Nog een kutter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Cutten is saai en moet je heel strikt en gedisciplineerd in zijn. Massa/kracht gainen is dan inderdaad easy. Zeker voor ons endo's Mark "nadeel" is altijd dat hoger vet% :P

Comment

lol @ nieuwe avatar ;D
      Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Houdt het interesant. Hele tijd dezelfde is ook niet leuk haha

Comment

Je gezicht is er idd op vooruit gegaan ome Fallus
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Had me zo verdiept in plastische in greep dat het er dan toch van gekomen is :P

Comment

Zal even een schokkende meededeling doen: mijn dieet is te goed. Heb meer moeite nu alles naar binnen te werken dan in mijn bulk. Woog eerst 82,5 's ochtends, nu 79,5kg. Gaat dus rap, en zie het al wel. Helaas niet heel veel bij abs, maar wel bij de scheiding tussen hams en quads, en ook de lijntjes in mijn quads komen langzamerhand naar boven als ik ze flex.

Quads lijken te groeien, denk dat dat het opnieuw beginnen met squats is. Vooralsnog heb ik elke training een tandje meer gewicht kunnen pakken, ga ook proberen dat vol te houden. Energiebalans lijkt zich wat te herstellen, hoewel de betere energie tijdens de training ook te danken kan zijn aan het andere ontbijt. Vorige training had ik mijn 6 eieren als ontbijt, dit keer kwark. Wellicht dat de grotere hoeveelheid carbs en mindere hoeveelheid vet hieraan ten grondslag ligt.

Voel me verder goed, in sommige dingen heb ik wat minder tempo, verzuur wat eerder, heb wat meer spierpijn, maar gaat verder goed dus.

Overigens morgen dus rijst-refeed. Heb er een kleine zondiging aan toegevoegd: vissticks. Weet niet waarom ik ze wil hebben, maar moest ze hebben. Al zo lang niet meer gehad, en die vond ik vroeger wel erg lekker.
              Last edited by GeneralIx; 08-08-2008, 20:28.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hoelang ga je nu nog door dan?
                Als je elke week 3 kilo verliest hou je niks meer over.

Comment

Atta! Je wist al dat ik met je mee ging zwoegen he. Ik moet je gelijk geven. Ik heb echt de hele dag moeite om het allemaal naar binnen te krijgen. Ik heb geen moment van honger/trek en af en toe heb ik echt ruzie met die bakken kwark En dan eet ik er natuurlijk minder in aantal. Ik ging uit van 3 bakken maar dat zijn er soms 2. Dus respect. Ik ben inmiddels 1,5 kilo kwijt. Ik hou je zowiezo op de hoogte! Maar jij bent dus niet sneller moe? Ik heb daar namelijk wel last van. Wel lastig voor het trainen. Als ik eenmaal bezig ben gaat het wel weer.

Comment

Ben wel sneller moe ja. Vandaag viel het mee in vergelijking tot de vorige keer, maar overall verlies ik veel uithouding. Doe nu zes oefeningen, 1 werkset per keer.

@ Nicky
                    Betwijfel of het zo hard blijft gaan. Het zal ook veel vocht zijn. Nu komt het echte droog worden pas vrees ik. En ik ga door tot ik echt spiermassa ga verliezen of tot ik mijn doel bereik (8%).
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Je doet momenteel geen eens cardio dus echt rap spiermassa verliezen zal er (nog) niet snel bij zijn Atta.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

atta is het niet voornamelijk vocht de eerste week

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                          atta is het niet voornamelijk vocht de eerste week
                          Weet je dat ik dat een post geleden precies meldde.

sigpic

Comment

Vandaag meer weer eens aangetoond dat ik niet moet trainen met volle maag. Drie kwartier voor mijn training had ik een bakje kwark opgegeten, moet toch aan mijn kcal komen. Had ik toch beter niet kunnen doen...

Training was als volgt:
                            Squats: 94kgx8
                            Stiff l. deads: 94kgx8*
                            Low incline db press: 30x0,5**, 26x8
                            Cable row: 77kg
                            Standing dumbell press: 16kg/handx8***
                            Chinups: 81kgx8 (bw+4kg)****

*: Ja, dit keer echt fullstop op de grond en weer omhoog.
                            **: Misselijke fail. Had mij ingesteld op de decline, die deed ik de vorige keer redelijk goed met 28kg. Op de incline redt ik dit gewicht normaal wel voor min 5x, maar nu dus even totaal niet.
                            ***: Even een minuut of 5 gerust wegens enorme misselijkheid.
                            ****: Hierna snel naar een prullenbak gehobbeld...

Verder nog een aardige gozer in de gym. Beetje mee gepraat. Trainde al zes jaar, had een heel behoorlijk fysiek. Benen waren aardig smal, maar niet zo smal dat ik durf te beweren dat hij zijn benen niet traint. Op de decline bench (smith) topte hij 4,5x150kg. Mooi om te zien.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              ***: Even een minuut of 5 gerust wegens enorme misselijkheid.
                              ****: Hierna snel naar een prullenbak gehobbeld...
                              Dat heb ik juist met een after workout shake :P

Verders mindere training dan normaal inderdaad. Had daar vandaag ook last van. Wellicht iets in het weer ofzo

Comment

Als je wilt weten hoe droog ik nu ben: zie avatar. Is wel met abs niet aangespannen naar buiten toe, maar eerder wat ingetrokken en dan aangespannen. Lastig te omschrijven, maar gok dat Punani wel weet waar ik het over heb. Zo zien ze er dus wel optimaal uit, echt real life is het dus niet.

Let overigens goed op die intercostales. Love them.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X