hai

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hai

hai ik ben priscilla , ben 25 jr. oud en ben sinds een week weer begonnen met sporten om goed af te gaan vallen.ik doe voornamelijk cardio en heb vandaag mijn eerste spinning les gehad ...nou hoorde ik dat je daar veel van kan af vallen ...ik weet niet of dat nou echt zo is maar als er mensen zijn die mij hun ervaringen zouden kunnen vertellen ...heel graag ...ik doe ook veel met de crosstrainer is dat ook goed eigenijk....om veel af te vallen ik wil gewoon lekker van mijn maatje 42 naar mijn oude maat 36 . als er mensen zijn die nog meer tips hebben hoor ik het graag ...groetjes pris

Welkom
    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Welkom!
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom,
        veel plezier op het form,

Comment

Spinning verbrand lekker. Bodypump lessen zijn ook aan te raden als je verder niks met kracht doet naast spinning. Ik heb het merendeel van 4-5maanden gebruik gemaakt van de crosstrainer en werkt goed genoeg als je een passend eetschema er naast heb. Toch blijven fietsen en rennen en roeien iets beter qua cardio.

Comment

Hoi! Welkom hier! Probeer toch ook een beetje kracht op te bouwen meid! Als je een beetje spieren bouwt blijf je makkelijker slank!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

thanks voor de tips mensen ..xx

Comment

Je hoeft niet op dezelfde manier als BB's te trainen maar je moet wel wat spiermassa opbouwen om je stofwisseling op te jagen zodat je eigenlijk automatisch altijd in de vetverbranding modus staat...ook als je niet traint!

Comment

Welkom hier

Ik zou je willen wijzen op een goed voedingschema
                  Staat onder voeding hier een heleboel info
                  Who's the Chef

Comment

Welkom.

Met al dat trainen moet je niet vergeten, dat spiermassa zwaarder op de weegschaal weegt dan vet. Maar je zal het zeker in omvang merken dat je afvalt. Een centimeter en een spiegel zeggen meer dan een weegschaal.

Eet minimaal 6 x per dag normale voeding, van brood wordt je niet dik wel van wat erop gaat. Drink minimaal 2 liter water per dag, om je afvalstoffen beter af te kunnen voeren.

Succes.

Comment

Welkom hier! Ik wil je ook even voorstellen aan het met meest informatieve lid

Je grootste vriend

Comment

Goeie! Kunnen de mods of administrators er niet voorzorgen dat alle nieuwe leden deze link automatisch toegestuurd krijgen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X