V-diet? Trouwjurk!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Haar gram zakt traag, maar vet% gaat rap
    Denk dat Kevf dat verschil toch wel in de gaten heeft.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

vet% gaat volgens de meting idd wel naar beneden.... echter ik vind het niet in verhouding tot het resultaat.

Dieet is dan nog wel niet afgelopen, maar ik prefereer echt de methode: beperkt kcal-tekort en cardio-en als een gekke!

Comment

Originally posted by Kevf View Post
        Ze hadden het beter het 'K-diet' kunnen noemen.

Stress dieet?
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
          Dieet is dan nog wel niet afgelopen, maar ik prefereer echt de methode: beperkt kcal-tekort en cardio-en als een gekke!
          De oldschool methode heeft idd nog nooit gefaald.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

daar kan ik niks aan toevoegen mister ophaler..

moet ook wel toegeven dat ik ook langzamer aan het verbranden ben nu op het keto dieet...merk gewoon dat het heel langzaam gaat nu.. nu al mijn plateu bereikt?

het kan ook komen..ben de laaste 2 weken met de regels van keto aan het tweaken..iets dat beter pas
            maandag zou ik an me officeel eigen keto versie regels beginnen..dat voor 1 maand kijken wt voor resultaat dat zal boeken

ik vind dat v-diet wel interresant..mischien dat ik de laaste 2 weken het een go geef
            Last edited by sakurakilla; 30-05-2008, 08:31.

Comment

Hoe is het afgelopen?

Comment

Aangezien druifje zelf niet meer reageert. V-diet is zeer slecht afgelopen, misschien 1kg oid kwijt en dus echt niet de moeite waard. Aan het einde van de rit moe, chaggo en een slechte huid, doen we dus niet weer.

Verder wilde druifje een nieuw doel dus gaat ze voor een figurewedstrijd! Aangezien ik daar in de verste verte niet genoeg verstand van heb en bij ons op de sportschool het voornamelijk om wedstrijdmannen gaat hebben we begeleiding buiten de deur gezocht.

We trainen nu 1x per twee weken bij niemand anders dan Ruud Meijer. Hij helpt druifje aan voedingsschema's en met de training. Aantal oefeningen is echt bizar hoog en druifje eet nu 2300 kcal (meer dan 2x zoveel dan tijdens het v-diet). Ze lijkt er wonderwel op te reageren. De kcal is te hoog om echt af te vallen, maar gespierder wordt ze wel.

Vanavond voor de 2e keer heen

Comment

Klinkt positief.

Jammer dat ze niet zelf meer reageerd
                  Who's the Chef

Comment

@ Kevf
                    Prima aanpak lijkt mij. En idd jammer dat druifje zelf niet meer actief is op Bodynet. Mocht ze toch meedoen aan die figure wedstrijd dan zijn wij allemaal natuurlijk zeer benieuwd naar de foto's!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      @ Kevf
                      Prima aanpak lijkt mij. En idd jammer dat druifje zelf niet meer actief is op Bodynet. Mocht ze toch meedoen aan die figure wedstrijd dan zijn wij allemaal natuurlijk zeer benieuwd naar de foto's!
                      Foto's komen dan ook zeker!

Tja druifje is niet echt een persoon voor boards geloof ik. Hier en op bodyresource geprobeerd (zitten veel wedstrijdvrouwen) maar na verloop van tijd vergeet ze het gewoon.

Comment

Nou ja dan hou jij ons maar op de hoogte! En zeker foto's blijven posten van jouzelf want hier zit een groot fan!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Nou ja dan hou jij ons maar op de hoogte! En zeker foto's blijven posten van jouzelf want hier zit een groot fan!
                          Hey man ik ga nog blozen

Misschien ga ik meedoen qua dieet al weet ik dat nog niet zeker. Wedstrijd in oktober is nog wel onzeker trouwens aangezien druifje nog wat trainingsjaren mist en dus ook nog wat spierhardheid.

Ze is echter wel bizar fanatiek, alle dagen 2-3x per dag rijst, geen brood meer, rijstwafels, stapels eieren etc etc etc. Ze volgt het dieet tot op de letter dus Ruud heeft qua inspanning iig niks aan te merken.

Comment

Da's mooi om te horen want ik noem dat winnaars mentaliteit!

En wat dat andere betreft, ik ben altijd eerlijk maar ook hard tegen mezelf en anderen. Jouw fysiek is op dit moment een fysiek dat ik enorm bewonder omdat ik weet dat je zoiets alleen maar kunt bouwen met toewijding, discipline en hard werken! Jij bent de droom van een natural! Bravo!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X