Ben ik goed bezig met afvallen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ben ik goed bezig met afvallen?

Hoi ik ben een jongen van 17 ,1,87 en 72kg rond 17-18% BF wil naar 8% . Ik train sinds 2 maanden en let ongeveer sinds 6 weken ook goed op mijn voeding. Mijn vraag is ben ik goed bezig met afvallen?

Mijn trainingschema ziet er zo uit:

dag 1 : kt dan HIIT(doe dit sinds kort dus weet ook niet of het echt goed is)
    dag 2 : kt dan cardio
    dag 3: rust
    dag 4 : kt dan HIIT
    dag 5 : kt dan cardio
    dag 6 : rust
    dag 7 : rust

voedingschema van gister :

08:00 2 bruine broodjes met 3 eieren
    10:00 mandarijn
    12:00 tonijn met olijfolie + wat groente en 2 broodjes
    14:00 appel
    16:00 kippenpoot met 1 broodje met magere kaas
    19:30 rijst met 3 stukjes kip wat aardappelen en veel groente drink er ook groene thee bij. (na me training)
    21:30 Magere kwark

totale calorieen zit rond 1200-1500 denk ik

Ik zie zelf op zich wel resultaat maar ik weet gewoon niet of de schema optimaal is.

Wil graag goede kritiek

Bij voorbaat dank

Ook welkom.....
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by westopjechest View Post
      Hoi ik ben een jongen van 17 ,1,87 en 72kg rond 17-18% BF wil naar 8% . Ik train sinds 2 maanden en let ongeveer sinds 6 weken ook goed op mijn voeding. Mijn vraag is ben ik goed bezig met afvallen?

Mijn trainingschema ziet er zo uit:

dag 1 : kt dan HIIT(doe dit sinds kort dus weet ook niet of het echt goed is)
      dag 2 : kt dan cardio
      dag 3: rust
      dag 4 : kt dan HIIT
      dag 5 : kt dan cardio
      dag 6 : rust
      dag 7 : rust

voedingschema van gister :

08:00 2 bruine broodjes met 3 eieren
      10:00 mandarijn
      12:00 tonijn met olijfolie + wat groente en 2 broodjes
      14:00 appel
      16:00 kippenpoot met 1 broodje met magere kaas
      19:30 rijst met 3 stukjes kip wat aardappelen en veel groente drink er ook groene thee bij. (na me training)