vetpercentage omlaag

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vetpercentage omlaag

Hallo,

ik ben een jongen van 19 en ik ben 175cm lang en weeg 73kg. Als ik kijk naar mijn lengte en gewicht heb ik geen overgewicht maar ben ook niet tevreden over mijn uiterlijk. Ik heb wat vet zitten op mijn buik, de zogenaamde love handles en op mijn borsten. Ik train nu 3 maanden best wel intensief en voel de spieren die ik train ook best wel duidelijk zitten alleen ik zie ze niet. Ik heb een bodyfat percentage van 25% volgens zo'n weegschaaltje (weet ook niet hoe dat ding mijn vetpercentage kan meten maar goed).

Mijn vraag is hoe zorg ik ervoor dat mijn vetpercentage daalt zonder dat ik spieren verbrand, dus pure vetverbranding. Ik eet op zich al bijna nooit ongezond. Om 7:30 een broodje als ontbijt (meer krijg ik niet door me strot in de ochtend), rond 10:00 2 broodjes met kipfilet, rond 12:30 weer 2 broodjes met kipfilet of kaas, om 15:00 een banaan en daarna om 17:30 avondeten.

Wat moet ik doen om mijn BF zwaar omlaag te halen???
    En gaan van borstspieroefeningen ook het vet op je borsten weg?? Want wat ik heel raar vind is dat ik op mijn linkerborst iets meer vet heb dan op mijn rechterborst.

Mensen help mij aub. Ik hoop snel een reactie te ontvangen. Alvast bedankt.

Staat informatie genoeg over. Gesloten.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X