Mijn voedingsschema (aub hulp nodig!)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voedingsschema (aub hulp nodig!)

Hey iedereen!

Alvast bedankt voor de vele tips die ik op dit forum kon vinden, maar ik heb een kleine vraag voor jullie! Ongetwijfeld is dit voor jullie een peuleschilletje, maar ik vond het vrij lastig om zo'n schema op te stellen en mijn vraag is dan ook: "Ziet het er een beetje uit?"

Ik heb hem bijgevoegd en hoop dat hij het zo doet!

schema.jpg

Alvast bedankt voor de moeite!

//Nick

Kerel wat een bagger schema!! Ik zou de sticky's doorlezen als ik jou was!
    Voor de rest ga ik er niets van zeggen want er valt niets over te zeggen ja alleen dat dit helemaal niets is!

grtz.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

In een woord: Nee!

Wat een slecht schema!
      Er klopt helemaal niks van wat al bewijst dat je de sticky niet gelezen hebt.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Vind het niet vreselijk slecht, maar het is geen bb schema. Je mist veel eiwitten bijvoorbeeld, en appelrepen zijn natuurlijk onzin. Zou wat inspiratie putten uit cutschema's van anderen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Tja...het is niet geweldig.

Je hebt 6 maaltijden dat is goed. Maar je hebt veel te veel koolhydraten om een cut schema te hebben. Verdeel je kcal als 20-25%onverzadigde vetten, 35%kh en de rest aan eiwitten. Probeer je kh als ontbijt en rondom je training in te nemen. De andere maaltijden bestaan dan alleen uit eiwitten/onverzadigde vetten zodat je lichaam vet gaat gebruiken als verbranding. KH wordt dan merendeels gebruikt voor voldoende energie tijdens training en dat je mentaal draaiende blijft.

Probeer je ochtendmaaltijden iets meer kcal te laten bezitten. Kunt beter in de ochtend wat meer eten aangezien je metabolisme dan harder werkt dan later op de dag.

Voor de rest doe wat de anderen zeggen :P

Comment

damn, zelfs ik die nog ni zolang hier rondzwerm weet dat dit erg bagger is. niet echt variatie in de voeding ook niet he!!pindakaas is geen wondermiddel hoor.

ik mis fruit in de ochtend bij het ontbijt, en vooral groente, eet 's middags rauwkost met tonijn of kip. oh ja, voor en ander het zegt, kwark voor je gaat slapen

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X