Afvallen en tips?voedingsuplementen en meer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

heeft er iemand een idee wat voor kwark ik moet nemen en de hoeveelheid/

ik wil namelijk op (sportschool)trainingsdagen kwark s'avonds eten.. maar is dat wel goed om zeg maar 3 keer inde week te doen ? of kan ik ook beter na voetbal training s avonds kwark nemen dus 5 keer in de week?

Ik neem na elke training al een soya shake..

Gr
    Trainen voor die spiertieten

Comment

Drink na de training liever whey shakes, dat is beter voor de spiergroei dan soja. Wat kwark betreft kun je s'avonds voor het slapen gaan het beste 500 gram magere ONGEZOETE kwark eten.
      Lust je hem niet zo..dan zoet je hem maar met zoetstof maar blijf van de suiker AF!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Of neem die magere smakeloze kwark en gooi er wat wheij bij :P

Comment

vanmorgen gewogen

121.3 Zeker weer tevreden !

het gaat niet hard maarjah het gaat er wel af gelukkig..

heb de laatste weken beetje weinig vooruitgang ...

ik weet ook wel dat het aan het spieren trainen ligt maarjah ik wil gewoon onder die 120 ! en dat wil ik aankomende week bereiken !!!

10.4 kg eraf nu sinds dat ik elke week weeg!

Deze week wil ik ook gaan beginnen met kwark s'avonds maar ben bang dat ik daar ook van ga aankomen....

Comment

zou me niet verbazen. Zelf heb ik heel lang niks gegeten voor het slapen gaan en eerst gezorgd dat stapsgewijs de andere maaltijden klopten.

Comment

Morgen weer een weeg momentje ben zeer benieuwd hoe het deze week ging ...

gr

Comment

hey ramon,

wat mijn moeder toen deed wanneer ze te zwaar was, het vlees wat je bij je warme maaltijd eet, te koken, dus niet braden in boter, maar het vlees in een pan met water doen en laten koken totdat het gaar was, zodat al het vet eruit was.
                het heeft goed geholpen bij haar en ze was toen 39 kg afgevallen.
                en als er bij jou in de sportschool rpm les worst gegeven, moet je daar eens aan meedoen, dan verbrand je pas veel!!!

en verder veel succes met het afvallen, ne vol blijven houden
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

vorige was ik 121.3

deze week last gehad van de rug en woensdag niet getraint in de sportschool

Vanmorgen gewogen 121.5 helaass...

Volgende week maar weer harder aan de slag

GR

Comment

je moet je niet zo blind staren naar het gewicht.
                    het kan wel wezen dat je gewicht even blijft hangen en dat je vet % wel naar benden gaat.

greetzz.
                    one goal: power and mass

Comment

Morgen weeg momentje ik zal gelijk kijken of mijn vet % minder is geworden..

Comment

hej mensen net weer gewogen

Was ik vorige week nog 121.5 kg met 28.8%

ben ik deze week 121.1 KG met 28.4%

Vooruitgang weer gelukkig ! zo laag heb ik nog niet gezeten !

10.6kg sinds eind september

Gr

Comment

Wordt het niet eens tijd voor een fatsoenlijk eetschema? Vooruitgang stelt ook geen zak meer voor op moment.

Comment

0.4 procent op een week is niet rampzalig maar zeker ook niet goed.

Ik denk als je aan dit tempo blijft voortdoen dat je het heel snel beu zal zijn je dieet, want dan gaat het lang duren. + dat je eenmaal je lager gaat (in gewicht) je helemaal geen vooruitgang meer zal boeken als het nu al zo traag gaat.

Sorry, maar je moet de realiteit onder ogen zien

Comment

jah ik heb nog niet eens een dieet... het enige wat ik doe is sporten en een beetje opletten wat ik eet..

misschien inderdaad toch wel tijd voor een dieet.. maar aan de andere kant bijna halve kilo is er toch weer af...

GR

Comment

day bedoelen ik en falstyr dus, hoe verder je van je ideale gewicht verwijderd bent, hoe makkelijker en sneller je gewichtverlies gaat. Ik weet niet hoe groot je bent maar ik vermoed dat er toch nog wel een heel stuk gewicht afmag.

Dus als het in de 'beginfase' al redelijk traag gaat, dan ga je eenmaal je dichter bij je doel komt gewoon tot stilstand komen te staan.

Ik heb ook al meedere keren gewicht verloren en ik weet dat het geen leuke periode is, laat staan als je 6-7-8 of meer maanden het moet volhouden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X