Afvallen en tips?voedingsuplementen en meer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by fitnessgek View Post
    welcom ramon ik vind ut knap dat je besloten had om aan je zelf te werken want dat doe niet zomaar dat vraagt dicpline ga zo door dan kom je ervan zelf wel
    hej bedankt voor je mooie woorden !!

ikmoet eerlijk zeggen ik smokkel nog wel is af en toe maarjah het gaat voor mijn gevoel toch boven verwachting goed !

deze week weer kilotje afgevallen

121.7 kg nu

ik wil in februari
    115 wegen dus hopelijk haal ik dat !!!

Greetzzz
    Trainen voor die spiertieten

Comment

Als je echt wilt wordt dat smokkelen ook steeds minder. Zeker zodra je meer moeite moet gaan doen om vooruitgang te krijgen.

Comment

jah ik denk dat je gelijk hebt ! het is zowiezo al minder geworden sinds dat ik egt fanatiek ben begonnen met sporten !

maar nu is het weekend dus nu mag het allemaal weer

vanaf maandag weer strenger zijn voor mezelf !!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Ik zou toch echt geen sultana's of peperkoek in mijn schema willen hebben hoor. Zou hier gewoon eten wat je normaal eet(boterhammen met mager vlees/pindakaas), minus wat koolhydraten. Lijkt me beter.
          Ja het is niet zozeer slecht, maar zoals ik al zei ik heb geen zin alles precies als pietje te doen.
          Maar toch een prima aanvulling (uiteraard wel beter)

Comment

hej jongens daar ben ik weer ! 2 drukke weken gehad met school dus geen tijd gehad om vorige week mijn gewicht te posten !

vorige week was ik 1 kilo aangekomen en woog 122.7 kg

deze week (vanmorgen) stond ik op de weegschaal 121.6 Kg
            Dat terwijl ik deze week toch wat meer extratjes heb gehad vanwege mijn verjaardag...

Verder heb ik ook vandaag voor het eerst mijn vetpercentage gemeten

Schrik niet deze was 28.8

ook ben ik deze week begonnen met eiwitten begonnen.. ik dacht zelf dat ik maar gewoon 1 shake na de training moest nemen ! dus ik hoor het wel van jullie als het anders moet...

Deze week was mijn sportschema /
            Maandag 1.5 uur fitness (buikspierkwartier, cardiohalfuur, rest kracht)
            Dinsdag 1.5 uur keeperstraining ( veel kracht en conditie)
            Woensdag 1.5 uur Fitness ( half uurtje cardio de rest kracht)
            Donderdag 1.5 uur Voetbaltraining ( veel conditie en beetje kracht)

Ik ga zo ook weer naar de sportschool ff trainen !

Ik hoor graag op of aanmerkingen over mijn week enz..

Greetzz

Comment

Een eetschema lijkt meer moeite dan het is. Als je het voor elkaar krijgt om s' ochtends, 's middags en 's avonds normaal te eten dan kom je al een heel eind door nog twee shakes met havermout tussen de maaltijden en een bakje kwark voor het slapen gaan toe te voegen.

Comment

Wat valt er te zeggen wat er nog niet gezegd is... Misschien is dit motivatie. zo'n 4-5maanden terug was ik ook 28%vet en 108kg. En zit nu rond de 16-16.5%. Als mij het lukt dan kan jij het ook.

Shake in de ochtend en na het trainen.

Met voetbal ben je conditioneel bezig. Dus ik zou 60mins naar de sportschool gaan en alleen maar krachttraining doen gevolgd door 30mins cardio. Buikspierkwartier klinkt leuk, maar bij mezelf merkte ik dat die buikspieren al voldoende getraind werden met de compound oefeningen zoals squat/deadlift/bankdrukken etc. Als je lager in vet zit worden isolatie oefeningen voor de onderbuik meer van belang om dat strakker te trekken.

Qua eten..tja doe wat je doet. Nu kan het nog als het ware. Maar zodra je dichter bij je doel komt moet je steeds strikter dingen gaan aanpakken.

Comment

owkej dankjewel !

dus het is wel mogelijk om van 28 sterk naar beneden te gaan..!!

ik hoop inderdaad dat het mij gaat lukken ! en ik weet eigenlijk ook wel dondersgoed dat als ik strenger zou gaan lijnen er meer resultaat komt ! maarjah door hard te trainen lukt het nu ook al aardig !

Vanmorgen weer ff lekker anderhalf uur gesport veel biceps gepakt en borst!

Comment

Is ook prettiger op deze manier. Doen wat je kan en later. Op den duur kom je tegen een platue en moet je nog ietsjes strikter worden. Steeds van die kleine stapjes zijn prettiger dan van eten wat je wilt tot heel strak niks meer eten wat je wilt. Als je me 5 maanden geleden had gevraagd over het eetschema wat ik vandaag hanteer zou ik je uit gelachen hebben :P

Comment

hoe kwam dat dan dat je ineens toch wel een ander schema hebt aangepakt ? want je sociaal leven enz moet er toch ook wel een beetje op aangepast worden .. ( als je tenminste ook nog thuis woont )

dat lijkt mij het lastigste

Comment

Originally posted by ramon View Post
                        hoe kwam dat dan dat je ineens toch wel een ander schema hebt aangepakt ? want je sociaal leven enz moet er toch ook wel een beetje op aangepast worden .. ( als je tenminste ook nog thuis woont )

dat lijkt mij het lastigste
                        Je sociaal leven hoeft als je thuis woont juist het minste aangepast te worden! Want ik neem toch aan dat je alleen bij het avondeten moet eten wat de pot schaft. Verder heb je, als je thuis woont, doorgaans zoveel meer vrijheid. Als je een eigen huis hebt en een fulltime job dan wordt alles ineens een stuk lastiger inplannen.

Je schema veranderen gebeurt eigenlijk vanzelf. Je verliest een paar kilo vet, komt een paar kilo spiermassa aan en dat allemaal met je huidige inspanning. Echter dan stop het ineens. Vanaf dat punt ontstaan er in mijn ogen twee soorten sportschoolbezoekers.

1) De grootste groep: deze mensen gaan door op dezelfde manier en snappen niet goed waarom ze er tien jaar later nog steeds hetzelfde, of misschien zelfs slechter, uitzien.

2) een wat kleinere groep mensen die steeds wat meer uit die kan willen halen om meer te bereiken. Totdat letterlijk het onderste uit de kan is gehaald. Waarbij je uiteraard de onderkant uit de kan kan trappen door over te stappen naar AS (niet voor mij iig).

Je gaat dan eigenlijk vanzelf steeds een stukje verder. Eerst alleen een shake na de training. Dan ook wat eiwitten bij het ontbijt, vervolgens over op zes maaltijden per dag, dan eiwitten toevoegen aan alle maaltijden, nieuwe doelen stellen, spelen met je kcalinname en schema ed. En voor je het weet sta je 's ochtends je havermout ed af te wegen voor de rest van de dag

Comment

Vraagje !

Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat ik veel tril na het trainen... vooral als de training super lekker is gegaan.. nu was mijn vraag kan dit een bij werking zijn van de stacker? of is het normaal dat je na een goeie training trilt? want ik heb het ook wel is als ik niet met stacker train?

Misschien is het een domme vraag maarjah ik stel hem toch maar even..

Net terug van keeperstraining

Vrijdag weer mijn weeg momentje online zetten

Comment

Heb het na boksen. Kan volgens mij geen kwaad. Zal vanwege de stackers wellicht nog wat erger worden, maar ik betwijfel of het trillen an sich kwaad kan.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Trillen? Als ik op ben dan tril ik ja. Sterker nog soms kunnen na een trainen me spieren bijna geen spanning meer leveren en zak ik door me benen of sta ik tegen een deur te duwen en gaat ie nauwelijks open. Dan heb je goed getraind

Een stacker of andere burner versterkt trillen alleen maar. Zelfs als je niet sport kun je trillen en doen.

Comment

mooi dan weet ik dat oook weer

Teken dat ik goed getraind heb dus

Mijn dank is groot!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X