie je ze niet.

Maak je dieet op orde en voeg genoeg cardio toe aan je krachtschema. Er zijn trouwens ook nog goede fatburners te koop op basis van Yohimbe, groene thee en cafeine. Da's veiliger dan ephedra..hoewel nog altijd niks beter werkt dan ephedra zelf. Het is een risico dat je moet durven nemen.
                            Ik zal eerlijk toegeven: IK durf niet.

Succes.

Comment

ik heb nu 2 keer de stackers gebruikt

eerste keer was vrijdag voor dat ik ging sporten 1tje

verder niets gemerkt tijdens het sport...

gister heb er 2 genomen voordat ik ging sporten ! maar toen ik bij de sportschool was bleek deze dicht te zijn... niet gesport maar ook niets gemerkt van de stackerssss..

morgen middag ga ik weer sporten na school ! dan maar weer 2 innemen denk ik ! ik zit te twijfelen om 3 te doen want ik merk er egt niets van...

ik neem ze een uur voor de training in..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X