Vriendin moet niet zeiken, maar blij zijn dat je wat aan je uiterlijk doet om gezonder te leven. Beware of the saboteurs in your social environment
jungle warfare
Collapse
X
-
-
Ik heb ooit in het verleden eens een PH gehad toen je het nog gewoon in Ned kon kopen. met-ad-17-diol oid, is echt al jaaaaaaaren terug. Bleken later ook sporen van Dianabol in te zitten hoorde ik. Pech voor mij maar ik beschouw mezelf nog gewoon als naturel. Heb er trouwens geen fuck van gemerkt
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostJe kan ook voor IGF-2 gaan maar dit spul is wel heel erg sterk. Vergelijkbaar met steroïden als anavar, primobolan en equipoise."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
ik zat wat te surfen over het forum toen ik de naam jungle warfare zag.
noem me stom, idioot, stakker sukkel wat je wil. ik heb zo'n 3 maand geleden es een potje gekregen van een maat van me die had et uit duitsland gehaalt. der zat niet veel mer in stuk of 25 a 30 caps. ik heb dit zo'n bij mijn weten kleine 2 weken gebruikt. niet precies wetend wat et was enzo dusja niet bewust van de gevolgen enzo. het is nu al zo'n 1.5 maand geleden misschien wel langer dat ik die dingen gebruikt heb. nu ik wat meer weet over suppl. enzo vind ik me zelf nogal stom maarja. nu is mijn vraag is het noodzakelijk om een nakuur te gebruiken>? of wat moet ik doen/ moet ik iets doen. >>??
ps. sorry dat ik ff iets op je topic plaats
grtz harald
Comment
-
Denk het niet hoor. Met zo'n korte duur moet er weinig gebeurd zijn, en als er al iets is gebeurd moet het nu wel hersteld zijn."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
okay top kdacht nu heb ik et verkloot als je zo die topics leest wat voor bende het is. kga nu eerst wel et forum op voordat ik nieuwe middeltjes haal en of vraag het aan mensen die er verstand van hebben en niet de verkoper die alleen maar geld wil verdienen!!
grtz harald
Comment
-
ik ben dan misschien wel nieuw. maar wil toch me mening geven.
nu ik wet wat het is zou ik het niet doen.
liever op de harde maar natuurlijke manier wat je naar mijn idee ook veel meer voldoening en waardering geeft. dan dat je je lichaam vol propt met hulp middelen. crea, whey etc okay maar anabolen en steriods no thx
e
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-