Ik fitness al een dik jaar en ben inmiddels al flink wat afgevallen, ik ben nu 17 en weeg 86 kilo maar wil zeker wat meer afvallen. Maar ik heb al die tijd ook me spieren getraind en ik wil deze ook blijven trainen. Mijn vraag is nu, kan ik gewoon zowel spieren als lichaam(step, run etc) achter elkaar blijven trainen, om optimaal af te vallen? En is het handig om je buikspieren te blijven trainen, terwijl je eigenlijk nog teveel vet heb? Het lijkt mij dat je die buikspieren uiteindelijk toch gaat zien als je afval, dus waarom stoppen? En hebben jullie nog tips, kom alleen niet met te lastige termen want daar heb ik allemaal geen verstand van :P
Ik probeer zo te eten: sochtends: broodje: pindakaas met melk
smiddags: 3-4 sneebroodjesvolkoren bruin. Met vlees zoals salami of worst.
savonds: groente 4 opscheplepels. en 4 aardappelen of iets anders. Vlees/kip/ei/,neem hier ook 3 of meer stukken van
overige: veel water drinken, 2x fruit per dag, magere kwark voor slapen, blikje tonijn, volkoren ontbijtkoekreep
Ik hoop dat jullie een beetje kunnen helpen.
Ik probeer zo te eten: sochtends: broodje: pindakaas met melk
smiddags: 3-4 sneebroodjesvolkoren bruin. Met vlees zoals salami of worst.
savonds: groente 4 opscheplepels. en 4 aardappelen of iets anders. Vlees/kip/ei/,neem hier ook 3 of meer stukken van
overige: veel water drinken, 2x fruit per dag, magere kwark voor slapen, blikje tonijn, volkoren ontbijtkoekreep
Ik hoop dat jullie een beetje kunnen helpen.
Comment