Nog een kutter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oke dan heb ik niks gezegd

maar denk toch dat 2 kilo kwark ff teveel van goede is zou dan om en om maaltijd kwark pakken. Bakkie kwark dan 150kip met wat groente en dan weer bakje kwark. Geeft je maag even wat rust en wat normaals om te verteren.Aangezien kwark al best langzaam verteert zit je pens op een gegeven moment echt helemaal vol met zure shit. Krijg je vanzelf wel oprispingen en maagzuur in je keel van
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

• Persoonlijk denk ik dat Atta teveel hooi op z'n vork heeft genomen en dat het een teken van oververmoeidheid/overtraining is. Een korte periode gewoon op onderhoud eten zou mijns insziens idd verstandig zijn ja. Ook wat meer mineralen innemen lijkt mij in zijn geval verstandig omdat hij geen fruit eet. Voornamelijk kalium.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by dino21 View Post
        Dat is kut general vaag gevoel dus als je zosnel kotsneigingen hebt.
        Kan het niet door het hoge zuur gehalte van al het kwark komen?
        Ben benieuwd wat het is geweest general.
        Dat snelle misselijk worden heb ik ook last van gehad maar ik hoop dat jij niet het zelfde hebt als ik vriend.

Let me know als je weet wat het is.
        Who's the Chef

Comment

• Rug.
          Borst.
          Zijkant (min of meer).
          Triceps.

Kwaliteit is als vanouds. Bagger.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Wat verwacht je ook met slechte verlichting en een GSM camera? On-topic:
            je buikspieren komen nu veel beter uit, maar je moet naar mijn bescheiden mening wat meer aandacht aan je armen gaan schenken.

Comment

• gaat goede kant op Misschien een andere rugpose een keer?

Comment

• @ DSO
                Ja, ben ik nu mee bezig. Heb isolatieoefeningen nu staan voor armen.

@ Tjaaaa
                Zal wellicht straks in de gym mijn broertje eens wat laten schieten.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• bij borst lijk je net een langnek

je hebt een erg mooie rug vind ik, ook breed

armen vind ik niet tegenvallen, maar zal wel wat iso's gaan doen

borst vind ik een beetje raar lijken, met name de onderkant, maar daar kun je niks aandoen

abs komen goed door, lekker houden zo
                  verder ben je erg goed bezig atta, keep on going
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

• Lang nek probleem lossen traps op zodra je ze gaat creeeren :P
                    Armen wat meer isolaties doen zoals gezegd. Vind de schouders ook niet bijster rond en qua definitie er uit springen. Dus daar zou ook nog wat aandacht aan besteed kunnen worden.

Voor de rest keep it up

Comment

• Misschien kun je idd net zoals de bovenstaande heren net als zeiden ook wat meer zware shrugs aan je schema toe gaan voegen? Grotere traps zullen je massiever en groter doen lijken.

Je armen vind ik geen tegenvallers, laat me dat voorop stellen. Maar je mist net die piek in je biceps en een beetje de scherpte van het "hoefijzer" in je triceps. Dat, en wat strepen in je spieren zouden je echt een wat "gevaarlijker" uiterlijk kunnen geven

Comment

• Hahaha, maak je geen zorgen. Mijn armen lopen gewoon grof achter. Heb niks van een bicepspiek, en triceps is ook redelijk droevig.
                        Over de schouders: daar heb ik dus een tijdje rustig aan mee moeten doen in verband met op handen zijnde blessure.
                        Borst is inderdaad niet helemaal symmetrisch, maar dat achterlijke inhammetje is genetisch. Kan ik dus niet heel veel aan doen, maar zodra borst weer wat groter wordt moet dat toch minder gaan opvallen.
                        Shrugs doe ik even niet, zijn eigenlijk al te groot voor mijn breedte vind ik. Als ik nu voor de spiegel sta (zeker na een training) maken die traps me minder breed, vandaar dat ik die er nog even uit laat.

Hier de double biceps (ja, sta wat scheef met poseren, maar daar moet ik nog voor gaan oefenen enzo). Hier mijn been (vandaag was beentraining, dus ziet er redelijk goed uit). En nee dat haar zit me niet in de weg.
                        En hier een plaatje van mijn zelfopgelapte fiets dmv Tie-rips. Overigens was hij hier nog niet helemaal af.
                        Last edited by GeneralIx; 30-08-2008, 13:44.

sigpic

Comment

• OF....pak een stift voor die lijnen

Comment

• Zo! Da's flink gespierd...erg goede rug en borst
                            "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

• Ik vind dat je fiets een beetje achterloopt bij de rest van je lichaam, misschien kun je die wat meer trainen
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ziet er inderdaad beetje magertjes uit, maar heeft wel betere vormen en definitie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X