Waarom is iedereen trouwens zo negatief over jungle warfare? Als ik zo op het internet kijk dan zie ik veel mensen die er zeer positief over zijn. Of het wel of geen anabolic stoffen in zitten is niet duidelijk.
jungle warfare
Collapse
X
-
Jouw IGF2 is wat anders dan die waar ik het over heb. Het spul waar jij het over hebt is een kruidenmengsel, de IGF2 waar ik het overheb is een hormoon.
Jungle Warfare is niet te vergelijken met Equipoise, anavar of primobolan. Gewoon niet. Vandaar mijn opmerking bullshit.
Originally posted by Nex- View PostWaarom is iedereen trouwens zo negatief over jungle warfare? Als ik zo op het internet kijk dan zie ik veel mensen die er zeer positief over zijn. Of het wel of geen anabolic stoffen in zitten is niet duidelijk."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Jungle Warfare is niet te vergelijken met Equipoise, anavar of primobolan. Gewoon niet. Vandaar mijn opmerking bullshit.
Maar even een klein vraagje... misschien ook handig voor de TS.
Welke anabolic product is het krachtigste? Mass FX, fitness booster, Jungel Warfare... welke?
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostMaar dat heb ik toch ook niet gezegd? Ik had het over IGF-2.
Originally posted by Nex- View PostJe kan ook voor IGF-2 gaan maar dit spul is wel heel erg sterk. Vergelijkbaar met steroïden als anavar, primobolan en equipoise."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Beste Ramon,
Reeds ben ik bezig met een ALRI stack.
Het is een 10-weekse kuur waarbij de volgende sups worden gebruikt:
Jungle Warfare
Bad Ass Mass
Pro Anabol
Restore
Ik ben momenteel bezig met Pro Anabol en heb dus Jungle Warfare achter de rug. Ik durf zelf geen anabolen te gebruiken en wil mijn lichaam niet verpesten. Wat mensen zeggen over Jungle Warfare is naar mijn mening niet waar. Ik heb tijdens het gebruiken van Jungle Warfare geen klachten gehad. Het enige wat ik heb gemerkt is dat je hoofdpijn kunt krijgen indien je niet eet (koolhydraten) bij het innemen van JW. Er zit een stof in Jungle Warfare dat verboden is in NL omdat het een anabolische werking zou hebben. Ik moet zeggen dat het mee valt. Het enige wat ik heb gemerkt is dat ik een stuk voller ben geworden, droger en meer concentratie vermogen heb tijdens de training. Ik train nu 5 jaar en heb meerdere supplementen gebruikt en moet zeggen dat Jungle Warfare mij goed is bevallen. Het is ook totaal niet te vergelijken met een anabool. Je kunt het zien als een testo booster, en je wordt er ook wat geiler van . Indien je nog wat vragen heb kun je me mailen op [email protected]. Vrienden van me zijn ook geïnteresseerd geraakt in deze supps omdat het gewoon goed werkt.
M.v.g.
Richard
Comment
-
Wat ik heb begrepen is dat de stack van ALRI waar JW in voorkomt voornamelijk wordt gebruikt in de cutfase. Mass-FX zou beter geschikt zijn
in de bulkfase. Ik ben in de afgelopen maanden ruim 13 kg afgevallen. Van 94kg naar 80,3kg. Daarna begon ik met de stack van ALRI en nu weeg ik 83,6 kg(vannochtend gewogen) en ik ben droger geworden dan voorheen maar heb ook vollere spieren.
Originally posted by Nex- View PostMaar dat heb ik toch ook niet gezegd? Ik had het over IGF-2.
Maar even een klein vraagje... misschien ook handig voor de TS.
Welke anabolic product is het krachtigste? Mass FX, fitness booster, Jungel Warfare... welke?Last edited by Darthsoula; 06-05-2008, 15:03.
Comment
-
Haha, ja dat is een hele oude post van mij. Maar ik weet al welke supplement het krachtigste is (ook al mag je het eigenlijk geen supplement meer noemen). Dat is M1T die ik hier in huis heb.
Mass FX is meer voor mensen die droger willen staan maar tegelijkertijd ook willen aankomen (spieren opbouwen). Je kan Mass FX het beste combineren met Hyperdrol X2 die ik ook hier in huis heb staan. Hyperdrol X2 i.c.m. Mass FX, dan ben je niet meer te stoppen!
Comment
-
Je kunt de stack van ALRI ook gebruiken om te bulken. Er zijn namelijk 2 inname schema's 1 van 12 weken (cutschema) en één van 10-weken (bulkschema). Ik doe het op de Bulk manier want ik wil aankomen in spiermassa. Stiekem zal ik tegelijkertijd ook droog trainen. Het belangrijkste blijft voeding/rust en de manier waarop je traint. Ik train op een hoge intensiteit met 40 sec rust tussen de setjes en oefeningen, geheel gericht op de pomp! Ik zweet me altijd kapot tijdens de training, terwijl de andere "krachtpatsers" niet eens een druppeltje zweet laten vallen. Dit zorgt er ook voor dat je je goed voelt (je bent namelijk hard aan het trainen). Hierdoor zul je ook beter gaan trainen en sneller vooruit gaan.
ps. M1T wat is dat precies voor "supp" en van welk merk?
Comment
-
M1T is een zeer krachtig sup. Kijk maar even op google dan weet je dat je er nooit aan moet beginnen. Je kan het gerust steroid noemen.... ze worden al een jaar niet meer verkocht maar de winkelier (namen noem ik niet op) heeft mij M1T in plaats van Mass FX gestuurd, en nu heb ik M1T en Hyperdrol X2 hier liggen. Ik ga vanaf vandaag beginnen met de stack en de resultaten en beoordeling van de sups zullen snel volgen op bodynet door middel van een review.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-