Backdraft vetverbrander

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Backdraft vetverbrander

Kent iemand het vetverbrandingsprodukt BACKDRAFT?

Schijnt goed te werken, maar hoor liever ervaringsverhalen van iemand die het gebruikt heeft.
    Alvast bedankt!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Nope.

Heb je toch ook niet nodig Jaapie..
    Who's the Chef

Comment

Ach wat heet nodig...maar soms wat hulp erbij is niet verkeerd.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Keer tester van gehad. Merkte er echt niks van. Wil natuurlijk niet alles zeggen, maar bij Alri Venom Hyperdrive merkte ik het onmiddelijk.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Heb ff wat info op gezocht over je Alri Venom Hyperdrive. Lijkt een beetje op de effecten van de eerste stacker soorten. Daar kreeg ik ook energie van en beetje opgejaagd gevoel. Ik nam ze meestal bij het avond eten, deed dan een uur een tukkie en als ik dan wakker werd knalde de energie eruit...ik MOEST trainen. Maar ja, als je het dan een keer niet gebruikt, mis je die energie, waardoor je denkt dat je toch niet goed genoeg traint, waardoor je volgende keer toch maar weer slikt en er eigenlijk een beetje afhankelijk van wordt.

Daarom ben ik op zoek naar een goede vetburner die werkt, zonder dat soms opgefokte gevoel. En nee, voor mij geen clen...
          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Van die Hyperdrive kreeg ik absoluut geen gejaagd gevoel. Kreeg het wel heel snel warm, en mijn gewone lichaamstemperatuur steeg ook zeker.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Jaap View Post
              Heb ff wat info op gezocht over je Alri Venom Hyperdrive. Lijkt een beetje op de effecten van de eerste stacker soorten. Daar kreeg ik ook energie van en beetje opgejaagd gevoel. Ik nam ze meestal bij het avond eten, deed dan een uur een tukkie en als ik dan wakker werd knalde de energie eruit...ik MOEST trainen. Maar ja, als je het dan een keer niet gebruikt, mis je die energie, waardoor je denkt dat je toch niet goed genoeg traint, waardoor je volgende keer toch maar weer slikt en er eigenlijk een beetje afhankelijk van wordt.

Daarom ben ik op zoek naar een goede vetburner die werkt, zonder dat soms opgefokte gevoel. En nee, voor mij geen clen...
              volgens mij zijn er ook wel veel mensen die hydroxycut hardcore goed vinden
              160kg squat
              225kg deadlift
              130kg benchpress

Comment

De nieuwe stackers schijnen ook nog wel wat te doen.

Anders moet je de oude stackers zien te krijgen stacker 3 was het geloof ik paars met rose
                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X