Wanneer starten met vetverbranders?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wanneer starten met vetverbranders?

De laatste tijd denk ik erover om te gaan beginnen met een vetverbrander of een stacker. Zelf zou ik liever de laatste kilo's zonder doen, maar geduld hebben en langzaam afwachten hoe ik 3 ons per maand nog afval, is ook niet mijn sterkste punt. Daarnaast is mijn vet% nog steeds aan de hoge kant. Meestal wordt het toch gebruikt om de laatste % er af te halen.

Ik vraag mij dus af wanneer besluit je om een vetverbrander te gaan gebruiken?

Op welk tijdstip hebben jullie dit besloten?

En als je een vetverbrander of stacker gebruikt, hoe blijvend is het effect dan als je stopt maar wel je levenswijze handhaaft?
    Bis vincit, qui se vincit in victoria.

In mijn omgeving zijn mensen stackers gaan gebruiker omdat ze niet meer verder gewicht verloren.

De een bij 12% de ander bij 25%, het gaat een stuk gemakkelijker.
    De dosering iets verlagen als aangegeven staat vermindert de effecten op lange termijn, heb ik gehoord.

Zweten en diarree kunnen bijvoorbeeld effecten zijn van het gebruik, ligt allemaal persoonlijk.

Ik denk dat je het best kan gebruiken hoor, maar wordt er niet afhankelijk van. Het helpt zeker en snel, alleen je moet opletten dat je het jojo-effect beperkt houdt (dus halveer de dosering bijvoorbeeld)

Dit is puur en alleen wat ik ervaren heb(niet bij mezelf!)

Comment

Hey Fanny

Ik dacht een goede stack gekregen te hebben. Een met de nog echte ephedra die niet legaal te verkrijgen zijn. Dit is echter niet puur. Maar ik merk er geen zak van! Het schijnt dat je de echte pure strips met ephidrine uit Turkije moet hebben maar ik weet niet hoe die te krijgen zijn. Dus daar heb je niet veel aan Misschien kan jij erachter komen! Ik neem aan dat je weet dat het niet bevorderlijk is voor je gezondheid? Maar in ieder geval succes! Let me know!

Comment

Vetbruners werken enkel als dieet en training dik in orde zijn en dan nog is alles wat legaal over de toonbank te krijgen is, slechts een ruggesteuntje.

Het enige semi legaal (nog wel bij sommige winkels te krijgen/internet) is de ECA stack, combinatie van efedrine caffeine en aspirine, werking en bijwerkingen zijn vergelijkbaar met die van speed. Je zult afvallen, maar ook spieren verliezen. Meestal maakt het voor vrouwen niet zovel uit, maar voor mannen is het funest. Succes,

Riki

Comment

Originally posted by Riki View Post
          Vetbruners werken enkel als dieet en training dik in orde zijn en dan nog is alles wat legaal over de toonbank te krijgen is, slechts een ruggesteuntje.

Het enige semi legaal (nog wel bij sommige winkels te krijgen/internet) is de ECA stack, combinatie van efedrine caffeine en aspirine, werking en bijwerkingen zijn vergelijkbaar met die van speed. Je zult afvallen, maar ook spieren verliezen. Meestal maakt het voor vrouwen niet zovel uit, maar voor mannen is het funest. Succes,

Riki
          Lees dit eens.

Advantra-Z

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
            Lees dit eens.

Advantra-Z
            Is idd wel een aardig supplement, maar eerst zien dan geloven, dit supplement overigens nog nooit geprobeerd. Fanny, wellicht het proberen waard.

Grtz

Comment

@ twister: je moet dus voor jezelf bepalen wanneer te gaan gebruiken, vetpercentage staat daar dan los van. Zo ie zo een goede tip om de dosering te verlagen. Wanneer wordt je er afhankelijk van? Na hoeveel tijd?

@ Kiki: Gebruik jij nu iets of wil je die pure strips met ephidrine uit turkije gaan proberen? Ik kan wel eens gaan zoeken op internet, maar moet zo gaan werken. Als ik iets vindt, laat ik het je weten.

@ Riki: eca- stack. Ik heb wat gezocht op internet hierover, maar daar wordt je ook niet blij van (http://en.wikipedia.org/wiki/ECA_stack ). Op zich wel een goede stack lijkt mij, maar hier moet ik nog wel goed over nadenken, of de voors zwaarder wegen dan de tegens.

@ Bodyfood: klinkt aan de ene kant goed, maar dat is wat ik er ook over heb gevonden;

Synefrine en Citrus AurantiumSynefrine is een pseudo-efedrine dat niet op de huidige dopinglijst van de WADA staat. De natuurlijke variant van synefrine zit in de citrusvrucht Citrus Aurantium. Het staat ook bekend als ‘bitter orange’ of ‘Seville orange’ en is een onrijpe bittere oranjekleurige citrusvrucht. Citrus Aurantium bevat voor 3-6% synefrine (ook wel oxedrine genoemd) en bevat daarnaast octopamine. Al eeuwen wordt de Citrus Aurantium in Azië gebruikt tegen darmproblemen en andere aandoeningen. Het stond echter niet bekend als afvalproduct. De bloemen van de Citrus Aurantium boom werden gebruikt als mild kalmeringsmiddel. Net als efedrine/efedra zou synefrine de vetverbranding bevorderen, maar niet de bijwerkingen van efedrine/efedra hebben, zo claimen voedingssupplementenverkopers tegenwoordig. Aan dat gebrek aan bijwerkingen kan nu ernstig getwijfeld worden.

Een bittere pil?In het augustusnummer van de Mayo Clinic Proceedings dit jaar beschreven Amerikaanse artsen een [geval] van een 22-jarige gezonde vrouw die binnenkwam bij de spoedeisende hulp vanwege een plotse bewusteloosheid (syncope). Ze was gaan hardlopen, duizelig geworden en had plots het bewustzijn verloren. Een uurtje voor het lopen had ze een Ephedra Free Xenadrine EFX tablet ingenomen. Bij nader medische onderzoek bleek dat er afwijkingen op het hartfilmpje te vinden waren, namelijk een verlengd QT-interval en hartritmestoornissen. Deze afwijkingen verdwenen in de uren daarna. Door de artsen werd na uitvoerige analyse geconcludeerd dat de klachten hoogstwaarschijnlijk aan synefrine toe te schrijven waren. Zij stelden dat “ephedra free does not mean danger free”.
              Het is niet de eerste keer dat gezondheidsklachten van synefrine zijn gemeld. In het meinummer dit jaar van een farmacotherapeutisch tijdschrift werd [melding] gemaakt van een hartinfarct bij een 55-jarige vrouw die een voedingssupplement met Citrus Aurantium had gebruikt. De onderzoekers concludeerden dat supplementen met Citrus Aurantium mogelijk een risico vormen op hart- en vaatproblemen. Ditzelfde concludeerden ook andere onderzoekers die in 1985 een hartinfarct beschreven bij een 28-jarige vrouw die een flinke dosis synefrinetabletten had geslikt.
              In 2003 waarschuwden artsen in het gezaghebbende tijdschrift [Science] al voor de combinatie synefrine en cafeïne dat dezelfde potentiële risico’s op hartritmestoornissen, hoge bloeddruk, hartinfarcten en beroertes zou hebben als de combinatie efedra/efedrine en cafeïne.

Is het overigens ook zo dat alle werkzame stackers en burners gezondheidsrisico’s met zich meebrengen? Of zijn de legale ruggensteuntjes zo minimaal werkzaam dat je er geen effect van bemerkt? Wie heeft er ervaring met een product waarbij de werkzame stof Citrus Aurantium is?

Bedankt voor de reacties!
              Last edited by fanny; 30-01-2008, 12:55.
              Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

Ik. Het helpt geen FUCK.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

@ Fanny
                  Wat jij hebt gevonden heb ik ook gelezen, daarom de onderbouwing van het vernieuwde product Advantra Z.

@ de sterkste ophaler
                  als je alles eerst had onderzocht en had laten onderbouwen, voor dat je het kocht dan was het niet fuck geweest. Bij jou werkt het niet maar bij een ander kan het wel werken, is niet elk lichaam verschillend?

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
                    @ Fanny
                    Wat jij hebt gevonden heb ik ook gelezen, daarom de onderbouwing van het vernieuwde product Advantra Z.

@ de sterkste ophaler
                    als je alles eerst had onderzocht en had laten onderbouwen, voor dat je het kocht dan was het niet fuck geweest. Bij jou werkt het niet maar bij een ander kan het wel werken, is niet elk lichaam verschillend?

Hou es op mij continue te vervelen met je steken onder de gordel irritant boertje...

Comment

waarom die onzin gebruiken, eet goed en gezond, en ga jezelf suf trainen
                      een dag niet getraind is een dag niet geleefd

Comment

@de sterkste ophaler

Overal schreeuw je van de daken dat ik het moet onderbouwen, nu onderbouw ik iets is het weer niet goed.

Je bent niet origineel met je boertje, je luistert teveel naar andere mensen.
                        Liever een zelfstandige boer, dan zo'n manneke uit het magazijn van AH

Comment

Vanaf nu reageer ik geeneens meer op jou...

Comment

Fatburners...

Ik ben van mening dat als je een zwak sport- en eetschema hebt een burner niks doet en in het ergste geval meer schade aanricht. Zo geven de meeste burners meer energie, maar echt verbranden ho maar. En als ze verbranden en je hebt klote schema's dan ga je aardig wat spiermassa mee verbranden.

Als je geen goed eetschema hebt kun je ook sneller zwak ziek misselijk voelen. Een vriendin die op moment Lipo-6 gebruikt had gevoel over te geven na inname. Wat bleek? Ze at als slecht en gaat dat nu eerst even recht zetten. Ik werd duizelig en shit omdat ik te weinig koolhydraten weg werkte en heb dat moeten aanpassen om beter profijt te kunnen hebben.

Tot 10-11% is een burner nutteloos in mijn ogen. Je kunt dat namelijk net zo makkelijk bereiken door goede schema's te hanteren. Al moet ik zeggen dat het wel lekker was om een maandje 7kg te verliezen wat 2x zoveel is als normaal. Maar het moet geen gewoonte worden en was meer een test. Voortaan hou ik me aan me eigen stel regel. Boven de 11% geen burners en dan is het voor dat laatste % of 2.

En als ik een burner hanteer zal het 1 zijn die gebaseerd is op efedrine. Maar die moet je niet langer dan 4 weken hanteren anders fuckt het heel je metabolisme.
                            Last edited by Falstyr; 02-02-2008, 10:38.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Fatburners...

Ik ben van mening dat als je een zwak sport- en eetschema hebt een burner niks doet en in het ergste geval meer schade aanricht. Zo geven de meeste burners meer energie, maar echt verbranden ho maar. En als ze verbranden en je hebt klote schema's dan ga je aardig wat spiermassa mee verbranden.

Als je geen goed eetschema hebt kun je ook sneller zwak ziek misselijk voelen. Een vriendin die op moment Lipo-6 gebruikt had gevoel over te geven na inname. Wat bleek? Ze at als slecht en gaat dat nu eerst even recht zetten. Ik werd duizelig en shit omdat ik te weinig koolhydraten weg werkte en heb dat moeten aanpassen om beter profijt te kunnen hebben.

Tot 10-11% is een burner nutteloos in mijn ogen. Je kunt dat namelijk net zo makkelijk bereiken door goede schema's te hanteren. Al moet ik zeggen dat het wel lekker was om een maandje 7kg te verliezen wat 2x zoveel is als normaal. Maar het moet geen gewoonte worden en was meer een test. Voortaan hou ik me aan me eigen stel regel. Boven de 11% geen burners en dan is het voor dat laatste % of 2.

En als ik een burner hanteer zal het 1 zijn die gebaseerd is op efedrine. Maar die moet je niet langer dan 4 weken hanteren anders fuckt het heel je metabolisme.
                              Je vergelijkt medicijnen (efedrine), met voedingssupplementen (fatburners).
                              Als je basis goed is, kunnen vetverbranders wel degelijk het gehéél ondersteunen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X