Vasten voor Bodybuilders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Verslag van lezing gehouden op 15 november 2002
    Nieuwe pagina 0
    Detox / Ontgiften / Ontslakken

Even wat algemene dingen mbt vasten en het effect er van op een slecht werkend metabolisme en het revitaliseren er van...Klinkt ook al niet echt positief te werken :S

Maar denk dat als ik het zou doen minimaal me whei 2x per dag blijf nemen met vitaminesups.

Comment

Eerder een detox-kuur achtig iets.
      Dat is toch een soort ontslakking van je organen

Kom ik toch weer terecht op L-Asparagine.

Er zijn ook Lever, Nier en Darmreinigers te koop, bij de drogist en Reformhuis.
      Het heet Leverrein, Nierrein en Colonic clean, Toppharm heeft die producten in zijn assortiment. De tuinen zal het ook wel hebben, ik hoorde dat je daar gesponsord wordt met 50%

Comment

Originally posted by Body-Food View Post
        Eerder een detox-kuur achtig iets.
        Dat is toch een soort ontslakking van je organen

Kom ik toch weer terecht op L-Asparagine.

Er zijn ook Lever, Nier en Darmreinigers te koop, bij de drogist en Reformhuis.
        Het heet Leverrein, Nierrein en Colonic clean, Toppharm heeft die producten in zijn assortiment. De tuinen zal het ook wel hebben, ik hoorde dat je daar gesponsord wordt met 50%
        Ben het hierover met Bodyfood eens. Als je dan toch moet detoxen (denk dat mijn mening erover wel duidelijk is), doe dit dan gewoon met supplementen en vreemde drankjes, maar dat vasten lijkt me echt niks.

Je pagina 0 lijkt me overigens weinig betrouwbaar. Er wordt gesproken over teveel eiwit binnen krijgen via de gewone voeding. Lijkt me onmogelijk, zo eiwitrijk eet de standaard Nederlander niet, en voor een teveel moet je wel ontzettend veel eiwitten eten, veel meer dan wij al doen. En dat terwijl we al krap 4x zoveel eiwit binnenkrijgen dan de gewone Nederlander.
        Last edited by GeneralIx; 06-02-2008, 15:39.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Problem solved dan. Op naar de drogist :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X