Cutten met Darthsoula

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hey druifje..

darthsoula is bezig met dat kijk naar zijn topic

http://forum.bodynet.nl/afslanken/27...arthsoula.html

Comment

uhh...srry :$.. ik was pas wakkeer je zit al in het topic haha

Comment

Dag mensen,

Ben nu ongeveer een maand bezig met cutten. Het gaat super super super !!
        Dit is gewoon DE beste cut dieet ooit! Zelfs de baas van mijn gym heeft mij laten weten
        dat hij versteld staat van mijn resultaat, kwa afvallen. Ik krijg van iedereen complimenten, vrienden, familie, me zus vind zelfs dat ik "te dun" ben geworden hahahaha. De reden voor mij om haar te vervelen en door te gaan . Ik zit nu tussen de 76/77 kg en mijn vetpercentage ligt nu rond de 10 a 11 %. Dat is dus gauw 4 a 5 % vet wat ik in 1 maand heb weg gewerkt. Ik zie er voller uit, droger. Voorheen zag ik geen buikspieren, nu zie ik ze zitten. Alleen het moet nog DROGER!!!! Ik wil rond de 8% gaan zitten het hele jaar door. Ik heb blijkbaar massa erbij geboekt in mijn cut. Dit komt natuurlijk ook omdat ik geen pro ben, en 2,5g eiwit per kg doet wonderen voor iemand die nog niet bij de pro's hoort. Naar mate ik voorbij de 90kg grens ga zal ik waarschijnlijk alleen maar massa verliezen in de cutfase (de truuk is natuurlijk het proberen te houden).

Mijn plan is nadat ik de 8% heb behaalt de leanmass dieet te gaan volgen en KNOER hard te gaan bulken!! Terug naar de 94kg waar ik vandaan kwam alleen nu kurkdroge spieren. Als het moet ga ik volgens jaar zelfs kuren. Maar deze beslissing volgt later nadat ik alles op een rijtje heb kwa voeding.

Comment

Wow! Goed, man!! Ongelooflijk dat je zulke resultaten hebt geboekt in zo'n korte tijd! Ownage!!
          "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Mijn dieet verhouding is momenteel :

1716 kcal, 201gr Eiwitten, 73gr Koolhydraten, 65gr Vet.

Ik eet nog steeds 6 maaltijden:

Maaltijd 1:
            8 eiwitten
            1 heel ei
            125gr groenebonen
            12 amandelen
            1 hele grapefruit (rood)

Maaltijd 2:
            100gr gegrilde Kipfilet
            125gr groene bonen
            24gr pindakaas

Maaltijd 3:
            2 scheppen Optimum Nutrition 100% Whey (tot. 48gr eiwitten)
            125gr groene bonen
            14gr pindakaas

WORKOUT - 2 uurtjes

Maaltijd 4:
            Blik tonijn in water + citroen uitpersen erover
            125gr groene bonen
            16gr pindakaas

Maaltijd 5:
            100gr gegrilde kipfilet
            125gr groene bonen
            11 amandelen

Maaltijd 6:
            1 schep Casseine proteine
            62,5gr groene bonen
            8gr pindakaas

Nog steeds elke 18e maaltijd CARB refeed.
            Ik drink groene thee tussen de maaltijden door. Ik drink nooit water tijdens het eten (water opslag in buikholte). Wat ik ook veel doe de laatste tijd is Sambal bij elke portie bonen. Ik ben nu verslaafd aan sambal hahaha . 1 grote potje 200gr per 3 dagen eet ik weg. Ook neem ik na het trainen een gras water + glutamine (1 schep) voor herstel.

Gaat goed dus. pure dedication

Comment

Je eet dit alles niet met brood, o.i.d?

Lekker veel pindakaas! Daar hou ik wel van. Gaat lekker met sambal. Is sambal niet slecht voor je...? Wat zit er eigenlijk in die sambal??

Comment

Sommige zullen misschien denken: hoe zorgt hij ervoor dat alle maaltijden op tijd klaar zijn, of waar haalt hij de tijd vandaan, of denken dat je het zelf niet kan ivm met werk/school of wat dan ook.

Tips:
                Sta 1 uurtje eerder op. (eerst kip ontdooien in magnetron, daarna magnetron gril aan 2 stukken kip erin (2 x 100gr). grillen maar. Aankleden etc. na 40min zijn de kipstukjes klaar. In folie, in de ijskast klaar.

Daarna keuken weegschaal erbij, 5 x 125gr bonen wegen (de laatste 62,5gr maaltijd 6 doe ik savonds altijd). Tupperware bakken erbij, in de koelkast, klaar. Pindakaas weeg ik ook, doe ik bij de bonen (per bakje). Tegelijker tijd maak ik maaltijd 1, dus als de kip stukken klaar zijn heb ik al een kom klaar met 8 eiwitten erin + 1 heel ei (altijd leuk eidooiers vissen in de morgen ). In de magnetron en sambal erover en voila, 9 eieren + sambal als eiwitbron .

Als ik naar school ga neem ik 2 maaltijden mee. Ik heb schijt aan de rest, dus ik eet mijn KOUDE BONEN gewoon midden in de schoolkantine op. Je doet het voor jezelf niet voor een ander, boeieh. Eiwitbron 1 op school is 1 van de 2 stukjes gegrilde kip. Ook dit eet ik koud op!! 2e maaltijd is een eitwit shake + kraanwater van de toilet op school. Dan trainen naar huis en verder met je dieet.

Als je iets wilt dan kun je het doen!

Comment

@ Mattroid:

Neej in mijn dieet mag ik geen producten met granen, zuivel of wat dan ook.
                  Ik heb dus 1 maand geen stukje brood op, geen melk, geen kwark, geen kaas,
                  geen macaroni, geen spaghetti, geen shoarma, helemaal niks!!

Enige is soms wat havermout pap.

Ik heb wel 1 keer iets stiekems gedaan: afgelopen vrijdag had ik een keer friet gegeten.
                  Ik dwong mezelf om dit te doen, omdat ik een kcal ziekte aan het ontwikkelen ben. Zelf het friet heb ik uiteindelijk gewogen en uitgerekend hoeveel kcal ik binnen kreeg. Hahaha te erg gewoon. Heeft wel geholpen de volgende dag meer energie tijdens de training en een het is goed voor je motivatie om je aan je dieet te houden.

Comment

Originally posted by Darthsoula View Post
                    @ Mattroid:

Ik heb wel 1 keer iets stiekems gedaan: afgelopen vrijdag had ik een keer friet gegeten.
                    Ik dwong mezelf om dit te doen, omdat ik een kcal ziekte aan het ontwikkelen ben. Zelf het friet heb ik uiteindelijk gewogen en uitgerekend hoeveel kcal ik binnen kreeg. Hahaha te erg gewoon. Heeft wel geholpen de volgende dag meer energie tijdens de training en een het is goed voor je motivatie om je aan je dieet te houden.
                    Zo! Das een "streng" dieet! Geen melk!! Hoewel pap wel lekker is. Zonder pasta. kan ik niet leven. Serieus, ik eet minstens eens in de 3 weken wel pasta

Comment

Boek staat in pdf bestand op de pc en klaar om deze week uitgeprint te worden.

Erg interessant!

Ben benieuwd naar je vorderingen

Comment

@ Mattroid:

i think we have something in commen ^^

Comment

Met wat voor snelheid daalt het vetpercentage eigenlijk met dit dieet?

Comment

Ligt aan de persoon, huidige stats, leeftijd, man/vrouw. Ik ben vrij strikt begonnen aan dit dieet. Ik was toen al bezig met cutten (droogtrainen) en wou de puntjes op de I zetten met dit schema. Ik ben in 6 maanden tijd ruim 18 kilo afgevallen, van 25% naar de 10/11% op dit moment. Ik de laatste 4/5weken ben 4/5% in vetpercentage gedaald. Dus bij mij is het 1% per week. Nu zit ik op het punt dan het heeeeeeeeeel langzaam gaat. Ik streef naar de 8 procent. Dit dieet zal ik nog 8 weken volgen. Daarna langzaam naar onderhoudsniveau en dan weer bulken met een leanmass dieet. Zodat ik het hele jaar door 8/9% vet heb.

Comment

Ligt aan de persoon, huidige stats, leeftijd, man/vrouw. Ik ben vrij strikt begonnen aan dit dieet. Ik was toen al bezig met cutten (droogtrainen) en wou de puntjes op de I zetten met dit schema. Ik ben in 6 maanden tijd ruim 18 kilo afgevallen, van 25% naar de 10/11% op dit moment. Ik de laatste 4/5weken ben 4/5% in vetpercentage gedaald. Dus bij mij is het 1% per week. Nu zit ik op het punt dan het heeeeeeeeeel langzaam gaat. Ik streef naar de 8 procent. Dit dieet zal ik nog 8 weken volgen. Daarna langzaam naar onderhoudsniveau en dan weer bulken met een leanmass dieet. Zodat ik het hele jaar door 8/9% vet heb.
                              Zo!! Da's een behoorlijk aantal! En dat ik 4 maanden tijd! Klasse, jongen! Je hebt het wel goed uitgepland!

Ja, na de 10% daalt je vetpercentage wat minder...Ik hoop binnenkort ook de 10% te halen. Ik zat zo'n 3 weken terug op 17%...nog een lange weg te gaan...

Comment

zo te zijn hebben wij bijna zelfde stats kwa vetpercentage... en zelfde doel..ik heb ook nog 8 weken te gaan ^^

nice nice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X