jungle warfare

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waarom is iedereen trouwens zo negatief over jungle warfare? Als ik zo op het internet kijk dan zie ik veel mensen die er zeer positief over zijn. Of het wel of geen anabolic stoffen in zitten is niet duidelijk.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Vraag het me toch af?
      Jouw IGF2 is wat anders dan die waar ik het over heb. Het spul waar jij het over hebt is een kruidenmengsel, de IGF2 waar ik het overheb is een hormoon.
      Jungle Warfare is niet te vergelijken met Equipoise, anavar of primobolan. Gewoon niet. Vandaar mijn opmerking bullshit.

Waarom is iedereen trouwens zo negatief over jungle warfare? Als ik zo op het internet kijk dan zie ik veel mensen die er zeer positief over zijn. Of het wel of geen anabolic stoffen in zitten is niet duidelijk.
      Is wel duidelijk en het antwoord is ja. Is uit labtests gebleken.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Jungle Warfare is niet te vergelijken met Equipoise, anavar of primobolan. Gewoon niet. Vandaar mijn opmerking bullshit.
        Maar dat heb ik toch ook niet gezegd? Ik had het over IGF-2.

Maar even een klein vraagje... misschien ook handig voor de TS.
        Welke anabolic product is het krachtigste? Mass FX, fitness booster, Jungel Warfare... welke?

Comment

Echt niet?

Je kan ook voor IGF-2 gaan maar dit spul is wel heel erg sterk. Vergelijkbaar met steroïden als anavar, primobolan en equipoise.
          Hier zeg je toch wat anders. En dan nog, geen van beide middelen die jij noemde zijn vergelijkbaar met een van de hierboven beschreven steroïden.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

No offence hoor General maar nogmaals ik zei alleen dat IFG-2 vergelijkbaar is met de 3 soortem steroids. Ik heb in mijn post ook een bron daarvan gegeven. Maar wat jij zegt over dat vergelijken kan wellicht ook kloppen.

Comment

Vecht dit aub in de anabolensectie uit.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Waarom het gaat hier toch netjes over jw? Mass Fx is trouwens geen roid of ph.

Comment

Beste Ramon,

Reeds ben ik bezig met een ALRI stack.
                  Het is een 10-weekse kuur waarbij de volgende sups worden gebruikt:

Jungle Warfare
                  Bad Ass Mass
                  Pro Anabol
                  Restore

Ik ben momenteel bezig met Pro Anabol en heb dus Jungle Warfare achter de rug. Ik durf zelf geen anabolen te gebruiken en wil mijn lichaam niet verpesten. Wat mensen zeggen over Jungle Warfare is naar mijn mening niet waar. Ik heb tijdens het gebruiken van Jungle Warfare geen klachten gehad. Het enige wat ik heb gemerkt is dat je hoofdpijn kunt krijgen indien je niet eet (koolhydraten) bij het innemen van JW. Er zit een stof in Jungle Warfare dat verboden is in NL omdat het een anabolische werking zou hebben. Ik moet zeggen dat het mee valt. Het enige wat ik heb gemerkt is dat ik een stuk voller ben geworden, droger en meer concentratie vermogen heb tijdens de training. Ik train nu 5 jaar en heb meerdere supplementen gebruikt en moet zeggen dat Jungle Warfare mij goed is bevallen. Het is ook totaal niet te vergelijken met een anabool. Je kunt het zien als een testo booster, en je wordt er ook wat geiler van . Indien je nog wat vragen heb kun je me mailen op [email protected]. Vrienden van me zijn ook geïnteresseerd geraakt in deze supps omdat het gewoon goed werkt.

M.v.g.

Richard

Comment

Je kan de eerdere versie van Jungle Warfare ook nergens meer krijgen. De nieuwe Jungle Warfare bevat geen anabolishe stoffen meer.

Hierboven...

Is jou potje Jungle Warfare groen of blauw?

Comment

Het ziet er zo uit:

Comment

Dat is dan ook een nieuwe zonder de anabolishe werking wat de originele wel zou hebben. De originele is overigens groen maar deze mag niet meer worden verkocht.

Comment

Wat ik heb begrepen is dat de stack van ALRI waar JW in voorkomt voornamelijk wordt gebruikt in de cutfase. Mass-FX zou beter geschikt zijn
                          in de bulkfase. Ik ben in de afgelopen maanden ruim 13 kg afgevallen. Van 94kg naar 80,3kg. Daarna begon ik met de stack van ALRI en nu weeg ik 83,6 kg(vannochtend gewogen) en ik ben droger geworden dan voorheen maar heb ook vollere spieren.

Maar even een klein vraagje... misschien ook handig voor de TS.
                          Welke anabolic product is het krachtigste? Mass FX, fitness booster, Jungel Warfare... welke?
                          Last edited by Darthsoula; 06-05-2008, 15:03.

Comment

Haha, ja dat is een hele oude post van mij. Maar ik weet al welke supplement het krachtigste is (ook al mag je het eigenlijk geen supplement meer noemen). Dat is M1T die ik hier in huis heb.

Mass FX is meer voor mensen die droger willen staan maar tegelijkertijd ook willen aankomen (spieren opbouwen). Je kan Mass FX het beste combineren met Hyperdrol X2 die ik ook hier in huis heb staan. Hyperdrol X2 i.c.m. Mass FX, dan ben je niet meer te stoppen!

Comment

Je kunt de stack van ALRI ook gebruiken om te bulken. Er zijn namelijk 2 inname schema's 1 van 12 weken (cutschema) en één van 10-weken (bulkschema). Ik doe het op de Bulk manier want ik wil aankomen in spiermassa. Stiekem zal ik tegelijkertijd ook droog trainen. Het belangrijkste blijft voeding/rust en de manier waarop je traint. Ik train op een hoge intensiteit met 40 sec rust tussen de setjes en oefeningen, geheel gericht op de pomp! Ik zweet me altijd kapot tijdens de training, terwijl de andere "krachtpatsers" niet eens een druppeltje zweet laten vallen. Dit zorgt er ook voor dat je je goed voelt (je bent namelijk hard aan het trainen). Hierdoor zul je ook beter gaan trainen en sneller vooruit gaan.

ps. M1T wat is dat precies voor "supp" en van welk merk?

Comment

M1T is een zeer krachtig sup. Kijk maar even op google dan weet je dat je er nooit aan moet beginnen. Je kan het gerust steroid noemen.... ze worden al een jaar niet meer verkocht maar de winkelier (namen noem ik niet op) heeft mij M1T in plaats van Mass FX gestuurd, en nu heb ik M1T en Hyperdrol X2 hier liggen. Ik ga vanaf vandaag beginnen met de stack en de resultaten en beoordeling van de sups zullen snel volgen op bodynet door middel van een review.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X