jungle warfare

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vriendin moet niet zeiken, maar blij zijn dat je wat aan je uiterlijk doet om gezonder te leven. Beware of the saboteurs in your social environment

Comment

Ik denk niet dat ze zeikt omdat ie aan fitness doet, maar wel dat hij stackers met Efedra gebruikt. Ik vind dat iedereen zijn mening mag hebben over hoe je het snelste en beste vet verbrand maar feit is wel dat Efedra niet gezond is!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

tegen jw zijn is anders niet zo slecht hoor. Check hier:

Jungle Warfare = Steroide

Comment

Ja ik kan me de redenen van de voorstanders wel voorstellen..maar naturals zitten dus echt niet te wachten op verborgen steroiden in supplementen.
          Tis net als wat een van die mensen op dat andere forum al zei:
          Ik vertrouw al die nieuwe stacks voor geen meter!

Comment

Ik heb ooit in het verleden eens een PH gehad toen je het nog gewoon in Ned kon kopen. met-ad-17-diol oid, is echt al jaaaaaaaren terug. Bleken later ook sporen van Dianabol in te zitten hoorde ik. Pech voor mij maar ik beschouw mezelf nog gewoon als naturel. Heb er trouwens geen fuck van gemerkt

Comment

Ow zeker. Ik zeg ook niet dat je niet BEWUST clean bent gebleven.

Comment

wat als ie nou wel jungle warfare zou gebruiken, wat zijn de opties dan, of wat zal er gebeuren, en hoe zal zijn lichaam er op reageren thnx
                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Je kan ook voor IGF-2 gaan maar dit spul is wel heel erg sterk. Vergelijkbaar met steroïden als anavar, primobolan en equipoise.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                    Je kan ook voor IGF-2 gaan maar dit spul is wel heel erg sterk. Vergelijkbaar met steroïden als anavar, primobolan en equipoise.
                    Bullshit.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik zat wat te surfen over het forum toen ik de naam jungle warfare zag.

noem me stom, idioot, stakker sukkel wat je wil. ik heb zo'n 3 maand geleden es een potje gekregen van een maat van me die had et uit duitsland gehaalt. der zat niet veel mer in stuk of 25 a 30 caps. ik heb dit zo'n bij mijn weten kleine 2 weken gebruikt. niet precies wetend wat et was enzo dusja niet bewust van de gevolgen enzo. het is nu al zo'n 1.5 maand geleden misschien wel langer dat ik die dingen gebruikt heb. nu ik wat meer weet over suppl. enzo vind ik me zelf nogal stom maarja. nu is mijn vraag is het noodzakelijk om een nakuur te gebruiken>? of wat moet ik doen/ moet ik iets doen. >>??

ps. sorry dat ik ff iets op je topic plaats

grtz harald

Comment

Denk het niet hoor. Met zo'n korte duur moet er weinig gebeurd zijn, en als er al iets is gebeurd moet het nu wel hersteld zijn.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

okay top kdacht nu heb ik et verkloot als je zo die topics leest wat voor bende het is. kga nu eerst wel et forum op voordat ik nieuwe middeltjes haal en of vraag het aan mensen die er verstand van hebben en niet de verkoper die alleen maar geld wil verdienen!!

grtz harald

Comment

bullshit
                            Vraag het me toch af?

Comment

jungle warfare

wel of niet gebruiken

wie vind van wel ff melden waarom, en wie vind van niet ook ff bij melden graag

thnx
                              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik ben dan misschien wel nieuw. maar wil toch me mening geven.

nu ik wet wat het is zou ik het niet doen.

liever op de harde maar natuurlijke manier wat je naar mijn idee ook veel meer voldoening en waardering geeft. dan dat je je lichaam vol propt met hulp middelen. crea, whey etc okay maar anabolen en steriods no thx

e

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X