Ben ik goed bezig met afvallen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ben ik goed bezig met afvallen?

Hoi ik ben een jongen van 17 ,1,87 en 72kg rond 17-18% BF wil naar 8% . Ik train sinds 2 maanden en let ongeveer sinds 6 weken ook goed op mijn voeding. Mijn vraag is ben ik goed bezig met afvallen?

Mijn trainingschema ziet er zo uit:

dag 1 : kt dan HIIT(doe dit sinds kort dus weet ook niet of het echt goed is)
    dag 2 : kt dan cardio
    dag 3: rust
    dag 4 : kt dan HIIT
    dag 5 : kt dan cardio
    dag 6 : rust
    dag 7 : rust

voedingschema van gister :

08:00 2 bruine broodjes met 3 eieren
    10:00 mandarijn
    12:00 tonijn met olijfolie + wat groente en 2 broodjes
    14:00 appel
    16:00 kippenpoot met 1 broodje met magere kaas
    19:30 rijst met 3 stukjes kip wat aardappelen en veel groente drink er ook groene thee bij. (na me training)
    21:30 Magere kwark

totale calorieen zit rond 1200-1500 denk ik

Ik zie zelf op zich wel resultaat maar ik weet gewoon niet of de schema optimaal is.

Wil graag goede kritiek

Bij voorbaat dank

Ook welkom.....
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by westopjechest View Post
      Hoi ik ben een jongen van 17 ,1,87 en 72kg rond 17-18% BF wil naar 8% . Ik train sinds 2 maanden en let ongeveer sinds 6 weken ook goed op mijn voeding. Mijn vraag is ben ik goed bezig met afvallen?

Mijn trainingschema ziet er zo uit:

dag 1 : kt dan HIIT(doe dit sinds kort dus weet ook niet of het echt goed is)
      dag 2 : kt dan cardio
      dag 3: rust
      dag 4 : kt dan HIIT
      dag 5 : kt dan cardio
      dag 6 : rust
      dag 7 : rust

voedingschema van gister :

08:00 2 bruine broodjes met 3 eieren
      10:00 mandarijn
      12:00 tonijn met olijfolie + wat groente en 2 broodjes
      14:00 appel
      16:00 kippenpoot met 1 broodje met magere kaas
      19:30 rijst met 3 stukjes kip wat aardappelen en veel groente drink er ook groene thee bij. (na me training)
      21:30 Magere kwark

totale calorieen zit rond 1200-1500 denk ik

Ik zie zelf op zich wel resultaat maar ik weet gewoon niet of de schema optimaal is.

Wil graag goede kritiek

Bij voorbaat dank

Zou het niet netter zijn om je voor te stellen... daarna de stickies GOED door te lezen.. dan eens nog eens goed naar je schema kijken... 2100-1500 kalorieen.. beeetje weinig als je het mij vraagt...

En daarna gaan we verder kijken...

*Slotje*
      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
        Zou het niet netter zijn om je voor te stellen... daarna de stickies GOED door te lezen.. dan eens nog eens goed naar je schema kijken... 2100-1500 kalorieen.. beeetje weinig als je het mij vraagt...

En daarna gaan we verder kijken...

*Slotje*
        Ik heb ze vaak genoeg doorgelezen en mijn excuses voor het niet voorstellen.

Comment

Als je ze vaak genoeg hebt doorgelezen weet je zelf ook dat je voedingsschema niet bijzonder goed is (=eufemisme) en weet je ook wat je aan moet passen...
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Als je ze vaak genoeg hebt doorgelezen weet je zelf ook dat je voedingsschema niet bijzonder goed is (=eufemisme) en weet je ook wat je aan moet passen...
            Dat is waar maar mijn vraag was of ik goed bezig was met afvallen(daarmee bedoel ik in het algeheel). Ik zelf weet hier geen antwoord op daarom vraag ik of jullie dat weten en als dit niet het geval zeg dan a.u.b waarom.

Comment

Lees eers even het een en ander hier op het forum kerel.
              De stickie's zijn erg behulpzaam, daar lees je ook dat je eerst je behoefte moet uitrekenen voor je een schema maakt.

Antwoord of je goed bezig bent hebben ze indirect al gegeven aan je.
              Als je niet weet of je genoeg voeding binnen krijgt valt hier niks over te vertellen, alleen jij weet of je afvalt en hoe snel / langzaam het gaat.

Gooi er voor nu even een slotje op.
              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X